Sveiki,
Norėčiau isigyti naują vabaliuką apie 2000 metų gimimo, tam reikalui norėčiau skirti apie 4-5 tūkst. eurų.
Bet prieš tai norėčiau jūsų patyrusių vabalų savininkų paklausti, kokios problemos dažnaiusiai iškyla su šiais automobiliukais? Kiek maždaug valgo ir kiek kainuoja detalės, na ir šiaip
labai dekingas už patarimus.
2006.04.16.
Patarimai perkant
Sveiki,
Jūs klausėte apie iškilsiančias problemas ñ galiu nuraminti, perkant apynaujį Vabalą, važinėjant Jums nekils jokių problemų. Dažniausiai visiems pasaulio automobiliams rimtesnės problemos ima kilti po 100 000 kilometrų. Tuomet atsiranda pirmieji susidevėjimo požymiai (pavyzdžiui duslintuvo korozija, stabdžių trinkelių susidevėjimas ar rato ašies guolio pabaigtuvės). Be to labai svarbu taisyklingai eksploatuoti automobilį, antai: laiku keisti variklio tepalą, kas du metus pasikeisti stabdžių skystį, kartą į metus sutepti Vabalo priekinius torsionų guolius, kartą į metus sutepti durų vyrius, prižiūrėti ir laiku valyti ar keisti variklio oro filtrą, kas 10 000 kilometrų sureguliuoti vožtuvus, žodžiu kiekvienoje automobilio techninėje knygelėje radę priežiūros aprašymus privalote juos vykdyti. Taigi pirkdami apynaujį automobilį įsygysite dar nesuniokotą ir menkai susidevėjusį automobilį, nes tenka pripažinti, kad žmonės techniškai menkai prižiūri savo automobilius ir dažniausiai keičia tik variklio tepalus.
Tačiau Meksikoje pagaminti Vabalai turi visiems gerai pažįstamą bėdą ñ jie menkai apsaugoti nuo korozijos ir greitai rūdyja. Matyt Meksikos klimatas yra sausas ir jie ne itin pasirūpina geresne antikorozine apsauga. Taigi norėdami važinėti Lietuvoje žiemą, teks gerokai Vabalėlį apdoroti ir paruošti žiemai.
Kitų rimtų techninių problemų Jūs neturėsite, nes klasikinis Vabalas iki pat gamybos pabaigos 2003 metais gamintas be įmantrių šiuolaikiškų tobulybių, konstrukcija paprasta ir nesudėtinga.
Kuro sąnaudos nuo 7,5 iki 9 litrų degalų, įpurškimas, 1600 cm3, variklio galia 46,5 AG, katalizatorius, maksimalus greitis 127 km/h, aerodinaminis pasipriešinimo koeficientas Cx-0,45, pavaros 4, svoris 820 kg ir taip toliau...
Dar viena bėda, nežinau kur Jums pavyks įsigyti 2000 metų Vabalą, nes šiuo metu Lietuvoje parduodami tik du naujesni nepergeriausio stovio Vabalai pagaminti 1996 ir 1997 metais. Be to nuo 1998 metų į Europą atvežta labai mažai Meksikoje pagamintų Vabalų, dėl to Vokietijoje sunku aptikti 2000 metais pagamintą Vabalą, nes iš naujesnių dominuoja 1996-1997 metais pagaminti Vabalai. Šiuo metu Vokietijoje siūloma pirkti paskutiniuosius ''Ultima Edition'' 2003 metais pagamintus Vabalus, tačiau jų kaina pritrenkianti ñ daugiau nei 50 000 litų!
Šia proga žvilgterėjau į pagrindinius Vokietijos pardavimo puslapius ir be minėtų ''Ultima Edition'', radau naujausią Vabalą pagamintą 1999 metais už 17 000 litų ir su 90 000 km rida (beja, rinkdamiesi automobilį ieškokite kuo mažiau nuvažiavusį automobilį, gal būt jis nebuvo važinėtas žiemą).
