Supratau, antra dali metam lauk
Dar pneumo, forumose rasoma, kad dregmes surinktuva reikia det pries resiveri. Tai yra iskart po kompresoriaus. Tam kad neleistu dregmei patekt i resiveri o toliau ir i sistema. Tada kaip iprastose kompresoriuose jis statomas po resiverio. Kodel taip ir ar tai teisinga?
Dimos vabaliukas
Gi dar pažiūrėjau. Norint nustatyti norimą slėgį - reikalingas manometras reduktoriuje arba oro sistemoje už reduktoriaus.
Pageidautina laikytis nurodytos oro srauto krypties.
Reduktoriaus rankenėlė pasikelia, kitaip jūs netenkate galimybės ją pasukti. Sureguliavus slėgį galima rankeną paspausti, kad bevibruodama nenusisuktų.
Tepalinė taip pat turi reguliavimo įtaisą. Viršuje aiškiai matomas mažas - varžtelis. Sukdami jį mažu atsuktuvu (prisuktuvu) Jūs galite padidinti / pamažinti tepimui skirtos alyvos išpurškimą.
Pageidautina laikytis nurodytos oro srauto krypties.
Reduktoriaus rankenėlė pasikelia, kitaip jūs netenkate galimybės ją pasukti. Sureguliavus slėgį galima rankeną paspausti, kad bevibruodama nenusisuktų.
Tepalinė taip pat turi reguliavimo įtaisą. Viršuje aiškiai matomas mažas - varžtelis. Sukdami jį mažu atsuktuvu (prisuktuvu) Jūs galite padidinti / pamažinti tepimui skirtos alyvos išpurškimą.
Suslėgtas oras yra šlapias, dalis iškart iškrenta kondensatu, dalis gi pasilieka vandens garų pavidalu. Oras stovėdamas vėsta ir garai kondensuojasi.
Drėgmė suspaustame ore niekam nereikalinga, netgi žalinga. Todėl yra prigalvota visokiausių įtaisų kaip sumažinti jos kiekį ore.
Pats paprasčiausias aukščiau paminėtas filtras, bet jei pastatysi jį iškart už oro kompresoriaus, efektas bus dar mažas. Oras iš kompresoriaus išeina karštas ir dar nespės taip puikiai susikondensuoti. Tokiu atveju rinktuve vis tiek atvėsus suspaustam orui atsiras kondensatas.
Gi filtrą pastačius už oro rinktuvo efektas gaunamas geresnis, nes sulaikoma daugiau kondensato.
Atvėsus orams visi pneumo įrenginiai užšals ir neveiks. Orą reiktų papildomai sausinti, pvz sunkvežimiai naudoja adsorbentu užpildytus filtrus, todėl jų pneumatika veikia ir minusinėje temperatūroje.
Drėgmė suspaustame ore niekam nereikalinga, netgi žalinga. Todėl yra prigalvota visokiausių įtaisų kaip sumažinti jos kiekį ore.
Pats paprasčiausias aukščiau paminėtas filtras, bet jei pastatysi jį iškart už oro kompresoriaus, efektas bus dar mažas. Oras iš kompresoriaus išeina karštas ir dar nespės taip puikiai susikondensuoti. Tokiu atveju rinktuve vis tiek atvėsus suspaustam orui atsiras kondensatas.
Gi filtrą pastačius už oro rinktuvo efektas gaunamas geresnis, nes sulaikoma daugiau kondensato.
Atvėsus orams visi pneumo įrenginiai užšals ir neveiks. Orą reiktų papildomai sausinti, pvz sunkvežimiai naudoja adsorbentu užpildytus filtrus, todėl jų pneumatika veikia ir minusinėje temperatūroje.
Pateiktoje foto yra keletas kliurkų.
Oro rinktuvas užpildomas per apačią, todėl rinktuve susidaręs kondensatas gali sėkmingai sugrįžti atgal į filtrą ir iš filtro sėkmingai pašalintas. Sakykim tegu. Bet.
Bet oro pajungimas naudojimui taip pat per rinktuvo apačią. Kas sėkmingai laidžia kondensatui tekėti tolyn į pneumo įrenginius ir juos gadinti.
Oro rinktuvas užpildomas per apačią, todėl rinktuve susidaręs kondensatas gali sėkmingai sugrįžti atgal į filtrą ir iš filtro sėkmingai pašalintas. Sakykim tegu. Bet.
Bet oro pajungimas naudojimui taip pat per rinktuvo apačią. Kas sėkmingai laidžia kondensatui tekėti tolyn į pneumo įrenginius ir juos gadinti.