Kabrioleto stogo nuėmimas

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
Sega
Posts: 16
Joined: 2013 Oct 06 Sun, 6:20
Location: klaipeda

Kabrioleto stogo nuėmimas

Post by Sega »

Gal kas esate nuimineje pilnai stoga kabrioletui? Butent nesuprantu kaip jis pritvirtintas prie kebulo galineje dalyje ir sonuose? Kokiu budu jis nuimamas?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Kabrioletai Lietuvoje labai reti, plačiau su jais susipažinę nebent Saulius ar Arūnas, kaip visada gelbsti įvairūs filmukai, tik nežinau, ar čia išsamiai papasakota:

[youtube]8o3at61yMrc[/youtube]
Beetle Convertible Top Removal

Porą nuorodų vokiečių kalba:
http://www.1600i.de/martinchen/dokument ... -1200.html
http://www.1600i.de/martinchen/dokument ... -1302.html

Visas puslapio turinys: http://www.1600i.de/martinchen/
User avatar
Saulius
Posts: 504
Joined: 2007 Sep 02 Sun, 16:25
Location: Kaunietis

Post by Saulius »

Sigito įkeltame video pakankamai aiškiai parodyta. Svarbiausia atpalaiduoti trosą, kuris išorėje laiko itempes stogą. Vėliau nuplešti vidinį audinį nuo medinio sijono gale apačioje. Ir tada jau galima atsukinėti varžtus nuo vyrių, kurie prisukti prie kėbulo.
Sega
Posts: 16
Joined: 2013 Oct 06 Sun, 6:20
Location: klaipeda

Post by Sega »

Dekui,apie ta trosa ir buvo klausimas,nes nepastebejau jo pirma ,kad atsiverzia,stogas jau nuimtas ir kad nekurti naujos temos,viskas jau atsukta kebulo nukelimui,tik liko du dalykai,vairo mechanizmas ir spidometro troselis,butent kur ir ka atsukineti,kad atjungti vairo mechanizma ir tas troselis nuo spidometro atjungtas,per priekine panele istrauktas o toliau istraukti neina per ten kur kartu eina stabdziu zarneles.Nuo rato atsukti nesuprantu kaip?nes nera jokio varzto.Belieka prapjauti metala toje vietoje kur praeina stabdziu zarneles kartu su tuo trosu,bet turi gi buti kitas budas....?
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Trosas nusiima labai paprastai. Vairuotojo pusei jis eina kiaurai per visus guoliukus ir islenda per guoliu dangteli. Ten jis uzfiksuotas tokia saibele. Nuimk ja ir viskas issitrauks.
Vairo mechanizmas turi sujungima po baku. nuimk baka ir rasi ta sujungima.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Išimant spidometro šarvą iš rato ašies, kyla viena didelė problema, sandarinimo gumelė nuo karščio būna taip prikepusi prie ašies ir šarvo, kad šarvas niekaip neišsitraukia, patraukus labai stipriai, šarvas išsineria ir susigadina. Kad šarvas nesusigadintų, jį reikia iškalti iš išorinės pusės 5-7 mm diametro strypu. Rato ašies ilgis apie 15 cm, todėl tenka kalti strypu per visą ašies ilgį.
Dėl stipriai prikepusios gumos, dalis plastmasinio šarvo apsaugos net nuplyšta, todėl vėliau trūkstamą apsaugos dalį tenka apvynioti lipnia juosta.

Nelemtoji prikepanti sandarinimo guma neleidžianti lengvai ištraukti šarvo, gumelės ilgis apie 2 cm (nuotr.).

Trumpas trijų dalių filmukas spidometro troso keitimo tema, bet apie prikepusį šarvą autorius nieko nemini, matyt senas šarvas jam išsitraukė nesunkiai:
1. http://www.youtube.com/watch?v=cAEu8In-tf0
2. http://www.youtube.com/watch?v=7hwsq60bCq4
3. http://www.youtube.com/watch?v=51Sk5eh07RA
Post Reply