Sveiki.
Domintu "vabaliukas".
Reikalavimai:
- geros, labai geros arba puikios bukles kebulas;
- tvarkingas variklis, transmisija, stabdziai, vaziuokle. Kitaip tariant, gera technine bukle;
Metai nera svarbu, svarbiausia automobilio stovis, nes noretusi kuo maziau praleisti laiko remontuose ir restauracijose.
Taip pat, sioks toks privalumas butu, jei automobilis butu su chrominem apdailom: "blakstienomis" ant lempu, papildomu chromuotu vamzdeliu virs bamperiu ir t.t.
Noretusi kuo greiciau prisijungti prie Jusu gretu su tvarkingu, ispuoseletu "vabaliuku"
2006.05.22.
Įsigyjant Vabalą
Sveiki,
Malonu girdėti apie žmones pasiryžusius įsigyti Vabalą. Atvirai pasakius Lietuvoje Vabalui populiarumo kiek trūksta, nes pasklaidžius vakarietiškas svetaines užima kvapą, stebina Vabalinių renginių, įvykių ir svetainių gausa bei populiarumas. Net Lenkijoje per vienerius metus įvyksta apie 10 sąskrydžių ir egzistuoja apie 15 - 20 lenkiškų Vabalinių tinklapių.
Taigi, miela girdėti apie atsirandančius naujus VW bendraminčius.
O į Jūsų klausimą galima atsakyti paprastai - pinigai. Jau kituose forumo atsakymuose esu minėjęs, kad norint įsigyti važinėjimui tvarkingą Vabalą, reikia pirkti kuo naujesnį. Deja tai visgi brangu. Jūsų pasirinktas požiūris ieškoti techniškai tvarkingo ir išpuoselėto Vabalo yra teisingas, nes įsigijus pavargusį automobilį restauruojant vistiek kainuos tuos pačius pinigus.
Balandžio mėnėsį Kaune už 6000 litų buvo pardavinėjamas tamsiai žalios metalikos spalvos 1996 metų Vabaliukas. Teko man jį apžiūrinėti, stovis žinoma ne pergeriausias, 10-balėje sistemoje įvertinčiau 6 balais. Skelbimuose daugiau jo nematau, gal būt jau parduotas.
Šiuo metu liko dar vienas Plungėje, 1997 metais pagamintas tamsiai violetinės metalikos Vabalas, kuris taip pat dabar skelbiamas autoplius.lt ir įkainuotas 7000 litų. Jo stovis kur kas geresnis už minėto žaliojo. Mano nuomone šiuo metu Lietuvoje tai pats optimaliausias variantas.
žinoma Jums dar teko matyti raudonajį 1996 metų už 5000 litų, tačiau nusikopijavę nuotraukas ir jas prisiartinę pamatysite kiek parūdyjusius vaizdelius, be to jis vis dar Vokietijoje. Yra paminėta jo rida - 180 000 km, deja tai labai didelė rida, geriausia pirkti automobilį kuris būtų dar neviršijęs 100 000 km.
Lyginant su vokiškomis kainomis šie minėti Vabalai nėra brangūs, nes pasklaidę www.mobile.de pamatysite kur kas didesnes kainas. Yra dar vienas vokiškas tinklapis http://motors.ebay.de/ , tačiau Ebay yra aukcionas ir visi kainas siūlo žymiai mažesnes nei matome realiame mobile.de.
Naujausi Vabalai tinklapyje mobile.de dominuoja 1996 ir 1997 metais pagaminti Vabalai. Pati pigiausia 1997 metais pagaminto Vabalo kaina buvo 9000 litų. žinoma čia taip pat parduodami ir 2003 metų paskutinės serijos ''Ultima Edition'' Vabalai, tačiau kaina - 50 000 litų!
Perkant seną senučiuką ir tvarkingą Vabalą įsigysite nedidelę riziką, dėl kurios laikas nuo laiko teks šį bei tą keisti ir remontuoti. Amžinos technikos nėra, subyra net kokybiškiausi naujutėliai milijoninės vertės sportiniai automobiliai.
Automobilis gali būti kokybiškai suvirintas ir perdažytas, tačiau mašina yra pakankamai sudėtingas sutvėrimas, turintis daug mazgelių, kurie rętsykiais ima ir atsiriša.
Klausėte apie minėtą žalią Vabalą www nuorodoje. Sunku būtų neapžiūrėjus atsakyti, nuotraukos darytos labai meniškai ir nieko neįžiūrėsi. Tegul neužpyksta autoplius.lt skelbimo autorius, tačiau labai jau dailiai skamba visas tekstas. Skamba taip, lyg Jums siūlytų visai naują automobilį.
Tikrają Vabalo ridą galima pamatyti tik nesenai atvežtuose naujesniuose Vabaluose, pasklaidžius jų serviso knygelę, o tokiuose senučiukuose galima pasikliauti tik savininko garbės žodžiu. Be to Vabalo spidometre yra tik penkios padalos, tai yra paskutinis skaičius 99 999 km, kiek iš tikrųjų galėtų būti nuvažiavęs automobilis niekas gali ir nežinoti.
Dar viena ''plyta'' į 1968 daržą - gale matome prisuktus naujus sparnus, kurie neatitinka minėto Vabalo laikotarpio. Tokie sparnai su apvaliais žibintais Vabalams buvo montuoti tik nuo 1972 metų. Bet tai gal būt dar geriau, nes senieji matyt buvo gerokai papuvę, be to senesnio pavyzdžio žibintai kam nors galėjo ir nepatikti. Šiuo atveju skiriasi ne tik žibintai, bet kardinaliai skirasi sparnai - žibintų vietose sparnai turi skirtingas formas.
Mano požiūriu tai neatleistina: jeigu aš perku tokį žilą oldtimerį, vadinasi bent iš išorės vizualiai turi būti viskas autentiška. Ir dar - atidarytose duryse matosi savos gamybos durų apmušimai, matyt senieji buvo itin stipriai ''nuvargę'', o tai byloja apie stipriai sudevėtą Vabalą.
Jums siūlau įsikinkyti seną krieną ''Vabalistą'', kuris nesunkiai išklos visas siūlomo Vabalo nuodėmes.
Didžiausia blogybė perkant Vabalą Lietuvoje, kad turime nedidelį pasirinkimą. Minėtame vokiškame mobile.de tinklapyje, siūloma net 400 Vabalų.
Linkiu Jums sėkmės įsigyjant Vabaliuką ir linkiu neužsidegti bei neskubėti, nes vėliau gali skausmingai atsiliepti.
2006.05.22.
Malonu girdėti apie žmones pasiryžusius įsigyti Vabalą. Atvirai pasakius Lietuvoje Vabalui populiarumo kiek trūksta, nes pasklaidžius vakarietiškas svetaines užima kvapą, stebina Vabalinių renginių, įvykių ir svetainių gausa bei populiarumas. Net Lenkijoje per vienerius metus įvyksta apie 10 sąskrydžių ir egzistuoja apie 15 - 20 lenkiškų Vabalinių tinklapių.
Taigi, miela girdėti apie atsirandančius naujus VW bendraminčius.
O į Jūsų klausimą galima atsakyti paprastai - pinigai. Jau kituose forumo atsakymuose esu minėjęs, kad norint įsigyti važinėjimui tvarkingą Vabalą, reikia pirkti kuo naujesnį. Deja tai visgi brangu. Jūsų pasirinktas požiūris ieškoti techniškai tvarkingo ir išpuoselėto Vabalo yra teisingas, nes įsigijus pavargusį automobilį restauruojant vistiek kainuos tuos pačius pinigus.
Balandžio mėnėsį Kaune už 6000 litų buvo pardavinėjamas tamsiai žalios metalikos spalvos 1996 metų Vabaliukas. Teko man jį apžiūrinėti, stovis žinoma ne pergeriausias, 10-balėje sistemoje įvertinčiau 6 balais. Skelbimuose daugiau jo nematau, gal būt jau parduotas.
Šiuo metu liko dar vienas Plungėje, 1997 metais pagamintas tamsiai violetinės metalikos Vabalas, kuris taip pat dabar skelbiamas autoplius.lt ir įkainuotas 7000 litų. Jo stovis kur kas geresnis už minėto žaliojo. Mano nuomone šiuo metu Lietuvoje tai pats optimaliausias variantas.
žinoma Jums dar teko matyti raudonajį 1996 metų už 5000 litų, tačiau nusikopijavę nuotraukas ir jas prisiartinę pamatysite kiek parūdyjusius vaizdelius, be to jis vis dar Vokietijoje. Yra paminėta jo rida - 180 000 km, deja tai labai didelė rida, geriausia pirkti automobilį kuris būtų dar neviršijęs 100 000 km.
Lyginant su vokiškomis kainomis šie minėti Vabalai nėra brangūs, nes pasklaidę www.mobile.de pamatysite kur kas didesnes kainas. Yra dar vienas vokiškas tinklapis http://motors.ebay.de/ , tačiau Ebay yra aukcionas ir visi kainas siūlo žymiai mažesnes nei matome realiame mobile.de.
