Sveiki,
Siuo metu ieskausi sau automobilio ir vienas is variantu yra VW Kaefer. Man labai patinka sis mielas, dvasingas ir stilingas automobiliukas, bet mane stabdo, mintis, kad toks "senelis" bus labai nepatikimas ir negalesiu net nuvaziuoti i Vokietija aplankyti savo senelio Ar mano abejones pagristos?
Ir dar keletas klausimuku apie vabalus:
1. Kiek sveria automobilis?
2. Ar nera problemu ziema (uzvedimas, salono sildymas...)?
2006.03.14.
Patarimai perkant Vabalą
Sveiki Simi,
Jūs turite du pasirinkimus - pirkti kiek įmanomą jaunesnį Vabalą, kuris pagamintas apie 1996 metus ir dabar Lietuvoje kainuoja apie 6 - 7 tūkstančius litų, arba ieškoti dvigubai pigesnio pagaminto tarp 1970 - 1985 metų.
Nors naujesni taip pat turi šiokių tokių korozijos problemų, tačiau jas sutvarkius turėtumėte visiškai patikimą automobilį.
Senesnieji gali būti kur kas mažiau patikimi - sudevėtas variklis, ant tarnavimo ribos besilaikanti elektros įranga, susidevėjusi stabdžių sistema, oksidavę elektros kotaktai ir stipri kėbulo korozija.
Kiekvieno automobilio patikimumas priklauso nuo jo priežiūros. Didžiausia tikimybė, kad už nedidelę sumą nusipirkę Vabalą, turėsite nemenką vargą. Tačiau tai tik priklauso nuo pačio žmogaus - jei Jūs turite rankas ir norą, daugumą gedimų pašalinsite patys.
Norint turėti ilgoms kelionėms seną patikimą Vabalą, reikėtų pakeisti daugumą jau minėtų dalių, nes keliaujant Vokietijoje, iklimpus į bėdą, servise galima likti ne tik be kelnių, bet ir be Vabalo.
Taigi, jei Jūs mėgstate techniką, automobilio gedimus nesunkiai pašalinsite pats, o jei Jūs norite sutvarkyto ir patikimo, tada tektų ilgiau paieškoti ir mokėti brangiau.
Vabalo svoris priklauso nuo konkretaus modelio ir sveria nuo 760 kg (VW 1200) iki 890 kg (VW 1303).
Užvedimas žiemą vėlgi priklauso nuo variklio priežiūros. Jei jis tvarkingas, variklis vedasi labai lengvai netgi labai žemoje temperatūroje.
žiemą Vabalo pečius dideliu šilumos kiekiu žinoma pasigirti negali, jis labiau pritaikytas vakarų Europos žiemoms, tačiau jei oro temperatūra yra apie -5 laipsnius, Jūs būsite visai patenkintas. Tačiau jei Vabalo dugne bus prarūdyjūsių skylių, salone žiemą bus nuolatos drėgna, rasos ir šals stiklai.
Vokietijoje gaminant Vabalus (iki 1977 metų), skandinavų kraštams bagažinėje įmontuodavo papidomą nedidelį benzininį 2000 KW galingumo pečiuką, kuris puikiai patenkindavo visas užgaidas ir galėdavo nuolatos veikti net ir išjungus variklį. Tokius originalius VW pečiukus teko matyti ir Lietuvoje.
Nusipirkus labai seną Vabalą, jo šildymo kolektoriai dažnai būna jau perrūdyję ir pečiai tiesiog atjungti, kad nepūstų į saloną išmetamų dujų. Tokiais atvejais juos nuėmus reikia suvirinti arba pakeisti.
Minėjote, kad turite artimųjų Vokietijoje, siūlau nuvažiavus Vabalą nusipirkti tenai, tuo pačiu ir sugrįžtumėt su nauju pirkiniu. Šiuo metu Vokietijos tinklapyje www.mobile.de pigiausias 1996 metais pagamintas Vabalas kainuoja 8500 litų, žinoma brangu, tačiau pasisvečiavus ilgesnį laiką Vokietijoje surastumėte žymiai pigiau. Juk atveža gi iš ten kažkas Vabalus, kurie Lietuvoje po to kainuoja 6 - 7 tūkstančius litų, ir pelną šiokį tokį užsidirba.
