T3 problemos su TA

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
kiesa151
Posts: 141
Joined: 2011 Oct 07 Fri, 19:32

T3 problemos su TA

Post by kiesa151 »

Siandien varant savo t3 apziura prisikabino prie vakiklio ,kad pakeistas i turbinini,o dokumentuos paprastas,yrase ,kad reikalinga ekspertize kitaip TA nepraeisiu.Kaip dabar elgtis,ka daryt? :(
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

a. Ieskoti kas padarys ekspertize.
b. Statyt atgal neturbinini varikli.

As dziaugiuosi kad per TA tiesiog nepastebejo kad variklis pakeistas. Jei butu pastebeje, tai tikriausiai buciau emesis varianto c.
c. registruoti automobili uzsienyje kur lankstesni istatymai variklio keitimo klausimu.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Launagis
Posts: 28
Joined: 2013 Aug 05 Mon, 14:36
Location: Vilnius

Post by Launagis »

Pats neseniai įsigijau T3 su mintim įsimontuot TDi 66/81kW, bet jau pasidarė kiek neramu. Dabar yra įmontuotas 1.6TD, o dokumentuose - 1.6D 40kW. Kadangi tėvukas pažįsta regitroj dirbantį žmogų, paprašiau, kad paaiškintų esamą situaciją ir paklaustų, kokie būdai yra legaliai pakeist variklį. Tai jo žodžiai patvirtino tai, ką spėjau paskubom išgūglint - gali būt, kad niekas nieko nepastebės ir važiuosi ramiai iki kitos apžiūros. Bet jei pastebės, teks daryt variklio ekspertizę, kurioje griežtai ribojamas naujo variklio galingumas - negali daugiau nei 30proc viršyt prieš tai buvusio variklio galingumo. Kas būtų (jei gerai skaičiuoju) 40kW į 52kW, ty, netinka nė paprastas 55kW 1.9TD. Ir būdų šitam švariai apeit, kaip supratau, nėra. :? Įdomu, gal kam teko girdėt, kokia tvarka yra bandant panašią ekspertizę padaryt užsieny ir kokios kainos, ty kiek realiai tai įgyvendinama?
Aurimka
Posts: 120
Joined: 2013 Aug 05 Mon, 20:55
Location: Lentvaris

Post by Aurimka »

Tik pas mus tokia bananu salis.paprasciausiai niekam neidomu ant musu mirtinguju.Atsiverti detaliu kataloga o ten stabdziu diskai, stabdziu kaladeles prieki ir gale visiem T3 su dyzeliniu varikliu vienodi ar pas tave 40 ar 44 ar 51kw.Vat ir paaiskina man kas- jai sustabdau vienodai, tai 40 ar 51kw koks skirtumas tada :twisted:
Sako mes europos sajungoj- *iknoj mes.Isidejai galinga varikli tai ir persidarysi savaime aisku stabdziu sistema.Taip ir lieka seile varvint kaip koks svedas ar vokietys porsinius ir subarinius variklius deda ir mieste nesudaro kamsciu pajudedamas :)
Atsiprasau issiliejau.
Bet cia dar nebaisiausia greit visi kabrioletai lietuvos, vabalai bus isregistruoti nes neeksplotuojami ziema.
Turbut teks keisti pilietybe greitu metu.
Dar karta atsiprasau.

o patarimas toks neliskit i TA be simtuko ir pazystamu.kol kas Lietuva svogeriu krastas.policininkai, daktarai, elektrikai, visokie inspektoriai,teisejai, geodezininkai ir t.t. geriausiai premijuotos Lietuvoje specialybes.jai reikes irodymu nesikreipkit esu saziningas :D
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Anksčiau ruseliai atvažiuodavo pasipirkt mašinų turimiems rusiškiems dokumentams :) Sutaupydavo krūvą pinigų, nes nereikdavo mokėt muito. Variklio nr perkaldavo, nepriklausomai nuo kubatūros ar kw. Tą patį sau daryčiau , jei problema tik kilovatų kiekyje.
kiesa151
Posts: 141
Joined: 2011 Oct 07 Fri, 19:32

Post by kiesa151 »

problema atsirado kai turbina pamate
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Na ar masina su turbina ar ne, registracijos dokumente nenurodyta... Cia tiesiog toks tikrintojas papuole. Taciau jei i technikines lapa uzrase kad neteisingas variklis, tai nelabai jau ka ir padarysi, teks eiti legaliu keliu.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
kiesa151
Posts: 141
Joined: 2011 Oct 07 Fri, 19:32

Post by kiesa151 »

nemanau kad legaliu keliu ka nors ymanoma padaryti. dabar ziema visvien nevazinesiu ,poto varysiu is naujo ir gal nepapulsiu pas toki pati lopa :) .su kiek zmoniu kalbejau ,visi sako jis joks ekspertas kad nusprende ,kad keistas variklis, nes dokumentuos nenurodytas variklio numeris

reiketu uzdeti apsauga ant variklio arba bent ant turbinos,gal minciu kokiu turit
kubilas
Posts: 584
Joined: 2011 Jul 29 Fri, 18:05
Location: Alytus

Post by kubilas »

Manau, kad reiktu uzeiti i VW centra ir ekspertus. ir turesi zinias is pirmu lupu. Kailin ten tikrai negausi, o info nepamaisys.
Gal taip ir ispresi sia problema.
Kazkada VW centro pazyma kainavo apie 60 lit.
TA lape yra parasyti trukumai, todel juos tikrins ir kitas darbuotojas. reikejo pries vaziuojant pamojuoti banknotu, tikrai nereiktu cia diskutuoti sia tema. ir kelis kart varineti ir papildomai moketi.
Jei vyks kazkoks veiksmas, rasyk, seksim. gal ir ateity kazkam to reiks.
Buvau susidures su panasia problema, jau po priimto nurodymo , kai draudziama keisti kuro tipa. Diesel buvo sumontuotas vietoj benzo.
Si klausima sklandziai isprendziau Estijoj.
Sekmes.
kiesa151
Posts: 141
Joined: 2011 Oct 07 Fri, 19:32

Post by kiesa151 »

kubilas wrote: TA lape yra parasyti trukumai, todel juos tikrins ir kitas darbuotojas. reikejo pries vaziuojant pamojuoti banknotu, tikrai nereiktu cia diskutuoti sia tema. ir kelis kart varineti ir papildomai moketi.

po menesio tas tikrinimas negalios apziura reikes per nauja registruot ir varyt,tai manau pas juos jau nebus nieko is seno lapo like
Post Reply