Naujausi Vabalai tinklapyje mobile.de dominuoja 1996 ir 1997 metais pagaminti Vabalai. Pati pigiausia 1997 metais pagaminto Vabalo kaina buvo 9000 litų. žinoma čia taip pat parduodami ir 2003 metų paskutinės serijos ''Ultima Edition'' Vabalai, tačiau kaina - 50 000 litų!
Perkant seną senučiuką ir tvarkingą Vabalą įsigysite nedidelę riziką, dėl kurios laikas nuo laiko teks šį bei tą keisti ir remontuoti. Amžinos technikos nėra, subyra net kokybiškiausi naujutėliai milijoninės vertės sportiniai automobiliai.
Automobilis gali būti kokybiškai suvirintas ir perdažytas, tačiau mašina yra pakankamai sudėtingas sutvėrimas, turintis daug mazgelių, kurie rętsykiais ima ir atsiriša.
Klausėte apie minėtą žalią Vabalą www nuorodoje. Sunku būtų neapžiūrėjus atsakyti, nuotraukos darytos labai meniškai ir nieko neįžiūrėsi. Tegul neužpyksta autoplius.lt skelbimo autorius, tačiau labai jau dailiai skamba visas tekstas. Skamba taip, lyg Jums siūlytų visai naują automobilį.
Tikrają Vabalo ridą galima pamatyti tik nesenai atvežtuose naujesniuose Vabaluose, pasklaidžius jų serviso knygelę, o tokiuose senučiukuose galima pasikliauti tik savininko garbės žodžiu. Be to Vabalo spidometre yra tik penkios padalos, tai yra paskutinis skaičius 99 999 km, kiek iš tikrųjų galėtų būti nuvažiavęs automobilis niekas gali ir nežinoti.
Dar viena ''plyta'' į 1968 daržą - gale matome prisuktus naujus sparnus, kurie neatitinka minėto Vabalo laikotarpio. Tokie sparnai su apvaliais žibintais Vabalams buvo montuoti tik nuo 1972 metų. Bet tai gal būt dar geriau, nes senieji matyt buvo gerokai papuvę, be to senesnio pavyzdžio žibintai kam nors galėjo ir nepatikti. Šiuo atveju skiriasi ne tik žibintai, bet kardinaliai skirasi sparnai - žibintų vietose sparnai turi skirtingas formas.
Mano požiūriu tai neatleistina: jeigu aš perku tokį žilą oldtimerį, vadinasi bent iš išorės vizualiai turi būti viskas autentiška. Ir dar - atidarytose duryse matosi savos gamybos durų apmušimai, matyt senieji buvo itin stipriai ''nuvargę'', o tai byloja apie stipriai sudevėtą Vabalą.
Jums siūlau įsikinkyti seną krieną ''Vabalistą'', kuris nesunkiai išklos visas siūlomo Vabalo nuodėmes.
Didžiausia blogybė perkant Vabalą Lietuvoje, kad turime nedidelį pasirinkimą. Minėtame vokiškame mobile.de tinklapyje, siūloma net 400 Vabalų.
Linkiu Jums sėkmės įsigyjant Vabaliuką ir linkiu neužsidegti bei neskubėti, nes vėliau gali skausmingai atsiliepti.
2006.05.22.
Ačiū už išsamų atsakymą!
Jei nieko prieš, norėčiau dar sužinoti:
1. lyg ir nusistovėjusi nuomonė, kad meksikietiški vabalai yra su prastesne antikorozine danga. Ar nebus taip, kad paskui teks ilgai vargti su kėbulu (šio dalyko aš bijau labiausiai)? Ar tiesiog užtektų sutvarkyti rudis ir padaryti dinitrol centruose siūlomą antikorozinį padengimą?
2. tikriausiai tikri vabalistai mane pasmerks, bet... ar labai didelis nusikaltimas ant, tarkim, 1997m. vabalo dėti chromuotus, seno modelio bamperius, taip pat priekinius senesnio modelio žibintus (didesni)?
3. kokios būtų žemiau pateiktų dalių orientacinės kainos ir ar sunku jas gauti:
3.1. seno modelio didesni priekiniai žibintai
3.2. seno modelio chromuotas priekinis bamperis
3.3. seno modelio chromuotas galinis bamperis
3.4. posūkiai ant pr. sparnų
3.4. padangos su balta juosta
Taip pat Sigi, gal galėtum parašyti savo el. pašto adresą, norėčiau užduoti dar keletą papildomų klausimų neteršiant eterio.