Sėkmės pasirinkime ir visgi linkiu įsigyti gerą ir patikimą Vabalą.
2006.03.14.
Jūs turite du pasirinkimus - pirkti kiek įmanomą jaunesnį Vabalą, kuris pagamintas apie 1996 metus ir dabar Lietuvoje kainuoja apie 6 - 7 tūkstančius litų, arba ieškoti dvigubai pigesnio pagaminto tarp 1970 - 1985 metų.
Nors naujesni taip pat turi šiokių tokių korozijos problemų, tačiau jas sutvarkius turėtumėte visiškai patikimą automobilį.
Senesnieji gali būti kur kas mažiau patikimi - sudevėtas variklis, ant tarnavimo ribos besilaikanti elektros įranga, susidevėjusi stabdžių sistema, oksidavę elektros kotaktai ir stipri kėbulo korozija.
Kiekvieno automobilio patikimumas priklauso nuo jo priežiūros. Didžiausia tikimybė, kad už nedidelę sumą nusipirkę Vabalą, turėsite nemenką vargą. Tačiau tai tik priklauso nuo pačio žmogaus - jei Jūs turite rankas ir norą, daugumą gedimų pašalinsite patys.
Norint turėti ilgoms kelionėms seną patikimą Vabalą, reikėtų pakeisti daugumą jau minėtų dalių, nes keliaujant Vokietijoje, iklimpus į bėdą, servise galima likti ne tik be kelnių, bet ir be Vabalo.
Taigi, jei Jūs mėgstate techniką, automobilio gedimus nesunkiai pašalinsite pats, o jei Jūs norite sutvarkyto ir patikimo, tada tektų ilgiau paieškoti ir mokėti brangiau.
Vabalo svoris priklauso nuo konkretaus modelio ir sveria nuo 760 kg (VW 1200) iki 890 kg (VW 1303).
Užvedimas žiemą vėlgi priklauso nuo variklio priežiūros. Jei jis tvarkingas, variklis vedasi labai lengvai netgi labai žemoje temperatūroje.
žiemą Vabalo pečius dideliu šilumos kiekiu žinoma pasigirti negali, jis labiau pritaikytas vakarų Europos žiemoms, tačiau jei oro temperatūra yra apie -5 laipsnius, Jūs būsite visai patenkintas. Tačiau jei Vabalo dugne bus prarūdyjūsių skylių, salone žiemą bus nuolatos drėgna, rasos ir šals stiklai.
Vokietijoje gaminant Vabalus (iki 1977 metų), skandinavų kraštams bagažinėje įmontuodavo papidomą nedidelį benzininį 2000 KW galingumo pečiuką, kuris puikiai patenkindavo visas užgaidas ir galėdavo nuolatos veikti net ir išjungus variklį. Tokius originalius VW pečiukus teko matyti ir Lietuvoje.
Nusipirkus labai seną Vabalą, jo šildymo kolektoriai dažnai būna jau perrūdyję ir pečiai tiesiog atjungti, kad nepūstų į saloną išmetamų dujų. Tokiais atvejais juos nuėmus reikia suvirinti arba pakeisti.
Minėjote, kad turite artimųjų Vokietijoje, siūlau nuvažiavus Vabalą nusipirkti tenai, tuo pačiu ir sugrįžtumėt su nauju pirkiniu. Šiuo metu Vokietijos tinklapyje www.mobile.de pigiausias 1996 metais pagamintas Vabalas kainuoja 8500 litų, žinoma brangu, tačiau pasisvečiavus ilgesnį laiką Vokietijoje surastumėte žymiai pigiau. Juk atveža gi iš ten kažkas Vabalus, kurie Lietuvoje po to kainuoja 6 - 7 tūkstančius litų, ir pelną šiokį tokį užsidirba.
Sėkmės pasirinkime ir visgi linkiu įsigyti gerą ir patikimą Vabalą.
2006.03.14.