ir Britiska instrukcija kaip LPG sistema susidet paciam ))
http://voltzwagon.co.uk/blog/?p=1
SOS! Westfalia T3 Joker 1.8 benzinas 1980 m.
Viskas kaip ir patapo aisku. Reikalingas spec reduktorius be pasildymo skysciu. Dujos dar budamos skystoje fazeje pasildomos per silumokaiti ismetimo vamzdyje.
O va ir kontora kuri visa tai pastatys uz kuklius pinigus
http://www.gasure.co.uk/salesac.htm
p.s. o tas kur klausei pre-pre-heater tai elektrinis sildytuvas pasildantis dujas skystoje fazeje dar pries sildytuva duslintuve.
O va ir kontora kuri visa tai pastatys uz kuklius pinigus
http://www.gasure.co.uk/salesac.htm
p.s. o tas kur klausei pre-pre-heater tai elektrinis sildytuvas pasildantis dujas skystoje fazeje dar pries sildytuva duslintuve.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
and twin carb £965.00 + vat fitted complete
kaina kaip is menulio, reik susirinkt visa info ir lekt pas MIKA i kursiu gatve, daug kas sneka kad jis Kaune pats kieciausias LGP Guru ))
bus idomu ka suskaiciuos..
..kas dziugina, kad daug kur parasyta kad valgo nedaug daugiau duju nei benzino, ir kad trauka pagereja (kazkaip) tik problema kad kyla tepalo temperatura, o tas gali privest i bloko truky arba galvos deformacija.. ;-//
kaina kaip is menulio, reik susirinkt visa info ir lekt pas MIKA i kursiu gatve, daug kas sneka kad jis Kaune pats kieciausias LGP Guru ))
bus idomu ka suskaiciuos..
..kas dziugina, kad daug kur parasyta kad valgo nedaug daugiau duju nei benzino, ir kad trauka pagereja (kazkaip) tik problema kad kyla tepalo temperatura, o tas gali privest i bloko truky arba galvos deformacija.. ;-//
VW T3 80m 2L Joker Westfalia
GREEN KRYPTONITE
GREEN KRYPTONITE
Pas mane toks variklis su dujom.
Pirkau busą su nauja dujų įranga.
Buvo padaryta taip:
Pastatytas vw golf išsiplėtimo bakelis, vandens pompa ir per duslintuvą išilgai pravertas vamzdelis. Skystis cirkuliavo per duslintuvą, taip pašildamas ir šildydamas reduktorių.
Aš domėjausi galimybe padaryti reduktorių šildoma nuo tepalo. Atrodytu viskas paprasta, bandžiau ieškoti informacijos šia tema ir pavyko surasti svarbu dalyką. Esmė yra tame, kad reduktoriaus membrana nėra pritaikyta tepalui ir labai greitai ji dėl to pareis. To pasekoje galima prarasti netik reduktorių, bet ir variklį.
Trečias variantas, kaip daro Anglai, tačiau pas juos tai jau yra uždrausta ir tikrai yra labai nesaugu, nes dujos su aukštu slėgiu keliauja per duslintuvą. Tikrai nerekomenduočiau šio varianto.
Tai vat, dabar esu tokioje pat nežinioje, nes labai nesinori naudoti tos kalchozines vandens cirkuliavimo sistemos, bet matau, kad šiuo metu nėra geros išeities.
Kai važiavau trasoje su dujomis, tai sąnaudos buvo lygiai kaip gamintojo nurodoma 12,6l.
Pirkau busą su nauja dujų įranga.
Buvo padaryta taip:
Pastatytas vw golf išsiplėtimo bakelis, vandens pompa ir per duslintuvą išilgai pravertas vamzdelis. Skystis cirkuliavo per duslintuvą, taip pašildamas ir šildydamas reduktorių.
Aš domėjausi galimybe padaryti reduktorių šildoma nuo tepalo. Atrodytu viskas paprasta, bandžiau ieškoti informacijos šia tema ir pavyko surasti svarbu dalyką. Esmė yra tame, kad reduktoriaus membrana nėra pritaikyta tepalui ir labai greitai ji dėl to pareis. To pasekoje galima prarasti netik reduktorių, bet ir variklį.
Trečias variantas, kaip daro Anglai, tačiau pas juos tai jau yra uždrausta ir tikrai yra labai nesaugu, nes dujos su aukštu slėgiu keliauja per duslintuvą. Tikrai nerekomenduočiau šio varianto.
Tai vat, dabar esu tokioje pat nežinioje, nes labai nesinori naudoti tos kalchozines vandens cirkuliavimo sistemos, bet matau, kad šiuo metu nėra geros išeities.