Prisegu paveiksliuką, kaip įsivaizduoju savo svajonių "vabalą".
2006.05.22.
Jei nieko prieš, norėčiau dar sužinoti:
1. lyg ir nusistovėjusi nuomonė, kad meksikietiški vabalai yra su prastesne antikorozine danga. Ar nebus taip, kad paskui teks ilgai vargti su kėbulu (šio dalyko aš bijau labiausiai)? Ar tiesiog užtektų sutvarkyti rudis ir padaryti dinitrol centruose siūlomą antikorozinį padengimą?
2. tikriausiai tikri vabalistai mane pasmerks, bet... ar labai didelis nusikaltimas ant, tarkim, 1997m. vabalo dėti chromuotus, seno modelio bamperius, taip pat priekinius senesnio modelio žibintus (didesni)?
3. kokios būtų žemiau pateiktų dalių orientacinės kainos ir ar sunku jas gauti:
3.1. seno modelio didesni priekiniai žibintai
3.2. seno modelio chromuotas priekinis bamperis
3.3. seno modelio chromuotas galinis bamperis
3.4. posūkiai ant pr. sparnų
3.4. padangos su balta juosta
Taip pat Sigi, gal galėtum parašyti savo el. pašto adresą, norėčiau užduoti dar keletą papildomų klausimų neteršiant eterio.
Prisegu paveiksliuką, kaip įsivaizduoju savo svajonių "vabalą".
2006.05.22.
Sveiki,
Meksikietiškų Vabalų antikorozinė apsauga po dažais (gruntavimas) tikrai yra prastesnė. Meksikoje pagaminti Vabalai skirti daugiausiai vietinei rinkai ir dėl ypatingo antikorozinio paruošimo meksikiečiai labai nesivargino. Net specialios serijos skirtos Europai buvo gruntuojamos ir dažomos įprasta tvarka. Tačiau Meksikoje naujai pagamintų Vabalų kaina buvo taip pat nedidelė - apie 20 000 litų, o paskutiniojo ''Ultima Edition'' 24 000 litų.
Europoje retkarčiais pasitaiko itin gero stovio ''meksikiečių'', papraščiausiai jais nebuvo važinėjama žiemą. Manau tokį suradus tikrai vertėtų juo pasidomėti. Bet tai deja retenybė.
Jeigu Jūs nusipirkę meksikietišką ne itin gero stovio Vabalą suvirinsite ir kokybiškai paruošite bei perdažysite specialiais gruntais, vėliau tikrai neturėsite jokio vargo. Tačiau juo negalima būtų važinėti žiemą, nes dėl kelio druskų ims toliau rūdyti kitos neapdorotos ir neperdažytos vietos.
Dėl antikorozinio apipurškimo. Jautriausia Vabalo vieta žinoma yra slenkščiai. Juose įrengti šildymo latakai pritraukia drėgmę ir greitai pūva. Purkšti slenkščio vidinių ertmių specialiais vaškais nerekomenduotina, nes latakai labai stipriai įkaista ir padengta danga imtu svilti ir skleisti prastą kvapą. žodžiu šiuo atveju išeities lyg ir nėra. Kataloguose galima surasti nerūdyjančio plieno duslintuvų, tačiau nerūdyjančio plieno Vabalo slenkščių niekas negamina, nebent Lietuvoje koks auksarankis skardininkas iš nerūdyjančio plieno skardos pagamintų naujus slenkščius ir net su šildymo kanalais. Vilniečiui Danui jo VW 1303 Vabalui meistras išlankstė kaip tik tokius slenkščius.
Tačiau labai pergyventi dėl naujų įprasto plieno slenkščių taip pat nevertėtų, nes dažniausiai šeimininkas savo restaurutu Vabalu žiemą nevažinėja, o nevažinėjant žiemą tokie veikiantys ir šildantys slenkščiai Jums tarnaus visą gyvenimą.
Visos likusios ertmės Meksikos Puebla gamykloje taip pat rimtai neapsaugotos vašku nuo korozijos, ką ir rekomenduočiau padaryti.
Apie tiuningavimą. Manau Jūsų siūlomas variantas yra tikrai visiškai priimtinas, galima naujesnį Vabalą kiek ir pasendinti, atrodys stilingesnis. Tačiau naujesniems Vabalams įdėti dar ir šiuolaikiškos išvaizdos vairai, kuriuos taip pat reikėtų pakeisti.
