Ieskau vabalo detaliu / Parduodu

Dalys, modeliai ir simboliai, bei atliekami remonto ir restauracijos darbai
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

ieskau vabalui tepalinio oro filtro, siulykit ka nors :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Visgi geriau palikti originalų popierinį filtrą, jis turi didelį paviršių ir lengviau įtraukia orą, tik jį reikia keisti kas 30 000 kilometrų.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

Pritariu Sigiui. Su popieriniu filtru variklis tarnauja žymiai ilgiau, nes teplinis nesulaiko pačių smulkiausių ir bjauriausių abrazyvinių dalelių
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Viskas aisku, daugiau klausimu neturiu :)
filtro nebereikia :D
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Visumoje įmanoma uždėti tokį archajišką filtrą, bet jis labiau tiktų karbiuratoriniams Vabalams. Kai pagalvoju, kiek aplinkui įpurškimo variklį įmontuota elektronikos, o čia še tau ñ tepalinis filtras. Peržiūrėjau visą www.1600i.de tinklalapį, bet ten nieko panašaus neradau, matyt Dzo_marija buvo pirmas, kuris sugalvojo tokią naujovę.
Be to nežinau įpurškimo kaklelio diametro, reikėtų pasimatuoti. Gali būti dar ir taip, kad tepalinio filtro tvirtinimo anga gali būti per siaura.
Post Reply