Geroms rankoms parduodu šį autobusėlį.
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1342
Kaina 13 000 lt.
Gauti pinigai bus panaudoti sodybai - stovyklavietei, kurioje ateityje turės vykti vabalų sąskrydžiai.
Automobilis stovi Alytuje. Dėl aprodymo reikia derinti iš anksto.
Dyzelis - dujos. Variklis 1,6 seno Pasato.
Privalumai: kemperiukas. Dujinė, kriauklė, romantic candle, centrinis užraktas ir kt. miegoti dviems.
Automobilį galėjote matyti sezono atidarymuose prieš du, tris metus.
Tel. 862225236
F.
Parduodu Barkas B1000
Parduodu Barkas B1000
Sveiki, būtų gerai vidaus nuotraukos ir kokia važiuoklė, stabdžiai, dėžė - originalūs ar perdaryti ir kaip. Kaip važiuoja?
-
Stabdžiai originalūs, prieš du metus restauruoti. Papildomai įdėtas stabdžių stiprintuvas.
Važiuoklė originali. Originalumas baigiasi ties varikliu. Kadangi jo nebuvo, teko įmontuoti seno Passato 1,6 D. Dabar patarčiau pasikeisti į 1,9 D. (Po trečio bėgio ketvirtam bėgiui mažoka traukos).
Nesu prie autobusėlio, tad negaliu dabar padaryti vidaus nuotraukų.
Po restauracijos nuvažiuota iki 10 000 km.
F.
Važiuoklė originali. Originalumas baigiasi ties varikliu. Kadangi jo nebuvo, teko įmontuoti seno Passato 1,6 D. Dabar patarčiau pasikeisti į 1,9 D. (Po trečio bėgio ketvirtam bėgiui mažoka traukos).
Nesu prie autobusėlio, tad negaliu dabar padaryti vidaus nuotraukų.
Po restauracijos nuvažiuota iki 10 000 km.
F.
Parduodu Barkas B1000
O kokia pavarų dėžė ir pusašiai? Koks max greitis? Triukšmas?
Ar variklis labai pavargęs - ryja tepalą?
Kaip su technine apžiūra ir registracija - ar yra povandeninių akmenų dėl variklio keitimo iš benzo į dyzelį ir sėdimų vietų?
Ar kasdieninę eksplotaciją atlaikys?
Ar važiuoklė buvo sutvarkyta - restauruota. Ji juk netradicinė - škvorniai visokie, ardyti visokių spec. įrankių reikia.
Ar kėbulas tvarkytas dervos pagalba ir koks antikorozinis apdirbimas vidinių ertmių, dugno?
Triukšmas važiuojant ar didelis - juk dyzelis šalia.
Klausinėju, nes nemačiau gyvai, o ir iki Alytaus toloka. Kad važiuoti žiūrėti turėčiau žinoti atsakymus. Gal ir kitiems bus įdomu.
Ar variklis labai pavargęs - ryja tepalą?
Kaip su technine apžiūra ir registracija - ar yra povandeninių akmenų dėl variklio keitimo iš benzo į dyzelį ir sėdimų vietų?
Ar kasdieninę eksplotaciją atlaikys?
Ar važiuoklė buvo sutvarkyta - restauruota. Ji juk netradicinė - škvorniai visokie, ardyti visokių spec. įrankių reikia.
Ar kėbulas tvarkytas dervos pagalba ir koks antikorozinis apdirbimas vidinių ertmių, dugno?
Triukšmas važiuojant ar didelis - juk dyzelis šalia.
Klausinėju, nes nemačiau gyvai, o ir iki Alytaus toloka. Kad važiuoti žiūrėti turėčiau žinoti atsakymus. Gal ir kitiems bus įdomu.
Barkas
Čia gi ne skelbimų portalas, įdomu tai ir klausiu. Jei sužinočiau daugiau privalumų bei perdarymo istorijos gal net sudomintų. Šiaip kaina mūsų kaime per didelė, užsieniui ne originalas neįdomu. Nebent paremti būsimą Fontano vabalų stovyklavietę ar permokėti už made by Antanas.Skambinėti nemėgstu, man lengviau parašyti.
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda