Sveiki Vabalų mylėtojai!
Džiaugiuosi, kad radau tokį puikų forumą, kuriame tikiuosi surasti daug naudingos informacijos. Būtų smagu jeigu pasidalintumėte savo žiniomis apie VW variklius. Turiu patobulintą vabaliuko širdį, kuri puikiai dirba orlėkyje. Variklis perdarytas Amerikoje. Standartinis VW blokas, alkūninins, vožtuvai, vėlėnėliai, švaistikliai. Perdarytas karteris (lengvesnis), uždegimo sistema - sertifikuotas aviacinis magnetas. Stūmokliai nauji, pirštai švaistikliams-aviaciniai. 1915cm, 65AG prie 3200aps/m. Skaičiau keletą diskusijų dėl naudojamų tepalų. Šio variklio gamintojas (bent jau taip rašo manual'as) rekomenduoja naudoti 20w50 mineralinę alyva. Turiu minčių išmėginti aviacinę pusiau sintetinę alyvą, Aeroshell 15w50. Ji skirta oru aušinamiems ir opoziciniams varikliams. Ką manote?
VW-MOSLER Aviacinis tepalas VW varikliui
Na aš taip pat girdėjau gerus atsiliepimus apie šią Castrol 10w60 alyvą. Manau reikės išmėginti. Kaip suprantu kitokio klampumo sintetinę alyvą naudoti nerekomenduojama dėl galimo tepalo prasisunkimo ir blogesnių tepimo savybių? Pavyzdžiui amerikos kompanija perdarinėjanti VW variklius į aviacinius, rekomenduoja 10w30 arba tiesiog SAE 30. Įdomu.
Rekomenduociau naudoti tai, ka rekomenduoja manualas. Eksperementams ore nelabai yra vietos. Mineraline alyva yra svaresne ir labiau saugo nuo korozijos, nei sintetines. Kiek pamenu, manuale grieztai nurodoma naudoti tik mineraline alyva pirmas 25 valandas naujam arba po kapitalinio remonto atejusiam varikliui. Manyciau, neveltui toks punktas yra
Jei daug skraidai, tai gali naudoti pusiau sintetine 15w50.
Jei daug skraidai, tai gali naudoti pusiau sintetine 15w50.