Dėl priekinių žibintų keitimo problema sudėtingesnė, tuomet reikėtų ir naujų sparnų. Senesnio pavyzdžio žibintai yra ovalo formos, todėl naujesnio Vabalo sparnai jiems netinka. Tokie Vabalai su pasvirusiais ovalo formos žibintais ir sparnais buvo gaminami iki 1967 metų, tačiau šių dienų kataloguose galime rasti visus variantus. Abiejų sparnų tvirtinimo taškai visiškai atitinką vienas kitą ir puikiai tinka Vabalams tiek vienas variantas, tiek kitas.
Jeigu visdėlto nuspresite keisti sparnus, atidžiai rinkitės, nes Vabalų VW 1302 ir VW 1303 sparnai skiriasi nuo VW 1200 ir VW 1300.
Keičiant savo Vabalo įvaizdį geriausia būtų orientuotis į pasaulio VW gerbėjų kūrinius, kuriuos galima pamatyti įvairiuose VW tinklapiuose.
Kainas siūlau žvilgterėti į šiuos tinklapius:
www.hoffmann-speedster.com Vokietija,
www.wolfsburgwest.com JAV,
http://bbt4vw.com/ Belgija,
www.vwheritage.com U.K.,
Pateiktas paveiksliukas žinoma nuostabus, tai 1961 metais pagamintas ir Jungtinėse Valstijose aukščiausiame lygyje restauruotas Vabaliukas, kurio kaina dabar galėtų siekti 40 - 50 tūkst. litų. Šio Vabalo graži ne tik išorė, bet ir interjeras, pakaba ir variklis, viskas tiesiog idealu. Didelė tikimybė, kad šis Vabalas restauruotas čia http://www.classicvws.com/index.html
2006.05.22.
Meksikietiškų Vabalų antikorozinė apsauga po dažais (gruntavimas) tikrai yra prastesnė. Meksikoje pagaminti Vabalai skirti daugiausiai vietinei rinkai ir dėl ypatingo antikorozinio paruošimo meksikiečiai labai nesivargino. Net specialios serijos skirtos Europai buvo gruntuojamos ir dažomos įprasta tvarka. Tačiau Meksikoje naujai pagamintų Vabalų kaina buvo taip pat nedidelė - apie 20 000 litų, o paskutiniojo ''Ultima Edition'' 24 000 litų.
Europoje retkarčiais pasitaiko itin gero stovio ''meksikiečių'', papraščiausiai jais nebuvo važinėjama žiemą. Manau tokį suradus tikrai vertėtų juo pasidomėti. Bet tai deja retenybė.
Jeigu Jūs nusipirkę meksikietišką ne itin gero stovio Vabalą suvirinsite ir kokybiškai paruošite bei perdažysite specialiais gruntais, vėliau tikrai neturėsite jokio vargo. Tačiau juo negalima būtų važinėti žiemą, nes dėl kelio druskų ims toliau rūdyti kitos neapdorotos ir neperdažytos vietos.
Dėl antikorozinio apipurškimo. Jautriausia Vabalo vieta žinoma yra slenkščiai. Juose įrengti šildymo latakai pritraukia drėgmę ir greitai pūva. Purkšti slenkščio vidinių ertmių specialiais vaškais nerekomenduotina, nes latakai labai stipriai įkaista ir padengta danga imtu svilti ir skleisti prastą kvapą. žodžiu šiuo atveju išeities lyg ir nėra. Kataloguose galima surasti nerūdyjančio plieno duslintuvų, tačiau nerūdyjančio plieno Vabalo slenkščių niekas negamina, nebent Lietuvoje koks auksarankis skardininkas iš nerūdyjančio plieno skardos pagamintų naujus slenkščius ir net su šildymo kanalais. Vilniečiui Danui jo VW 1303 Vabalui meistras išlankstė kaip tik tokius slenkščius.
Tačiau labai pergyventi dėl naujų įprasto plieno slenkščių taip pat nevertėtų, nes dažniausiai šeimininkas savo restaurutu Vabalu žiemą nevažinėja, o nevažinėjant žiemą tokie veikiantys ir šildantys slenkščiai Jums tarnaus visą gyvenimą.
Visos likusios ertmės Meksikos Puebla gamykloje taip pat rimtai neapsaugotos vašku nuo korozijos, ką ir rekomenduočiau padaryti.
Apie tiuningavimą. Manau Jūsų siūlomas variantas yra tikrai visiškai priimtinas, galima naujesnį Vabalą kiek ir pasendinti, atrodys stilingesnis. Tačiau naujesniems Vabalams įdėti dar ir šiuolaikiškos išvaizdos vairai, kuriuos taip pat reikėtų pakeisti.
