Dimos vabaliukas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Rimas
Posts: 272
Joined: 2008 Oct 09 Thu, 15:49
Location: Radviliškis

v

Post by Rimas »

Saulius pradzioje buvo suzemines tilta, bet jam nepatiko kad kietai vaziuoja, tai pirko suzemintas stebules, dabar berods jos ir sudetos.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Jei turėsi air ride, tada tau nebūtina perdarinėti stebulių, nes važinėsi normaliam aukštyje, nuleidinėsi vabalą tik stovint prisiparkavus ar truputį pasistumdysi aikštutėje per šventę, bet toks žemas nevažinėsi ir šarnyrai nebus taip laužiami.

Jei jau dėsi resyverį, tada ieškok gero kompresoriaus, nes šiaip eina į amortikus 7 barai kažkur slėgis, į resyverį turėsi 10-12 barų įvaryti, kad pakiltų mašina iš jo... O tam jau reikia patikimo kompresoriaus.

Aš kai amortikai išsileidžia paspaudžiu mygtuką ir dakeliu juos, yra keletas sprendimų tam suautomatizuoti, kurie visi kainuoja. Kai mašina nekasdieninė, tai nematau problemos važiuojant žvilgtelti kartais į monometrą.
User avatar
Rimas
Posts: 272
Joined: 2008 Oct 09 Thu, 15:49
Location: Radviliškis

v

Post by Rimas »

As manau keiciant priekines vaziuokles auksti keiciasi ir ratu suvedimas, tai vazineti reikia kad fiksuotus tik tame aukstyje, kuriame buvo darytas suvedimas.
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Re: v

Post by Dima »

Rimas wrote:Saulius pradzioje buvo suzemines tilta, bet jam nepatiko kad kietai vaziuoja, tai pirko suzemintas stebules, dabar berods jos ir sudetos.
Butent apie ta as ir kalbu!
To Dzo: Noriu vazinet tokiam aukstije kaip dabar yra. Jei dabar visiskai atleist torsionus masina neatsigultu ant zemes, laikitu atremti sarnirai arba juos islauztu :!: Nes dabar jau jie ant ribu :!: Manau protingiausia butu pradet nuo stebuliu :idea:
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Re: v

Post by Dima »

Rimas wrote:As manau keiciant priekines vaziuokles auksti keiciasi ir ratu suvedimas, tai vazineti reikia kad fiksuotus tik tame aukstyje, kuriame buvo darytas suvedimas.
As net su virvute nekaip neprieinu :lol: Kaip sureguliavau is akies tamsoi pres sezono atidarima, taip visa sezona ir atvazinejau :lol:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Linkiu Dimai labai neįsibėgėti :)
Paimta iš: http://www.flickr.com/photos/ribeye274/ ... otostream/
User avatar
Markas
Posts: 432
Joined: 2008 May 19 Mon, 19:54
Location: Radviliškis

Post by Markas »

Dima wrote:Maciau internete ir perdarita plokste http://www.youtube.com/watch?v=ciXSLS_TawI ir stai toki buda (nuotr) Toki varianta galima padaryti ir namu saligom ir visisko fiasko atveju viska galima grazint i vieta :wink: Manau pameginsiu padaryti kaska panasaus.

Tu si varianta gali daryti bet tau nebus kaip pritvirtinti amortizatoriu isiziurek gerai i foto. tau pilnai neiseis paguldyti vabalo galo ant dugno nes tau neleis greiciu deze pusasiai bus susiverte iki galo ir lauzys greiciu deze nebent tau tektu kelti greiciu deze auksciau ir tada bus viskas OK:D tai sekmes darbuose 8)
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Geras pastebejimas Markai! Ir man atrodo as pagaliau supratau kam si skile skirta (nuotr.). Nekaip negalejau suprast kam ji, juk ne seip sau. Bet as galiu ir klisti :roll:. Visgi tu gerai pastebejai, siuo atveju reikes nupjaut gamikline amortizatoriaus tvirtinimo ausi, ko daryti nesinori. Matit reikes rinktis ta varianta kur video buvau idejes.
User avatar
Dima
Posts: 1494
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Su amortikais atskira kalba. Jie gali maisyti paguldit vabala. Reikes ziuret vetoi. Prekinei vaziuoklei irgi su amortizatoriaus tvirtinimu gali buti problemu. Amortikas gali buti per ilgas ir neleis atsigult vabalui, tada reikes perdarineti amortiko tvirtinimo vietas. Na iki to dar dagivent reikia :wink:


Perziurejas daugibe galiniu pagalviu nuotrauku, nusprendziu daritis si varianta (nuotr). Mano manimu jis paprastesnis, nereikia nieko virint prie remo viskas prisukama varztais ir aplamai maziau visokiu smulkiu detaliu/mazgu. Be to ir priejimas virint nekoks butu, o cia suvirini viska ir prisuki.

Pastebejau kad nuotraukose daznai galiniu amortiku isvis nera. Gal ju isvis nereikia dedant pagalves?


Pirmoi nuotraukoi matosi nauji tvirtinimai amortizatoriams. Laukiu jusu pastebejimu/komentaru....
Emilis
Posts: 504
Joined: 2008 Mar 09 Sun, 23:33

Post by Emilis »

klausimas:
ar nieks nebandes, ar nera sumontaves i vabala, paprastos Citroen hidraulikos pvz.: nuo BX ar Xantia ar XM (hiraulikos be hidroatyvo) ???????????????
Post Reply