Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Justinas wrote:...O pasirode, kad velgi kazkoks meistras pamirso ideti i tepalu slegio voztuva spyruokle!...
Sunku patikėti :shock:.
Niekada nepagalvočiau, kad tame buvo priežastis, pranešei labai įdomią naujieną, labai įdomu.
(reikia suorganizuoti tavo Vabalą remontavusio ''meistro'' gaudynes ir pažiūrėti iš kur jam rankos auga, kad jį kur peklon :D)
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Sigis wrote:Sunku patikėti :shock:.
Niekada nepagalvočiau, kad tame buvo priežastis, pranešei labai įdomią naujieną, labai įdomu.
(reikia suorganizuoti tavo Vabalą remontavusio ''meistro'' gaudynes ir pažiūrėti iš kur jam rankos auga, kad jį kur peklon :D)
:lol:

Tai visai linksma kartais :] toks galvosukis sunkaus lygio beveik :] Surask 10 skirtumu nuo orginalo...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Arba: surask 10 skirtumų tarp padoraus meistro ir meistro girtuoklėlio :D.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

bedos, bedos, bedos... mistika, mistika, mistika... Vel suluzo... nezinau kas per nesekmes... nesuprantu... Gal kas galit padeti, idedu nuotrauku, gal kas pamatys koki nesusipratima ? Busiu dekingas ;]

Ir klausimelis, ar detale, pazymeta raudonu apskritimu, galima siek tiek nuleisti i apacia. Galbut viena is bedu yra ta, kad vieta, ant kurios uzsimauna vairo asis, nera nukreipta tiesiai i asies ertme (raudona linija), o ta isprest galima nuleidus raudonu apskritimu pazymeta detale zemyn...

Tai va tokios vat bedeles...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vairo reduktoriaus kampas reguliuojasi. Pradžioje reikėjo atleisti apatinius reduktoriaus tvirtinimo varžtus, prisukti vairo ašį, kad sutaptų abiejų kryptys ir tik tada prisukti vairo reduktoriaus tvirtinimo taškus.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Šiek tiek dar papildysiu vizualia nuotrauka. Joje gerai matosi, kad vairo ašis visiškai sutampa su reduktoriaus ašimi.
Abu kartus ašis lūžo, dėl ne tuo kampu prisukto reduktoriaus (nuotr.).

Norint suvirinti originalų ažūrinį vairo ašies vamzdį, reikia surasti storą vamzdį, kad jis užsimautu ant senosios lūžusios ažūrinės dalies ir tada suvirinti abu vamzdžio galus.
Suvirinti tik lūžusias vietas galima, bet jos jau nelaikys, reikia mauti naują vamzdį ir suvirinti ilgomis ir patikimomis siūlėmis.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Atrodo du varztai, bet velnias kokie velniai... atrodo lyg privirinti... tris valandas juos sukau, trankiau, purskinejau visokiais chemikalais, galiausiai net kalbejaus... ne pro kur... deja viltys dar atvaziuoti i svente zlunga...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Na štai ir išaušo laikas dideliems darbams. Nusprendžiau, kad reikia perrinkti varikli. Priežaščių tam yra daug: su dabartinem benzino kainom ir mano vabaliuko milžininiškomis benzino sanaudomis važinėti ar taip ar taip negaliu sau leisti, lašas po lašo vis kažkur varva tepalas, dažnai išlendantys praėjusių remontų brokai ir t.t.

Taigi pradedam nuo šito galiūno :] :

Image

Pasistatom viską ant kibirų. Dėja tenka dirbti su tuo ką turiu... Dirbau su dviem mažais keltuvais, bet dėja niekaip neišejo pakankamai iškelti, kad iškarto ištraukti variklį, tad prieš ištraukiant jį iš po vabaliuko teko šiektiek apardyti...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Na va, jau ir turim rezultatą:

Image

Image

Na ,o tada prasideda rimtesnis ardymas. Kadangi tai mano pirmasis ardomas variklis, būtų labai gerai, kad jei pamatytumėt ką netaip darbe ar kokias problemas ar problemų požymius, būtų gerai ,kad rėktumėte :]

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Tai tiek kolkas nudirbta dabar, nes deja niekaip nenulupau dirzelio skriemulio, o galiniui skriemuliui neturejau pakanakamai dideles rakto galvutes...

Iskarto keli klausimeliai...

1. Kaip atrodo variklio žaliuzės ? Termostato kojelė pas mane niekur neprijungta, tad tikriausiai šių žaliuzių pas mane nėra... :[
2. Cilindru galvų paviršiai kaip reikiant apanglėja. Nelabai turiu finansinių galimybių įsigyti naujus cilindrus, tad reikėtu antnaujinti šiuos. Ar galima taip tiesiog imti ir galvas švelniai pašlifuoti ?

Tai va taip vat...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Aj, ir dar klausimelis, gal zinot koks turi buti alkuninio veleno (kartu su skriemuliais) laisvas judejimas ? Pas mane jis yra apie 1mm ir man kazkodel atrodo, kad jis toks didelis neturetu buti...
Ir kaip nustatyti tikslia vieta, kurioje turi stoveti skriemulys ? Nes kaip suprantu, jei jis stovi ne toje pacioje vietoje, kaip yra sureguliuota gamykloje (isvis yra keturios pozicijos) variklis klibes. (yra itarimas, kad praeito remonto metu jis nebuvo istatytas i ta pacia vieta).

Dekingas uz pagalba :wink:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Oho ho, įklimpai Justinai dabar ilgam. Teks tau dabar įsigyti išsamią variklio knygą ir žingsnelis po žingsnelio bandyti surinkti atgal. Tokiam darbui reikia ilgų metų patyrimo, tikslių matavimo prietaisų ir pažįstamo motoristo. Nenoriu karksėti, bet pirmas kartas visada prisvylaÖ

1. Knygoje rašo, kad alkūninio veleno leistina išilginė laisva eiga gali būti 0,07 - 0,13 mm (trumpai tariant - nieko).
2. Smagratis gamykloje subalansuojamas kartu su alkūniniu velenu. Ardant dar gamykloje surinktą variklį, pažymima padėtis ir tik tada nusukamas smagratis. Šiais laikais niekas nevargsta ir prisuka smagratį bet kaip, todėl reikia pažymėti taip kaip yra ir nusukti.
Post Reply