Dėl priekinių žibintų keitimo problema sudėtingesnė, tuomet reikėtų ir naujų sparnų. Senesnio pavyzdžio žibintai yra ovalo formos, todėl naujesnio Vabalo sparnai jiems netinka. Tokie Vabalai su pasvirusiais ovalo formos žibintais ir sparnais buvo gaminami iki 1967 metų, tačiau šių dienų kataloguose galime rasti visus variantus. Abiejų sparnų tvirtinimo taškai visiškai atitinką vienas kitą ir puikiai tinka Vabalams tiek vienas variantas, tiek kitas.
Jeigu visdėlto nuspresite keisti sparnus, atidžiai rinkitės, nes Vabalų VW 1302 ir VW 1303 sparnai skiriasi nuo VW 1200 ir VW 1300.
Keičiant savo Vabalo įvaizdį geriausia būtų orientuotis į pasaulio VW gerbėjų kūrinius, kuriuos galima pamatyti įvairiuose VW tinklapiuose.
Kainas siūlau žvilgterėti į šiuos tinklapius:
www.hoffmann-speedster.com Vokietija,
www.wolfsburgwest.com JAV,
http://bbt4vw.com/ Belgija,
www.vwheritage.com U.K.,
Pateiktas paveiksliukas žinoma nuostabus, tai 1961 metais pagamintas ir Jungtinėse Valstijose aukščiausiame lygyje restauruotas Vabaliukas, kurio kaina dabar galėtų siekti 40 - 50 tūkst. litų. Šio Vabalo graži ne tik išorė, bet ir interjeras, pakaba ir variklis, viskas tiesiog idealu. Didelė tikimybė, kad šis Vabalas restauruotas čia http://www.classicvws.com/index.html
2006.05.22.
Sveiki,
Originalūs Vabalai kabrioletai pagaminti gimtajame VW Cabrio mieste Osnabriuke yra labai brangūs. Nes per visą Vabalų istoriją tikrųjų kabrioletų nuo 1949 iki 1980 metų pagaminta 332 000 vnt., o įprastų Vabalų sedanų ñ beveik 22 mln.! Dėl to kabrioletai vertinami žymiai brangiau ir net gerokai apleistas bei surūdyjęs Vabalas kabrioletas gali kainuoti keleriopai brangiau už
sedaną.
Vokietijoje tokios automobilių dirbtuvės kaip Philipp Eller, Dannert Er, Osterman bei Hoffmann speedster, nedideliais kiekiais gamino perdarytus iš paprasto Vabalo ir paverstus į coupe roadster. Tokio kabrio kupė skelbimas neseniai ilgą laiką iškabėjo autoplius.lt, tačiau jau kelios savaitės jo nėra, gal būt jau nupirko. Už jį buvo prašoma apie 5000 litų.
Jei jūs pasiryžę savo rankomis restauruoti įsygytą Vabalą, nesunkiai skelbimus rasite www.autoplius.lt , vieną kitą skelbimą dar surasite kituose tinklapiuose, pavyzdžiui www.skelbiu.lt ar www.autogidas.lt
Apie perdarytus coupe roadster truputį jau rašiau skyriuje ''Vabalų įvairenybės'', skiltyje ''VW speedster'': http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=40
Praeitoje Vabalų šventėje dalyvavo Eugenijus iš Pasvalio su savo dailiuoju VW speedster (nuotr.). Nors šis perdarytas Vabalas vadinamas coupe, tačiau kaip matote gale nesunkiai gali tilpti ir du keleiviai.
Sėkmės.
2006.06.06.
Originalūs Vabalai kabrioletai pagaminti gimtajame VW Cabrio mieste Osnabriuke yra labai brangūs. Nes per visą Vabalų istoriją tikrųjų kabrioletų nuo 1949 iki 1980 metų pagaminta 332 000 vnt., o įprastų Vabalų sedanų ñ beveik 22 mln.! Dėl to kabrioletai vertinami žymiai brangiau ir net gerokai apleistas bei surūdyjęs Vabalas kabrioletas gali kainuoti keleriopai brangiau už
sedaną.
Vokietijoje tokios automobilių dirbtuvės kaip Philipp Eller, Dannert Er, Osterman bei Hoffmann speedster, nedideliais kiekiais gamino perdarytus iš paprasto Vabalo ir paverstus į coupe roadster. Tokio kabrio kupė skelbimas neseniai ilgą laiką iškabėjo autoplius.lt, tačiau jau kelios savaitės jo nėra, gal būt jau nupirko. Už jį buvo prašoma apie 5000 litų.
