Ryt atiduodu alkunini slifuot. Itariu kad kaina virsis 500-600lt uz kapitalini. Ankstesnis nekopitalinis kainavo daugiau tukstancio Gerai tik tai kad lieka vis maziau senu daliu. Greit nebeliks ka keist
Kito variklio nenoriu, nes jis bus toks pats kaip ir maniskis. Minti tokia turiu ateiti nupirkt galingesni varikli ir po biski ji perrinkinet. Sitas bus kaip pirmas blinas. Gal ir gerai kad taip viskas atsitiko. Kitaip buciau nezinojes kas leidzia tepala cilindras ir greit voztuvams ateitu galas. Uztat perrinktas variklis tarnaus ilgai. Aisku daug darbo ir pinigu.
Nauju nuotrauku kolkas neturiu nes nera ka fotkint, nebent isplauta bloka. Isores neblizginau nes po pirmo apsilankimo kempinge po lietaus ar po kaimisku keliu vistiek greitai apsines dulkem.
Knigoi aptikau toki dalyka kad 1.2 motorai buna 34 arkliu ir50arkliu. Gal kas zinote kuom skiriasi tie varikliai. Tai yra koks mazgas itakoja arklio galia?
Pasiemiau alkunini. Viskas butu gerai bet atvezes namo pastebejau kad ketvirto indeklo vieta nenuslifota. Ji mazesnio diametro. Matit meistras to nazinojo Gerai kad yra dar viena diena iki savaitgalio spes pataisyti.
Nauju detaliu papildymas. Tos saibikes pas mane isvis nebuvo o turetu but. Uztat buvo kasokie drozliu likuciai. Gal tai kas liko nuo jos. Gaila ne visos reikiamos detales buvo vietoi. Bet bloka jau galesiu surinkt
Atzymejau visus indeklus ir kol zmonos nebuvo pasinaudojau jos erdve
Sudejau visas sesterionkas
Susukau visus svaistiklius bet kiek nebandziau nepaviko idet i vieta alkuninio. prasikrapsciau iki tamsos bet nieko taip ie neisejo nesuprantu kas netaip. Ryt bandisiu vel....