TDI mechaninis siurblys ir turbina
Pas mane jx kolektorius ir tdi turbo per 20mm adapterį. Kadangi 1.9 blokas aukštesnis už 1.6 bloką, tai turbina atsistojo į tokią padėtį kaip ji būna originaliai pas jx. 30000+km nuvažiuota jau.vejavaikis wrote:o kodel nedejai nuo jx kolektoriaus ir turbo?ShpokaZ wrote:Planuoju kažką panašaus su savo TDI (81kW) darytis. 1,9TD siurblys ir 1,6 turbo + interkuleris.
Niekaip nesusitvarkau su iš turbinos bėgančiu tepalu.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
nežinau, kiek tiesos o ir nepatikrinsiu, bet keliose užsienio forumų temose buvo minima, kad su tepalu turbinoj rimtesnės problemos atsiranda 81kw versijose. 66kw, sako, paprasčiau. pridiskutuota iki to, kad keli veikėjai net siurblius statė vien tepalo cirkuliacijai palaikyt.
klausimas - o jei palikt išmetimo kolektorių pvz nuo AFN ir perdaryt išmetimo sistemą, kaži turbina aukčiau stovėtų? jau senokai turiu donorą ir mažai išmanymo, tai va kaip tik "svarstau", ką čia daryt daba.
klausimas - o jei palikt išmetimo kolektorių pvz nuo AFN ir perdaryt išmetimo sistemą, kaži turbina aukčiau stovėtų? jau senokai turiu donorą ir mažai išmanymo, tai va kaip tik "svarstau", ką čia daryt daba.
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
jei kolektoriu paliksi nuo to bus tik geriau bet tada reikia pasigaminti k.p variklio tvirtinimo ausi nes originali nebetiks.Launagis wrote:nežinau, kiek tiesos o ir nepatikrinsiu, bet keliose užsienio forumų temose buvo minima, kad su tepalu turbinoj rimtesnės problemos atsiranda 81kw versijose. 66kw, sako, paprasčiau. pridiskutuota iki to, kad keli veikėjai net siurblius statė vien tepalo cirkuliacijai palaikyt.
klausimas - o jei palikt išmetimo kolektorių pvz nuo AFN ir perdaryt išmetimo sistemą, kaži turbina aukčiau stovėtų? jau senokai turiu donorą ir mažai išmanymo, tai va kaip tik "svarstau", ką čia daryt daba.