Na štai ir išaušo laikas dideliems darbams. Nusprendžiau, kad reikia perrinkti varikli. Priežaščių tam yra daug: su dabartinem benzino kainom ir mano vabaliuko milžininiškomis benzino sanaudomis važinėti ar taip ar taip negaliu sau leisti, lašas po lašo vis kažkur varva tepalas, dažnai išlendantys praėjusių remontų brokai ir t.t.
Taigi pradedam nuo šito galiūno :] :
Pasistatom viską ant kibirų. Dėja tenka dirbti su tuo ką turiu... Dirbau su dviem mažais keltuvais, bet dėja niekaip neišejo pakankamai iškelti, kad iškarto ištraukti variklį, tad prieš ištraukiant jį iš po vabaliuko teko šiektiek apardyti...
Na va, jau ir turim rezultatą:
Na ,o tada prasideda rimtesnis ardymas. Kadangi tai mano pirmasis ardomas variklis, būtų labai gerai, kad jei pamatytumėt ką netaip darbe ar kokias problemas ar problemų požymius, būtų gerai ,kad rėktumėte :]
Tai tiek kolkas nudirbta dabar, nes deja niekaip nenulupau dirzelio skriemulio, o galiniui skriemuliui neturejau pakanakamai dideles rakto galvutes...
Iskarto keli klausimeliai...
1. Kaip atrodo variklio žaliuzės ? Termostato kojelė pas mane niekur neprijungta, tad tikriausiai šių žaliuzių pas mane nėra... :[
2. Cilindru galvų paviršiai kaip reikiant apanglėja. Nelabai turiu finansinių galimybių įsigyti naujus cilindrus, tad reikėtu antnaujinti šiuos. Ar galima taip tiesiog imti ir galvas švelniai pašlifuoti ?
Tai va taip vat...