Kviečiu trumpai pasidalinti savo vabalų įsigijimo istorijomis, jo biografija, remonto epopėjomis, nuotykiais ir nuotrauka.
Nuotraukos neturi viršyti 800x800 dydžio. Nuotraukų dydis apribotas, nes didelės nuotraukos padidina naudojamą plotą ir tada parašytas tekstas ir nuotrauka dingsta už ekrano ribų.
Nuotrauką ir tekstą galima įdėti tik prisiregistravus (apsauga nuo spamo). Nuotraukas taip pat galite įkelti pasinaudodami ir kitais tinklapiais neviršydami 800x800 dydžio.
Jeigu Jums nepasisekė sumažinti nuotraukos ar jos įdėti, atsiųskite ją man motoriukas(eta)gmail, nesunkiai viską sutvarkysiu.
2006.02.02
Jūsų augintinis
Jūsų augintinis
Last edited by Sigis' on 2007 Apr 09 Mon, 2:48, edited 1 time in total.
Taaaip,
Žinote, kai jaunystėje reikėdavo padėti tėčiui remontuoti Moskvičių , man kažkodėl labiausiai patikdavo darbeliai palindus po mašina. Kai nusipirkau motociklą, pirmu numeriu parsivaręs į tėčio garažą, pasikėliau jį aukščiau ir palindau po juoÖ Tiesa, vakare namuose joks šampūnas negalėjo išplauti mano tepaluotų plaukų, bet tai nė kiek nenuslopino noro ir toliau sukinėti senos technikos varžtukus.
Ne iš karto pribrendau įsigyti vabalą. Keturis metus vežiojau automobilius iš Vokietijos (beje, beveik vien tik Volkswagenus ), kol pribrendau vabaliuko pirkimui. Radau jį pietų Vokietijoje 1995 metais, Freiburge. Beveik 20 metų su juo važinėjo rankšluosčių fabrikėlio savininko žmona. Šiek tiek patvarkęs šį sutvėrimą parlėkiau su vėjeliu į Lietuvą, kur sėkmingai važinėjau dar metus laiko. Deja mano vabalas buvo nudažytas teptuku ir kažkokiais dažais, kurie važiuojant greičiau, pradėdavo luptis. Vabalą pastačius kieme atbėgdavo kaimynų vaikai, kurie sėkmingai pabaigė lupti senus dažus.
Na o tada teko pasiraitoti rankoves ir imtis tikros restauracijos, kuri tęsėsi 2 metus. Štai tada aš ir prisigulėjau po vabalu iki soties. Tuo pačiu teko perskaityti visas vabalų remonto knygas, nutiesti vabalinių detalių tiekimo kelius ir be abejo nusidaužyti visus krumplius.
Ar vertėjo tiek lėšų ir laiko įdėti į seną automobilį ?
Atsakau nedvejodamas - TAIP !
Tai ne tik mano, bet ir visos mūsų šeimos augintinis, jau 10 metų mus vežantis per gyvenimą.
Ši nuotrauka daryta 1996 metais kartu su mano dukra Ieva, kuriai tada tebuvo 3 metukai. Taip pat matote žydrą vabalo spalvą, kuria kadaise gamykloje buvo ''aprengtas'' mano vabalas ir nevykusio dažymo juoda spalva, likučius.
2006.02.04.
Žinote, kai jaunystėje reikėdavo padėti tėčiui remontuoti Moskvičių , man kažkodėl labiausiai patikdavo darbeliai palindus po mašina. Kai nusipirkau motociklą, pirmu numeriu parsivaręs į tėčio garažą, pasikėliau jį aukščiau ir palindau po juoÖ Tiesa, vakare namuose joks šampūnas negalėjo išplauti mano tepaluotų plaukų, bet tai nė kiek nenuslopino noro ir toliau sukinėti senos technikos varžtukus.
Ne iš karto pribrendau įsigyti vabalą. Keturis metus vežiojau automobilius iš Vokietijos (beje, beveik vien tik Volkswagenus ), kol pribrendau vabaliuko pirkimui. Radau jį pietų Vokietijoje 1995 metais, Freiburge. Beveik 20 metų su juo važinėjo rankšluosčių fabrikėlio savininko žmona. Šiek tiek patvarkęs šį sutvėrimą parlėkiau su vėjeliu į Lietuvą, kur sėkmingai važinėjau dar metus laiko. Deja mano vabalas buvo nudažytas teptuku ir kažkokiais dažais, kurie važiuojant greičiau, pradėdavo luptis. Vabalą pastačius kieme atbėgdavo kaimynų vaikai, kurie sėkmingai pabaigė lupti senus dažus.
Na o tada teko pasiraitoti rankoves ir imtis tikros restauracijos, kuri tęsėsi 2 metus. Štai tada aš ir prisigulėjau po vabalu iki soties. Tuo pačiu teko perskaityti visas vabalų remonto knygas, nutiesti vabalinių detalių tiekimo kelius ir be abejo nusidaužyti visus krumplius.
Ar vertėjo tiek lėšų ir laiko įdėti į seną automobilį ?
Atsakau nedvejodamas - TAIP !
Tai ne tik mano, bet ir visos mūsų šeimos augintinis, jau 10 metų mus vežantis per gyvenimą.
Ši nuotrauka daryta 1996 metais kartu su mano dukra Ieva, kuriai tada tebuvo 3 metukai. Taip pat matote žydrą vabalo spalvą, kuria kadaise gamykloje buvo ''aprengtas'' mano vabalas ir nevykusio dažymo juoda spalva, likučius.
2006.02.04.
Kartais pasitaiko ir nedidelės Vabalų kainos, tuo labiau, jei ankstesni šeimininkai pirko nebrangiai, o po to dėl kažkokių priežąsčių 8 metus dar ir nevažinėjo.
O antras Vabalas (raudonas) gautas kaip priedas, deja buvo gerokai parūdyjęs ir nevažiuojantis.
Nuotraukose sunku pamatyti automobilio visas bėdas, tačiau pamačius gyvai, kartais atsiveria visai kitas vaizdas.
O antras Vabalas (raudonas) gautas kaip priedas, deja buvo gerokai parūdyjęs ir nevažiuojantis.
Nuotraukose sunku pamatyti automobilio visas bėdas, tačiau pamačius gyvai, kartais atsiveria visai kitas vaizdas.