Abu jūs visiškai teisūs, o Jūris pataikė tiesiai į dešimtuką. Devyniems žmonėms keliant autobusėlį, kiekvienam žmogui tektų apie 140 kilogramų, toks svoris įkandamas tik sunkiaatlečiams.
Štai kokią autobusėlio reklamą brazilai sukūrė 1984 metais (jei brazilai iš autobusėlio ko nors neišėmė):
Nesudėtinga ir visai paprasta mįslė. Tai gamyklinė nuotrauka daryta 1955 metais, tiesiai virš tunelio randasi benzino bako kranelis, bet į akis krenta šiek tiek dešiniau esantis daiktas. Kas tai?
Tai matosi pasiurbimo, liaudiškai vadinamo padsoso troselis. Taip jau sugalvota, kad jam reikia siek tiek isiskverbti i salona, nes reikalinga padaryti tokia kilpa ir pasislepti tunelyje.
Taip, Markas ir Rimas teisūs, tai troselio šarvas einantis iki pat karbiuratoriaus. Jo pagalba rankiniu būdu galima reguliuoti variklio apsukas, kai variklis dar šaltas. Rankenėlė skydelyje randasi tiesiai virš troso.
Rankinis valdymas gamintas iki 1960 metų, sukūrus naują karbiuratorių Solex 28 PICT, jame įmontuotas automatinis reguliatorius, todėl nei rankenėlės, nei troso nebeliko.
1-2. Vaizdas iš šono (1952 metų nuotrauka).
3-4. Karbiuratoriaus valdymas atsirado nuo pat pirmųjų prieškario VW prototipų ir montuotas iki 1952 metų, tunelyje šalia pavarų svirties (1951 metų nuotrauka).
Teisingai, kadaise kojomis buvo spaudžiamas ne tik gazas, bet ir lempos :)
Jo pagalba automobiliuose perjunginėtos trumposios ir ilgosios šviesos. Toks jungiklis montuotas visuose VW automobiliuose iki 1968 metų. Perjungėjas prie vairo atsirado 1965 metais ir per kelis metus palengva išstūmė kojinius jungiklius.
Šviesos buvo įjungiamos štai šiais jungikliais, o perjungiamos koja apačioje: