SOS! Westfalia T3 Joker 1.8 benzinas 1980 m.

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
Dalgiz
Posts: 20
Joined: 2014 May 26 Mon, 15:08
Location: Kaunas

Post by Dalgiz »

ir Britiska instrukcija kaip LPG sistema susidet paciam ;)))

http://voltzwagon.co.uk/blog/?p=1
VW T3 80m 2L Joker Westfalia
GREEN KRYPTONITE
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Viskas kaip ir patapo aisku. Reikalingas spec reduktorius be pasildymo skysciu. Dujos dar budamos skystoje fazeje pasildomos per silumokaiti ismetimo vamzdyje.

O va ir kontora kuri visa tai pastatys uz kuklius pinigus :)
http://www.gasure.co.uk/salesac.htm


p.s. o tas kur klausei pre-pre-heater tai elektrinis sildytuvas pasildantis dujas skystoje fazeje dar pries sildytuva duslintuve.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
Dalgiz
Posts: 20
Joined: 2014 May 26 Mon, 15:08
Location: Kaunas

Post by Dalgiz »

and twin carb £965.00 + vat fitted complete :roll: :lol: :lol:

kaina kaip is menulio, reik susirinkt visa info ir lekt pas MIKA i kursiu gatve, daug kas sneka kad jis Kaune pats kieciausias LGP Guru ;)))

bus idomu ka suskaiciuos..

..kas dziugina, kad daug kur parasyta kad valgo nedaug daugiau duju nei benzino, ir kad trauka pagereja (kazkaip) tik problema kad kyla tepalo temperatura, o tas gali privest i bloko truky arba galvos deformacija.. ;-//
VW T3 80m 2L Joker Westfalia
GREEN KRYPTONITE
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

duobė aišku gerai, bet greičių dėžę nusiimti/užsidėti galima ir be jos vienam su hidraulinio domkrato pagalba. Tiesa, uždėti dviese paprasčiau, bet misija įmanoma ir vienam :)
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Pas mane toks variklis su dujom.
Pirkau busą su nauja dujų įranga.
Buvo padaryta taip:
Pastatytas vw golf išsiplėtimo bakelis, vandens pompa ir per duslintuvą išilgai pravertas vamzdelis. Skystis cirkuliavo per duslintuvą, taip pašildamas ir šildydamas reduktorių.

Aš domėjausi galimybe padaryti reduktorių šildoma nuo tepalo. Atrodytu viskas paprasta, bandžiau ieškoti informacijos šia tema ir pavyko surasti svarbu dalyką. Esmė yra tame, kad reduktoriaus membrana nėra pritaikyta tepalui ir labai greitai ji dėl to pareis. To pasekoje galima prarasti netik reduktorių, bet ir variklį.

Trečias variantas, kaip daro Anglai, tačiau pas juos tai jau yra uždrausta ir tikrai yra labai nesaugu, nes dujos su aukštu slėgiu keliauja per duslintuvą. Tikrai nerekomenduočiau šio varianto.


Tai vat, dabar esu tokioje pat nežinioje, nes labai nesinori naudoti tos kalchozines vandens cirkuliavimo sistemos, bet matau, kad šiuo metu nėra geros išeities.


Kai važiavau trasoje su dujomis, tai sąnaudos buvo lygiai kaip gamintojo nurodoma 12,6l.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Kiek teko ardyti reduktoriu tai ausinimo skystis neturi salycio su membranom, nes jom suplysus ir taip butu bedos. Be abejo yra tarpiniu kurios galbut neatsparios tepalui bet manau padirbejus butu galima nesudetingai reduktoriu perdaryti.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Jei tik tarpinės, tai maža bėda. Būtų gerai pasigilinti apie šį būdą, nes tai pats normaliausias variantas, kuriam nereikia daug visokių bereikalingų mandrybių.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
User avatar
Dalgiz
Posts: 20
Joined: 2014 May 26 Mon, 15:08
Location: Kaunas

Post by Dalgiz »

..na va nors viena reali patirtis, Sauliau, o kaip dabar vaziuoji? kokios sanaudos? ar dar yra kokiu niuansu, trigdziu ar pan..?

..kiek siai dienai pavyko issiaiskint (gal suvokt)

noritn deti LPG sistema i oru ausinama varikly susiduriama su dviem pagrindinem problemom:
1. duju pasildymas per reduktoriu
2. deginant dujomis kylanti tepalo temperatura susiejus su didesne duju degimo kaitra.

kiek pavyko suzinot yra trys sprendimo budai:

1. varinis vamzdelis aplink duslintuva (arba bakelyje) +issipletimo bakelis +siurbliukas varineti siltam skysciui pasildyti dujas reduktoriuje.

2. reduktoriu pasildyti tepalu.
  • 2.1 bandyt pritaikyt (antifrizini) reduktoriu tepalui
    2.2 bandyt ieskot gamyklinio tepalu sildomo reduktoriaus
3. elektra sildomas reduktorius (dar pats neradau) bet donciuz minejo esas mates, ir daiktas kainuoja gan prabangiai..

..problema kuria gvildeno kolegos is anksciau mano idetos temos, buvo kad kurenant orini varikly dujomis, padideja darbine temperatura, kas gali sukelti bloko skilima arba galvos deformacija.. (taip kalbama temoje)
..darau prielaida, kad 2 variantas su tepalu sildomu reduktorium butu priimtiniausias, nes padidetu tepalo turis, prailgetu apytakinis ratas, pakaites tepalas iejes i reduktoriu atvestu ir gryztu i varikli palankesnes temperaturos, taip (kyla prielaida) kad temperaturos suolis turetu issilygint i normalia darbine temperatura.. tepalo paemima reduktoriui galima padaryti nuo tepalo filtro, (detales foto buvo jau minetoj temoj)
taip lyg butu galima iveikt abi problemas... ka manot?

1 varianto tepalo temperaturos kilimui ispresti galima bandyti deti didesny tepalo ausinimo radiatoriu.. (pritaikyti nuo kito auto)

3 variantas nekvestionuojamas nes brangus ir nesprendzia temperaturos klausimo is esmes, arba lieka +didesnis radiatorius..

siandien mano busas ant keltuvo:)) valio valio valio!!! visa eiga papasakosiu kita diena..
VW T3 80m 2L Joker Westfalia
GREEN KRYPTONITE
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

o ar tikrai verta vargti su tomis dujomis :idea: autobusėlis pakankamai originalus ir matomai nebus daily car'as, tad dujinė įranga mano kuklia nuomone jo vertės nepakels, jis praras savo išskirtinumą...
User avatar
Dalgiz
Posts: 20
Joined: 2014 May 26 Mon, 15:08
Location: Kaunas

Post by Dalgiz »

daily car'as zinoma nea!..
o vargti del paprastos priezaties - turiu ambicija dar siais metais pravaziuoti apie 10 000km.. reik apziuret keleta lokaciju pietu pakrantej :)
VW T3 80m 2L Joker Westfalia
GREEN KRYPTONITE
Post Reply