O šį Vabalą radau lapkričio mėnėsį ebay.de portale: pagamintas 2000 metais, rida 11 000 kilometrų, stovis žinoma idealus, kaina taip pat nurodyta, tačiau kaip žinia ten viskas vyksta aukciono tvarka, taigi, kaina šakėmis ant vandens rašytaÖ
Linkiu sėkmingo pirkinio!
2006.04.17.
Jūs klausėte apie iškilsiančias problemas ñ galiu nuraminti, perkant apynaujį Vabalą, važinėjant Jums nekils jokių problemų. Dažniausiai visiems pasaulio automobiliams rimtesnės problemos ima kilti po 100 000 kilometrų. Tuomet atsiranda pirmieji susidevėjimo požymiai (pavyzdžiui duslintuvo korozija, stabdžių trinkelių susidevėjimas ar rato ašies guolio pabaigtuvės). Be to labai svarbu taisyklingai eksploatuoti automobilį, antai: laiku keisti variklio tepalą, kas du metus pasikeisti stabdžių skystį, kartą į metus sutepti Vabalo priekinius torsionų guolius, kartą į metus sutepti durų vyrius, prižiūrėti ir laiku valyti ar keisti variklio oro filtrą, kas 10 000 kilometrų sureguliuoti vožtuvus, žodžiu kiekvienoje automobilio techninėje knygelėje radę priežiūros aprašymus privalote juos vykdyti. Taigi pirkdami apynaujį automobilį įsygysite dar nesuniokotą ir menkai susidevėjusį automobilį, nes tenka pripažinti, kad žmonės techniškai menkai prižiūri savo automobilius ir dažniausiai keičia tik variklio tepalus.
Tačiau Meksikoje pagaminti Vabalai turi visiems gerai pažįstamą bėdą ñ jie menkai apsaugoti nuo korozijos ir greitai rūdyja. Matyt Meksikos klimatas yra sausas ir jie ne itin pasirūpina geresne antikorozine apsauga. Taigi norėdami važinėti Lietuvoje žiemą, teks gerokai Vabalėlį apdoroti ir paruošti žiemai.
Kitų rimtų techninių problemų Jūs neturėsite, nes klasikinis Vabalas iki pat gamybos pabaigos 2003 metais gamintas be įmantrių šiuolaikiškų tobulybių, konstrukcija paprasta ir nesudėtinga.
Kuro sąnaudos nuo 7,5 iki 9 litrų degalų, įpurškimas, 1600 cm3, variklio galia 46,5 AG, katalizatorius, maksimalus greitis 127 km/h, aerodinaminis pasipriešinimo koeficientas Cx-0,45, pavaros 4, svoris 820 kg ir taip toliau...
Dar viena bėda, nežinau kur Jums pavyks įsigyti 2000 metų Vabalą, nes šiuo metu Lietuvoje parduodami tik du naujesni nepergeriausio stovio Vabalai pagaminti 1996 ir 1997 metais. Be to nuo 1998 metų į Europą atvežta labai mažai Meksikoje pagamintų Vabalų, dėl to Vokietijoje sunku aptikti 2000 metais pagamintą Vabalą, nes iš naujesnių dominuoja 1996-1997 metais pagaminti Vabalai. Šiuo metu Vokietijoje siūloma pirkti paskutiniuosius ''Ultima Edition'' 2003 metais pagamintus Vabalus, tačiau jų kaina pritrenkianti ñ daugiau nei 50 000 litų!
Šia proga žvilgterėjau į pagrindinius Vokietijos pardavimo puslapius ir be minėtų ''Ultima Edition'', radau naujausią Vabalą pagamintą 1999 metais už 17 000 litų ir su 90 000 km rida (beja, rinkdamiesi automobilį ieškokite kuo mažiau nuvažiavusį automobilį, gal būt jis nebuvo važinėtas žiemą).
O šį Vabalą radau lapkričio mėnėsį ebay.de portale: pagamintas 2000 metais, rida 11 000 kilometrų, stovis žinoma idealus, kaina taip pat nurodyta, tačiau kaip žinia ten viskas vyksta aukciono tvarka, taigi, kaina šakėmis ant vandens rašytaÖ
Linkiu sėkmingo pirkinio!
2006.04.17.