Kartą bandžiau nuimti oro spintą nenuėmęs variklio, viską atsukau, spinta pakilo, bet jos nuimti taip ir nepavyko, nes ji viršuje įsirėmė į kėbulą ir dar kabinosi už tepalo radiatorius, truko visai nedaug.
Kilstelėjus spintą, galima atsukti radiatorių ir viskas nusiims, bet toliau jau neardžiau, nes tepalo žymės buvo nedidelės, nevertėjo toliau vargti.
Žodžiu spintą nuimti įmanoma, tik priėjimas nepatogus.
Dimos vabaliukas
Issukes visai, vaziuokles aukscio reguliavimo varztus pabandziau nuleist vabala iki galo. Bet vabaliukas nusileido kokiais 3 cm. Bet nepasieke zemes. Pamaniau kad amortizatoriai atsireme ir neleidzia daugiau leistis. Atsukau viena amortika bet tai nepadejo. Staigiai nuleisdamas domkrata aiskiai matosi kad leisdamas i kaska atsiremia. Taigi manau kad to neleidzia padaryti sarnirai. Visi sarnirai labai persikreipia. Manau gaves naujas zemintas stebules man paviks visgi ji paguldit
Nuotraukose matosi kiek sumazejo atstumas nuo rato iki sparno.
Nuotraukose matosi kiek sumazejo atstumas nuo rato iki sparno.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Rato išvirtimas keičiasi leidžiant ar keliant, tau reiktų padaryti suvedimą nuleidus vabalą į norimą aukštį.
Rato suvedimas keičiasi sukiojant detalę į kurią įsimauna šarnyras.
http://en.hoffmann-speedster.com/beetle/front-axle-steering/torsion-arm-steering-knuckle/camber-adjusters-negative-8.65/
Rato suvedimas keičiasi sukiojant detalę į kurią įsimauna šarnyras.
http://en.hoffmann-speedster.com/beetle/front-axle-steering/torsion-arm-steering-knuckle/camber-adjusters-negative-8.65/
Zinau apie tai Dzo. Tik Arunas minejo kad stipriai leidziant to reguliavimo jau nepakanka. Mane domina kiti dalykai. Ar normaliai laikis amortizatoriu tvirtinimai. Taip isivaizduoju kad silpniausia vieta apatinis tvirtinimas bet ji sutvirtinus turetu laikit. Tik mano virsutines vietos prarudijusios vietomis. O kaip reagavo technikines darbuotojai i orinius amortikus?
Dar vienas pamastimas:
Kiekvienas automobilis turi spiruokles ir amortizatorius kurie gesina spiruokliu eiga. Keiciant amortizatorius i orinius mes atjungiam spiruokles (torsionus musu atveju) ir turim tik spirokliu pakaitala bet neturim amortizatoriu. Prie siulomu komplektu yra tik du amortizatoriai galui o kaip gi priekis?
Kiekvienas automobilis turi spiruokles ir amortizatorius kurie gesina spiruokliu eiga. Keiciant amortizatorius i orinius mes atjungiam spiruokles (torsionus musu atveju) ir turim tik spirokliu pakaitala bet neturim amortizatoriu. Prie siulomu komplektu yra tik du amortizatoriai galui o kaip gi priekis?