dzo_marija wrote:Aš asmeniškai nemėgstu prilydomo bitumo, nes jis sensta ir kietėja, atrodo gražiai, o kas dedasi po juo, tai visiškai neaišku. Gal kažkur patenka vandens ir viskas ten kiaurai rūdyja
Man geriau nudažyta ir vašku permatomu padengta, tada ramu . Žinoma garso izoliacijos jokios
Nu imanoma tada nebent klot sunkius guminius kilimus ant grindu, o ant vertikaliu plokstumu tavo minetos problemos nesusidaro. Pries klodamas nauja izoliacija as perdazysiu dugna, kad pavirsius butu svarus ir danga kibtu gerai. Viska isklojus galima vasko aplinkui pripurksti, nepagadintu manau, tik gal sviestas sviestuotas...
Nuotraukose matosi kaip atrodo bagazines uz galines sedynes dugnas nuemus sena bituma. Grazu ten viskas. Dregmes problematika labiausiai kyla po vairuotojo kojom ties pedalais. Bet jeigu kilimai teisingai iskloti tai tos dregmes irgi ne prudais ten patenka, juolab jog masina ne kiaurus metus eksploatuojama.
Tai tuos sujungimus turbūt tik sunkiausiai sujungti teisingai, daugiau matomai bėdų nebūna su tom bituminėm plokštėm.
Dar gerai dengti tokiu baltu kaučiuku-guma ar panašiai, super dalykas. Nežinau tik kaip vadinasi, yra originaliai dengtų vietų vabale tokių, išsilaikiusios puikiai, tas tai ir garsą izoliuotų.
Tuom baltu kauciuku pas mane uzteptos visos siules per kurias galetu dregme pralysti. O bitumines dangos siules nera jungiamos ten jug tik graziai du lakstus viena prie kito suleis (suglaust) reikia ir tiek. Sunkumas tame tai kad graziai butu ir tarpo neliktu ar kad neuzsikeltu du lakstai viens ant kito.
Na vienaip ar kitaip. Perdaziau viena kart grindis ir leidau savaite pastovet kad sustingtu gerai. Pajungsiu sildyma ir pasildysiu kelias paras pries savaitgali kad savaitgali galeciau pradet klot.
Suklijavau pirma sluoksni garso izoliacijos. Sutaupiau 2-3dB. Toliau klosiu kitokio tipo izoliacija. Iki siol sunaudojau apie 24kg medziagos. Efektas jauciasi geriau realiai nei matavimo instrumentuose. Patenkintas ir tesiu projekta...
1. Kol laukiu naujos garso izoliacijos siuntos uzsiemiau su greiciu deze kuria esu issilupes is '74 1303 BIG donoro. Noriu savo originalia deze palikt neliesta tad siai teks siek tiek patirt modifikaciju...
Uztrukau keleta valandu dirbdamas archeologini grandyma, galu gale "radau" deze po gero sluoksnio purvo bei tepalu.
2-6. Taip atrode tepalu nuleidimo varztas, smulkiu drozliu bei plieno dulkiu turejo bet manau greiciu deze bus "galiojanti".
7. Gal kas galit issifruot istampuota koda? Kokio tipo deze ir pan?
8. Ant varpo irgi buvo istampuota C raide.
Greiciu deze guli masinos bagazo skyriuj, po darbo uzsuksiu i plovykla pameginsiu nuplaut likucius...
Vat įdomu kiek ta garso izoliacija efektinga...
Ištikro paskutiniu metu nemažai važinėjau su vabalu ir užmiestyje labai norėtųsi didesnio komforto, nes Meksikiečiai turbūt patys triukšmingiausi iš visų vabalų.
Kažkada tyldžiau kompiuterio dėžę su tokiu klijuojamu labai tankiu paralonu (jį naudoją automobilistai garso sistemose) tai efektas buvo tikrai geras.
Drįščiau investuoti, jei žinočiau kad tikrai padės , o su kuo tu tuos dB matuoji?