..na va nors viena reali patirtis, Sauliau, o kaip dabar vaziuoji? kokios sanaudos? ar dar yra kokiu niuansu, trigdziu ar pan..?
..kiek siai dienai pavyko issiaiskint (gal suvokt)
noritn deti LPG sistema i oru ausinama varikly susiduriama su dviem pagrindinem problemom:
1. duju pasildymas per reduktoriu
2. deginant dujomis kylanti tepalo temperatura susiejus su didesne duju degimo kaitra.
kiek pavyko suzinot yra trys sprendimo budai:
1. varinis vamzdelis aplink duslintuva (arba bakelyje) +issipletimo bakelis +siurbliukas varineti siltam skysciui pasildyti dujas reduktoriuje.
2. reduktoriu pasildyti tepalu.
- 2.1 bandyt pritaikyt (antifrizini) reduktoriu tepalui
2.2 bandyt ieskot gamyklinio tepalu sildomo reduktoriaus
3. elektra sildomas reduktorius (dar pats neradau) bet donciuz minejo esas mates, ir daiktas kainuoja gan prabangiai..
..problema kuria gvildeno kolegos is anksciau mano idetos temos, buvo kad kurenant orini varikly dujomis, padideja darbine temperatura, kas gali sukelti bloko skilima arba galvos deformacija.. (taip kalbama temoje)
..darau prielaida, kad 2 variantas su tepalu sildomu reduktorium butu priimtiniausias, nes padidetu tepalo turis, prailgetu apytakinis ratas, pakaites tepalas iejes i reduktoriu atvestu ir gryztu i varikli palankesnes temperaturos, taip (kyla prielaida) kad temperaturos suolis turetu issilygint i normalia darbine temperatura.. tepalo paemima reduktoriui galima padaryti nuo tepalo filtro, (detales foto buvo jau minetoj temoj)
taip lyg butu galima iveikt abi problemas... ka manot?
1 varianto tepalo temperaturos kilimui ispresti galima bandyti deti didesny tepalo ausinimo radiatoriu.. (pritaikyti nuo kito auto)
3 variantas nekvestionuojamas nes brangus ir nesprendzia temperaturos klausimo is esmes, arba lieka +didesnis radiatorius..
siandien mano busas ant keltuvo:)) valio valio valio!!! visa eiga papasakosiu kita diena..