Domkratas
1. Jei paprastai, turi būti štai toks (1971-2003 m.):
2. Trumpai apie juos.
Per ilgą istoriją vabalinių keltuvų konstrukcija keitėsi keliolika kartų, bet tokia, kokia nusistovėjo iki šių dienų, atsirado apie 1971 metus.
Iki tol, 20 metų Bilstein keltuvai gaminti besriegiai, tiesiog ropojančios konstrukcijos ir talpinti bagažinėje, šalia atsarginio rato:
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/65bug.php
3. 1971 metais keltuvai pradėti talpinti po galine sėdyne, tais pačiais metais Bilstein pakeitė savo konstrukciją, keltuvai vėl tapo srieginiais:
4. Šalia akumuliatoriaus jis prisegamas iš vielos pagamintu segtuvu:
http://beetle.cabriolets.online.fr/nucl ... temid=1905
5-6. Jei Vabalo kėbulas gerokai pavargęs, slenkstyje esanti kilpa tampa nepatikima, ima linkti ir gali visai ištrūkti. Kilpą reikėtų privirinti naują, arba tuomet reikia vežiotis universalų keltuvą, kuriam kilpos nereikia ir kurį galima pakišti po bet kuria pakabos dalimi.
Tokie keltuvai Vabaluose naudoti dar prieškaryje (1939 m.):
Benaršant pasitaikė štai tokia graži nuotrauka, žmogus savo senąjį Bilšteiną ne tik nudažė, bet ir nuchromavo jo atskiras dalis:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=874859
Įdomi tema apie keltuvus sukurta Thesamboje, autobusėlių temoje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=433130
2. Trumpai apie juos.
Per ilgą istoriją vabalinių keltuvų konstrukcija keitėsi keliolika kartų, bet tokia, kokia nusistovėjo iki šių dienų, atsirado apie 1971 metus.
Iki tol, 20 metų Bilstein keltuvai gaminti besriegiai, tiesiog ropojančios konstrukcijos ir talpinti bagažinėje, šalia atsarginio rato:
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/65bug.php
3. 1971 metais keltuvai pradėti talpinti po galine sėdyne, tais pačiais metais Bilstein pakeitė savo konstrukciją, keltuvai vėl tapo srieginiais:
4. Šalia akumuliatoriaus jis prisegamas iš vielos pagamintu segtuvu:
http://beetle.cabriolets.online.fr/nucl ... temid=1905
5-6. Jei Vabalo kėbulas gerokai pavargęs, slenkstyje esanti kilpa tampa nepatikima, ima linkti ir gali visai ištrūkti. Kilpą reikėtų privirinti naują, arba tuomet reikia vežiotis universalų keltuvą, kuriam kilpos nereikia ir kurį galima pakišti po bet kuria pakabos dalimi.
Tokie keltuvai Vabaluose naudoti dar prieškaryje (1939 m.):
Benaršant pasitaikė štai tokia graži nuotrauka, žmogus savo senąjį Bilšteiną ne tik nudažė, bet ir nuchromavo jo atskiras dalis:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=874859
Įdomi tema apie keltuvus sukurta Thesamboje, autobusėlių temoje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=433130
1. Matyt kilpa buvo gerokai parūdijusi, visai nulinko ir ištrūko, tokią kilpą galima pasigaminti arba tiesiog nusipirkti:
http://de.hoffmann-speedster.com/wagenheberaufnahme-ohne-verstaerkung/
2. Jei dugno skarda gerokai pavargusi, siūlomas ir toks variantas:
http://de.hoffmann-speedster.com/wagenheberaufnahme-mit-verstaerkung/
http://de.hoffmann-speedster.com/wagenheberaufnahme-ohne-verstaerkung/
2. Jei dugno skarda gerokai pavargusi, siūlomas ir toks variantas:
http://de.hoffmann-speedster.com/wagenheberaufnahme-mit-verstaerkung/