O stai jums dar viena bomba Baisi kaip mano gyvenimas Nors ne, dar baisesne Cia nugarine jo puse jei ka.
Dar ne viskas man aisku. Reikes dar tokio daikciuko (antroi nuotr. pazimeta) Spaudimo rele, kuri gavus tinkama spaudima atjungia kompresoriu. Ji tokia miniatiurine, ne tokia dezute kaip ant kompresoriu stovi. Gal kartais oro meistrai tokia turi?
Dar man neaisku kam ta rele su laidais reikalinga (desiniau kuri) kokios mintis?
Ir kaip isivaizduoju reikes dar kazkokio atbulinio voztuvo, kad oras atgal i kompresoriu neiseitu. Ar kompresorius neduoda orui iseit?
Dimos vabaliukas
P.s. aš į tą apvirintą resiverį 10 bar jau nebepūsčiau. Manau pakaktų ir kokių 3-4 bar, kad pilnai pakeltų automobilį (sakyčiau gal galima spręsti pagal automobilio padangas?).
Jau geriau tegul kompresorius dažniau dirba. Bet spaudimą laikyti mažesnį.
Visgi įdomu koks slėgis reikalingas pagalvėse, kad pakiltų mašina?
Koks jų, bei resiverio tūris? Čia viską galima pasiskaičiuoti ir padaryti be rizikos.
Jau geriau tegul kompresorius dažniau dirba. Bet spaudimą laikyti mažesnį.
Visgi įdomu koks slėgis reikalingas pagalvėse, kad pakiltų mašina?
Koks jų, bei resiverio tūris? Čia viską galima pasiskaičiuoti ir padaryti be rizikos.
Ta dalis kur apvali ir yra relė. Gale plokščiu atsuktuvu galima reguliuoti jos veikimo diapazoną. Slėgio perkrytis manau keisis automatiškai. Tik sujungti reikia teisingai. Fazę reikia jungti per įjungimo klavišą, pažymėtas kitas kampuotas daiktas.
Tas kompresorius mano akimis žiūrint daugiau 8 bar neturėtų pūsti.
Apsauginių vožtuvų yra meistruose.
Rinktuvą reiktų išbandyti. pripildomas vandens, ir pripučiamas 1,5 karto didesniu slėgiu nei nurodytas leistinas darbinis slėgis. Ant rinktuvų būna lentelė kurioje iškalti duomenys. Aišku būna, kad jau ir nebesimato.
Tas kompresorius mano akimis žiūrint daugiau 8 bar neturėtų pūsti.
Apsauginių vožtuvų yra meistruose.
Rinktuvą reiktų išbandyti. pripildomas vandens, ir pripučiamas 1,5 karto didesniu slėgiu nei nurodytas leistinas darbinis slėgis. Ant rinktuvų būna lentelė kurioje iškalti duomenys. Aišku būna, kad jau ir nebesimato.
Atbulinis vožtuvas reikalingas, nes kitu atveju per cilindrą išeina oras, ir kompresorius daug dirbs.
Dar vienas dalykas, reiktų pastatyti normaliai atvirą el. magnetą slėgiui iš cilindro numesti, kai kompresorius sustoja. Taip jis lengvai pasileis kai įsijungs. Paprastai ant kompresorių tą darbą atlieka slėgio rėlėje įmontuotas slėgio numetimo vožtuvas.
Dar vienas dalykas, reiktų pastatyti normaliai atvirą el. magnetą slėgiui iš cilindro numesti, kai kompresorius sustoja. Taip jis lengvai pasileis kai įsijungs. Paprastai ant kompresorių tą darbą atlieka slėgio rėlėje įmontuotas slėgio numetimo vožtuvas.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Tie amerikoniški kompresoriai 200psi pučia, tai apie 14 barų. Kadangi naudoja nedidelius resyverius, tai pučia daug atmosferų.
Kuo didesnis resyveris, tuo mažiau reikia orą slėgti.
Į amortizatorius reikės 100 psi tikrai, tai bus beveik 7 atmosferos.
Resyverį geriausia būtų su autogenu suvirinti.
Atbulinis vožtuvas būtinas, kitaip kompresoriui kaput neužilgo bus .
Kuo didesnis resyveris, tuo mažiau reikia orą slėgti.
Į amortizatorius reikės 100 psi tikrai, tai bus beveik 7 atmosferos.
Resyverį geriausia būtų su autogenu suvirinti.
Atbulinis vožtuvas būtinas, kitaip kompresoriui kaput neužilgo bus .