Jei jūs pasiryžę savo rankomis restauruoti įsygytą Vabalą, nesunkiai skelbimus rasite www.autoplius.lt , vieną kitą skelbimą dar surasite kituose tinklapiuose, pavyzdžiui www.skelbiu.lt ar www.autogidas.lt
Apie perdarytus coupe roadster truputį jau rašiau skyriuje ''Vabalų įvairenybės'', skiltyje ''VW speedster'': http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=40
Praeitoje Vabalų šventėje dalyvavo Eugenijus iš Pasvalio su savo dailiuoju VW speedster (nuotr.). Nors šis perdarytas Vabalas vadinamas coupe, tačiau kaip matote gale nesunkiai gali tilpti ir du keleiviai.
Sėkmės.
2006.06.06.
Last edited by Sigis' on 2007 Mar 25 Sun, 4:24, edited 1 time in total.
Sveiki,
Jei atsakyti trumpai - visiškai niekuo nesiskiria. Tai trumpas atsakymas, o jeigu detalizuoti ir pasakoti smulkiai, galima būtų išsiplėsti gan plačiai.
Kaip jau žinote Vabalus gamino 20 pasaulio šalių, visi projektai tuomet gimdavo Vokietijoje Wolfsburge, gimtajame Volkswageno mieste ir kaip etaloninis projektas keliaudavo į kitas pasaulio VW gamyklas. Tačiau kai kurios šalys tik surinkinėdavo VW produkciją, nes patys didžiausi dalių gamintojai ir tiekėjai buvo Vokietija, Brazilija ir Meksika.
Meksika VW produkciją ėmė gaminti naujai pastatytoje gamykloje dar 1954 metais ir iki pat Vabalo gamybos pabaigos 2003 metais nė vienu varžteliu nenusileido vokiškiems Vabalams. Tiesa buvo vienas skirtumas ñ Vokietija per paskutinį gamybos dešmtmetį per metus pagamindavo vidutiniškai 900 000 Vabalų, o Meksika ñ apie 20 000 Vabalų per metus.
Bet didžiausias skirtumas tame, kad Vokietija nuolatos vystė ir tobulino Vabalus. Čia gaminti Vabalai turėjo savo modifikacijas: VW 1200, VW 1300, VW 1500, VW 1302, VW 1303 ir pagaliau VW Cabrio. 1970 metais atsiradę modeliai VW 1302 ir VW 1303 priekyje turėjo jau McPherson pakabą, o ne torsioninę, bei gale sudvigubintą pakabą su šarnyriniais pusašiais. Apie vokiškus variklius reikėtų pasakoti atskirai, nes skaičiuojant nuo pirmojo KdF-Wageno varikliai turėjo šias kūbatūras: 1 ltr, 1,1 ltr, 1,2 ltr, 1,3 ltr, 1,5 ltr ir 1,6 ltr. Paskutiniuosius 7 gamybos metus Vokietijoje gaminti 1,2, 1,3, ir 1,6 ltr varikliai.
Meksikiečiai gi apsiribojo vieninteliu Vabalo modeliu ñ VW 1200 su 1,2 ltr varikliu. Vokietijai 1978 metais sausio 19 dieną galutinai sustabdžius Vabalo sedano gamybą (kabrioletas Osnabriuko mieste buvo gaminamas dar du metus), Vabalai imti importuoti iš Meksikos. Tuo metu pasaulyje Vabalus dar gamino Pietų Afrikos Respublika, Brazilija, Filipinai, Urugvajus, Venesuela, Peru ir Nigerija.
Taigi, Meksikokje gaminti VW 1200 modelio Vabalai tiesiog identiški Vokiškiems VW 1200, tačiau čÃmeksikiečiaiÃà turi vieną ydą, dėl švelnesnio klimato ypatumų jų Vabalų antikorozinis paruošimas yra paprastesnis, dėl to šie Vabalai drėgnoje ir šaltoje Europoje labiau rūdyja. Bet kaip visada būna išimčių: jei tokiu Vabalu buvo nedaug važinėjama žiemą, šio Vabalo stovis bus dar visai neblogas.
Meksikoje pagaminti Vabalai techniškai yra tikrai kokybiški ir nenusileidžia vokiškiems.
Nuo 1974 metų JAV ir Japonijos rinkai dėl didelio oro užterštumo sukurti ir pradėti gaminti 1,6 ltr. Vabalai su įpurškimu ir katalizatoriumi. Tokių variklių gamybą atnaujino tie patys meksikiečiai 1993 metais, kuriuos ir gamino iki pat klasikinių Vabalų eros pabaigos 2003 metais. Kaip ir visi vokiški 1,6 ltr. Vabalai taip ir meksikietiški 1,6 ltr. priekyje dažnai turi diskinius stabdžius.
Šį pasakojimą galima būtų tęsti be pabaigos, tačiau pagrindinius bruožus manau jau papasakojau.
2006.06.11.
Jei atsakyti trumpai - visiškai niekuo nesiskiria. Tai trumpas atsakymas, o jeigu detalizuoti ir pasakoti smulkiai, galima būtų išsiplėsti gan plačiai.
Kaip jau žinote Vabalus gamino 20 pasaulio šalių, visi projektai tuomet gimdavo Vokietijoje Wolfsburge, gimtajame Volkswageno mieste ir kaip etaloninis projektas keliaudavo į kitas pasaulio VW gamyklas. Tačiau kai kurios šalys tik surinkinėdavo VW produkciją, nes patys didžiausi dalių gamintojai ir tiekėjai buvo Vokietija, Brazilija ir Meksika.
Meksika VW produkciją ėmė gaminti naujai pastatytoje gamykloje dar 1954 metais ir iki pat Vabalo gamybos pabaigos 2003 metais nė vienu varžteliu nenusileido vokiškiems Vabalams. Tiesa buvo vienas skirtumas ñ Vokietija per paskutinį gamybos dešmtmetį per metus pagamindavo vidutiniškai 900 000 Vabalų, o Meksika ñ apie 20 000 Vabalų per metus.
Bet didžiausias skirtumas tame, kad Vokietija nuolatos vystė ir tobulino Vabalus. Čia gaminti Vabalai turėjo savo modifikacijas: VW 1200, VW 1300, VW 1500, VW 1302, VW 1303 ir pagaliau VW Cabrio. 1970 metais atsiradę modeliai VW 1302 ir VW 1303 priekyje turėjo jau McPherson pakabą, o ne torsioninę, bei gale sudvigubintą pakabą su šarnyriniais pusašiais. Apie vokiškus variklius reikėtų pasakoti atskirai, nes skaičiuojant nuo pirmojo KdF-Wageno varikliai turėjo šias kūbatūras: 1 ltr, 1,1 ltr, 1,2 ltr, 1,3 ltr, 1,5 ltr ir 1,6 ltr. Paskutiniuosius 7 gamybos metus Vokietijoje gaminti 1,2, 1,3, ir 1,6 ltr varikliai.
Meksikiečiai gi apsiribojo vieninteliu Vabalo modeliu ñ VW 1200 su 1,2 ltr varikliu. Vokietijai 1978 metais sausio 19 dieną galutinai sustabdžius Vabalo sedano gamybą (kabrioletas Osnabriuko mieste buvo gaminamas dar du metus), Vabalai imti importuoti iš Meksikos. Tuo metu pasaulyje Vabalus dar gamino Pietų Afrikos Respublika, Brazilija, Filipinai, Urugvajus, Venesuela, Peru ir Nigerija.
Taigi, Meksikokje gaminti VW 1200 modelio Vabalai tiesiog identiški Vokiškiems VW 1200, tačiau čÃmeksikiečiaiÃà turi vieną ydą, dėl švelnesnio klimato ypatumų jų Vabalų antikorozinis paruošimas yra paprastesnis, dėl to šie Vabalai drėgnoje ir šaltoje Europoje labiau rūdyja. Bet kaip visada būna išimčių: jei tokiu Vabalu buvo nedaug važinėjama žiemą, šio Vabalo stovis bus dar visai neblogas.
Meksikoje pagaminti Vabalai techniškai yra tikrai kokybiški ir nenusileidžia vokiškiems.
Nuo 1974 metų JAV ir Japonijos rinkai dėl didelio oro užterštumo sukurti ir pradėti gaminti 1,6 ltr. Vabalai su įpurškimu ir katalizatoriumi. Tokių variklių gamybą atnaujino tie patys meksikiečiai 1993 metais, kuriuos ir gamino iki pat klasikinių Vabalų eros pabaigos 2003 metais. Kaip ir visi vokiški 1,6 ltr. Vabalai taip ir meksikietiški 1,6 ltr. priekyje dažnai turi diskinius stabdžius.
Šį pasakojimą galima būtų tęsti be pabaigos, tačiau pagrindinius bruožus manau jau papasakojau.
2006.06.11.