Stabdžių problemos

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Mano buso prekiniai diskai irgi cipsi. Taip buna dar ir kai diskai susidevi ir pradeda liestis su kaladeles kampuku. Pratekinus diskus ir uzdejus naujas kaladeles viskas susitvarkitu.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Pabandyti gerai pastabdyti, jei nepadės, sukioti ratus ir kuris cyps, sunkiau suksis, ardyti.

Man taip yra buvę su priekiniais irgi, po to apsišlifuodavo ir dingdavo. Bet dėl viso pikto būtų geriau prasukti pastumdyti vabalą, įsitikinti ar jie nestabdo visą laiką.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

Pacypausim Smalininkuose. Bus galima surengti konsiliumą :D
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

buvo prirūdiję suporto darbiniai paviršiai. Ačiū Smalininkų servismenams - operatyviai išardė, išvalė, nuorino. Viskas - čiki
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Ta pačia proga porą nuotraukų darytų Smalininkų dirbtuvėse remontuojant Rimgaudo Vabalą:
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Kada cia spejot?
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

šeštadienį iškart po parado
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Oho operativei :D
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Post by Darkinas »

Sveiki. Praeitą savaitę nepraėjau TA dėl to, kad buvo skirtingi stabdžių parodymai priekinėje ašyje. Ir patys stabdžiai buvo ganėtinai kieti ir kartais strigdavo ir kaisdavo. Nusprendęs, kad problema darbiniuose cilindriukuose juos įsigijau ir savaitgalį pasiruošiau pakeisti. Dar važiuodamas keisti pastebėjau, kad stabdžiai šiek tiek blokuojasi ir kaista.
Taigi penktadienį viską sklandžiai išardžiau, o vabalas ant kaladžių laukė stabdžių surinkimo.
Šeštadienį viską surinkau ir pradėjau orinti kaip ir priklauso, nuo galinio dešinio rato. Galas nusiorino, o priekyje jokio veiksmo, net oras neina.
Pamaigęs kokį pusvalandį nusprendžiau lupti pagrindinį cilindrą ir jį apžiūrėti, gal kas užsikimšę. Išėmęs ir išardęs aptikau, kad atsisukęs pirmo stūmoklio varžtelis kuris laiko spyruoklę (pas mane pagrindinis cilindras dviejų kamerų - pirma kuri arčiau pedalo aptarnauja galinę ašį, tada spyruoklė ir varžtas kuris buvo atsisukęs, toliau antros priekinės ašies kameros stūmoklis ir spyruoklė). Na viską surinkau ir jau tikėjausi, kad problemos išspręstos (nes atsisukus varžtui antras stūmokliukas dėl spyruoklių standumo skirtumo negrįždavo į vietą). Taigi vėl orinu sistemą, priekiniuose cilindriukuose jau yra gyvasties išeina oras, po to skystis tačiau pedalas vis tiek minkštokas. Reguliuoju tarpelius tarp kaladėlių, rezultatas pagerėjo, tačiau laisva eiga per didelė. Taigi klausimai:
Ar kas buvo susidūręs su panašia situacija?
Ar po darbinių cilindriukų keitimo nuorinimas vyksta sklandžiai?
Ar priekiniai cilindriukai nusiorina pilnai, nes jie stovi šone o ne viršuje ir nuorinimo taškas yra žemiau nei stūmoklis?
Gal yra minčių kaip spręsti minkštų stabdžių problemą.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
Sigitas
Posts: 525
Joined: 2014 Sep 29 Mon, 4:58
Location: VIsaginas.Tel.8-650 15616

Post by Sigitas »

Darkinas wrote:Sveiki. Praeitą savaitę nepraėjau TA dėl to, kad buvo skirtingi stabdžių parodymai priekinėje ašyje. Ir patys stabdžiai buvo ganėtinai kieti ir kartais strigdavo ir kaisdavo. Nusprendęs, kad problema darbiniuose cilindriukuose juos įsigijau ir savaitgalį pasiruošiau pakeisti. Dar važiuodamas keisti pastebėjau, kad stabdžiai šiek tiek blokuojasi ir kaista.
Taigi penktadienį viską sklandžiai išardžiau, o vabalas ant kaladžių laukė stabdžių surinkimo.
Šeštadienį viską surinkau ir pradėjau orinti kaip ir priklauso, nuo galinio dešinio rato. Galas nusiorino, o priekyje jokio veiksmo, net oras neina.
Pamaigęs kokį pusvalandį nusprendžiau lupti pagrindinį cilindrą ir jį apžiūrėti, gal kas užsikimšę. Išėmęs ir išardęs aptikau, kad atsisukęs pirmo stūmoklio varžtelis kuris laiko spyruoklę (pas mane pagrindinis cilindras dviejų kamerų - pirma kuri arčiau pedalo aptarnauja galinę ašį, tada spyruoklė ir varžtas kuris buvo atsisukęs, toliau antros priekinės ašies kameros stūmoklis ir spyruoklė). Na viską surinkau ir jau tikėjausi, kad problemos išspręstos (nes atsisukus varžtui antras stūmokliukas dėl spyruoklių standumo skirtumo negrįždavo į vietą). Taigi vėl orinu sistemą, priekiniuose cilindriukuose jau yra gyvasties išeina oras, po to skystis tačiau pedalas vis tiek minkštokas. Reguliuoju tarpelius tarp kaladėlių, rezultatas pagerėjo, tačiau laisva eiga per didelė. Taigi klausimai:
Ar kas buvo susidūręs su panašia situacija?
Ar po darbinių cilindriukų keitimo nuorinimas vyksta sklandžiai?
Ar priekiniai cilindriukai nusiorina pilnai, nes jie stovi šone o ne viršuje ir nuorinimo taškas yra žemiau nei stūmoklis?
Gal yra minčių kaip spręsti minkštų stabdžių problemą.
Buvo tos pacios bedos,padejo tik pagrindinio stabdziu cilindro keitimas.
Post Reply