Na ir rezultatas....
Desinis ratas vistiek atrodo pasvires nors ekscentrikas jau ant maksimumo. Realei ratas lig ir ligiai stovi, atstumai tarp kebulo ir sparno vienos ir kitos puses skiriasi apie 1,5cm Gal koks neoriginalus sparnas stovi?
Balkis guli ant zemes, belieka priverst ji atsikelt
Stabilizatorius originalus silpnokas vabale, sužemintai važiuoklei jis nelabai ir tinkamas, deda storesnius. Aš važinėju su juo.
Jei įdėsi orinius amortizatorius, tai įdomu kaip tada bus, nes jie būna sujungti tarpusavyje ir jei ant posūkio vienas įspaudžiamas labai, tai kitas dar labiau padidėja, nes į jį pereina pirmojo oras. (Čia šiaip pamąstymai).
Yra skirtingu pajungimo schemu. As manau jungsiu taip kaip antroje schemoje. Daugiau voztuvu bet manau saugiau. Jei kaskoks voztuvas pareis ar seip koks gedimas pav. sprogo amortikas/pagalve, atsijungs tik vienas taskas is keturiu. Ir jungiant tokiu budu nebus tokiu simptomu kaip aprasinejai.
Galima panaudoti du slėgio reduktorius. Galiu pasiūlyti festo slėgio reduktorius.
Kaina 130LTL su PVM.
Montuoti galima panelėje, tikrai nedideli 45x63 mm.
Jų pagalba galima padidinti/sumažinti slėgį.