Stabdžių problemos
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sveiki. Praeitą savaitę nepraėjau TA dėl to, kad buvo skirtingi stabdžių parodymai priekinėje ašyje. Ir patys stabdžiai buvo ganėtinai kieti ir kartais strigdavo ir kaisdavo. Nusprendęs, kad problema darbiniuose cilindriukuose juos įsigijau ir savaitgalį pasiruošiau pakeisti. Dar važiuodamas keisti pastebėjau, kad stabdžiai šiek tiek blokuojasi ir kaista.
Taigi penktadienį viską sklandžiai išardžiau, o vabalas ant kaladžių laukė stabdžių surinkimo.
Šeštadienį viską surinkau ir pradėjau orinti kaip ir priklauso, nuo galinio dešinio rato. Galas nusiorino, o priekyje jokio veiksmo, net oras neina.
Pamaigęs kokį pusvalandį nusprendžiau lupti pagrindinį cilindrą ir jį apžiūrėti, gal kas užsikimšę. Išėmęs ir išardęs aptikau, kad atsisukęs pirmo stūmoklio varžtelis kuris laiko spyruoklę (pas mane pagrindinis cilindras dviejų kamerų - pirma kuri arčiau pedalo aptarnauja galinę ašį, tada spyruoklė ir varžtas kuris buvo atsisukęs, toliau antros priekinės ašies kameros stūmoklis ir spyruoklė). Na viską surinkau ir jau tikėjausi, kad problemos išspręstos (nes atsisukus varžtui antras stūmokliukas dėl spyruoklių standumo skirtumo negrįždavo į vietą). Taigi vėl orinu sistemą, priekiniuose cilindriukuose jau yra gyvasties išeina oras, po to skystis tačiau pedalas vis tiek minkštokas. Reguliuoju tarpelius tarp kaladėlių, rezultatas pagerėjo, tačiau laisva eiga per didelė. Taigi klausimai:
Ar kas buvo susidūręs su panašia situacija?
Ar po darbinių cilindriukų keitimo nuorinimas vyksta sklandžiai?
Ar priekiniai cilindriukai nusiorina pilnai, nes jie stovi šone o ne viršuje ir nuorinimo taškas yra žemiau nei stūmoklis?
Gal yra minčių kaip spręsti minkštų stabdžių problemą.
Taigi penktadienį viską sklandžiai išardžiau, o vabalas ant kaladžių laukė stabdžių surinkimo.
Šeštadienį viską surinkau ir pradėjau orinti kaip ir priklauso, nuo galinio dešinio rato. Galas nusiorino, o priekyje jokio veiksmo, net oras neina.
Pamaigęs kokį pusvalandį nusprendžiau lupti pagrindinį cilindrą ir jį apžiūrėti, gal kas užsikimšę. Išėmęs ir išardęs aptikau, kad atsisukęs pirmo stūmoklio varžtelis kuris laiko spyruoklę (pas mane pagrindinis cilindras dviejų kamerų - pirma kuri arčiau pedalo aptarnauja galinę ašį, tada spyruoklė ir varžtas kuris buvo atsisukęs, toliau antros priekinės ašies kameros stūmoklis ir spyruoklė). Na viską surinkau ir jau tikėjausi, kad problemos išspręstos (nes atsisukus varžtui antras stūmokliukas dėl spyruoklių standumo skirtumo negrįždavo į vietą). Taigi vėl orinu sistemą, priekiniuose cilindriukuose jau yra gyvasties išeina oras, po to skystis tačiau pedalas vis tiek minkštokas. Reguliuoju tarpelius tarp kaladėlių, rezultatas pagerėjo, tačiau laisva eiga per didelė. Taigi klausimai:
Ar kas buvo susidūręs su panašia situacija?
Ar po darbinių cilindriukų keitimo nuorinimas vyksta sklandžiai?
Ar priekiniai cilindriukai nusiorina pilnai, nes jie stovi šone o ne viršuje ir nuorinimo taškas yra žemiau nei stūmoklis?
Gal yra minčių kaip spręsti minkštų stabdžių problemą.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Buvo tos pacios bedos,padejo tik pagrindinio stabdziu cilindro keitimas.Darkinas wrote:Sveiki. Praeitą savaitę nepraėjau TA dėl to, kad buvo skirtingi stabdžių parodymai priekinėje ašyje. Ir patys stabdžiai buvo ganėtinai kieti ir kartais strigdavo ir kaisdavo. Nusprendęs, kad problema darbiniuose cilindriukuose juos įsigijau ir savaitgalį pasiruošiau pakeisti. Dar važiuodamas keisti pastebėjau, kad stabdžiai šiek tiek blokuojasi ir kaista.
Taigi penktadienį viską sklandžiai išardžiau, o vabalas ant kaladžių laukė stabdžių surinkimo.
Šeštadienį viską surinkau ir pradėjau orinti kaip ir priklauso, nuo galinio dešinio rato. Galas nusiorino, o priekyje jokio veiksmo, net oras neina.
Pamaigęs kokį pusvalandį nusprendžiau lupti pagrindinį cilindrą ir jį apžiūrėti, gal kas užsikimšę. Išėmęs ir išardęs aptikau, kad atsisukęs pirmo stūmoklio varžtelis kuris laiko spyruoklę (pas mane pagrindinis cilindras dviejų kamerų - pirma kuri arčiau pedalo aptarnauja galinę ašį, tada spyruoklė ir varžtas kuris buvo atsisukęs, toliau antros priekinės ašies kameros stūmoklis ir spyruoklė). Na viską surinkau ir jau tikėjausi, kad problemos išspręstos (nes atsisukus varžtui antras stūmokliukas dėl spyruoklių standumo skirtumo negrįždavo į vietą). Taigi vėl orinu sistemą, priekiniuose cilindriukuose jau yra gyvasties išeina oras, po to skystis tačiau pedalas vis tiek minkštokas. Reguliuoju tarpelius tarp kaladėlių, rezultatas pagerėjo, tačiau laisva eiga per didelė. Taigi klausimai:
Ar kas buvo susidūręs su panašia situacija?
Ar po darbinių cilindriukų keitimo nuorinimas vyksta sklandžiai?
Ar priekiniai cilindriukai nusiorina pilnai, nes jie stovi šone o ne viršuje ir nuorinimo taškas yra žemiau nei stūmoklis?
Gal yra minčių kaip spręsti minkštų stabdžių problemą.