Kai važiavau trasoje su dujomis, tai sąnaudos buvo lygiai kaip gamintojo nurodoma 12,6l.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Kiek teko ardyti reduktoriu tai ausinimo skystis neturi salycio su membranom, nes jom suplysus ir taip butu bedos. Be abejo yra tarpiniu kurios galbut neatsparios tepalui bet manau padirbejus butu galima nesudetingai reduktoriu perdaryti.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
..na va nors viena reali patirtis, Sauliau, o kaip dabar vaziuoji? kokios sanaudos? ar dar yra kokiu niuansu, trigdziu ar pan..?
..kiek siai dienai pavyko issiaiskint (gal suvokt)
noritn deti LPG sistema i oru ausinama varikly susiduriama su dviem pagrindinem problemom:
1. duju pasildymas per reduktoriu
2. deginant dujomis kylanti tepalo temperatura susiejus su didesne duju degimo kaitra.
kiek pavyko suzinot yra trys sprendimo budai:
1. varinis vamzdelis aplink duslintuva (arba bakelyje) +issipletimo bakelis +siurbliukas varineti siltam skysciui pasildyti dujas reduktoriuje.
2. reduktoriu pasildyti tepalu.
..problema kuria gvildeno kolegos is anksciau mano idetos temos, buvo kad kurenant orini varikly dujomis, padideja darbine temperatura, kas gali sukelti bloko skilima arba galvos deformacija.. (taip kalbama temoje)
..darau prielaida, kad 2 variantas su tepalu sildomu reduktorium butu priimtiniausias, nes padidetu tepalo turis, prailgetu apytakinis ratas, pakaites tepalas iejes i reduktoriu atvestu ir gryztu i varikli palankesnes temperaturos, taip (kyla prielaida) kad temperaturos suolis turetu issilygint i normalia darbine temperatura.. tepalo paemima reduktoriui galima padaryti nuo tepalo filtro, (detales foto buvo jau minetoj temoj)
taip lyg butu galima iveikt abi problemas... ka manot?
1 varianto tepalo temperaturos kilimui ispresti galima bandyti deti didesny tepalo ausinimo radiatoriu.. (pritaikyti nuo kito auto)
3 variantas nekvestionuojamas nes brangus ir nesprendzia temperaturos klausimo is esmes, arba lieka +didesnis radiatorius..
siandien mano busas ant keltuvo:)) valio valio valio!!! visa eiga papasakosiu kita diena..
..kiek siai dienai pavyko issiaiskint (gal suvokt)
noritn deti LPG sistema i oru ausinama varikly susiduriama su dviem pagrindinem problemom:
1. duju pasildymas per reduktoriu
2. deginant dujomis kylanti tepalo temperatura susiejus su didesne duju degimo kaitra.
kiek pavyko suzinot yra trys sprendimo budai:
1. varinis vamzdelis aplink duslintuva (arba bakelyje) +issipletimo bakelis +siurbliukas varineti siltam skysciui pasildyti dujas reduktoriuje.
2. reduktoriu pasildyti tepalu.
- 2.1 bandyt pritaikyt (antifrizini) reduktoriu tepalui
2.2 bandyt ieskot gamyklinio tepalu sildomo reduktoriaus
..problema kuria gvildeno kolegos is anksciau mano idetos temos, buvo kad kurenant orini varikly dujomis, padideja darbine temperatura, kas gali sukelti bloko skilima arba galvos deformacija.. (taip kalbama temoje)
..darau prielaida, kad 2 variantas su tepalu sildomu reduktorium butu priimtiniausias, nes padidetu tepalo turis, prailgetu apytakinis ratas, pakaites tepalas iejes i reduktoriu atvestu ir gryztu i varikli palankesnes temperaturos, taip (kyla prielaida) kad temperaturos suolis turetu issilygint i normalia darbine temperatura.. tepalo paemima reduktoriui galima padaryti nuo tepalo filtro, (detales foto buvo jau minetoj temoj)
taip lyg butu galima iveikt abi problemas... ka manot?
1 varianto tepalo temperaturos kilimui ispresti galima bandyti deti didesny tepalo ausinimo radiatoriu.. (pritaikyti nuo kito auto)
3 variantas nekvestionuojamas nes brangus ir nesprendzia temperaturos klausimo is esmes, arba lieka +didesnis radiatorius..
siandien mano busas ant keltuvo:)) valio valio valio!!! visa eiga papasakosiu kita diena..
VW T3 80m 2L Joker Westfalia
GREEN KRYPTONITE
GREEN KRYPTONITE