Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sauliaus garaže visada kas nors vyksta, o išrinktas variklis yra baltojo Vabalo ar čia kokį kitą pažėrei?
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Pries kisant pirstus prie savo "rimtesniu" varikliu nusprendziau jog 30AG variklio perrinkimas bus gera proga pasimokyti. Variklis is vabaliuko kuris stovi pas drauga darzinej, esu sukures tema "Ka slepia darzines sienos", ten galima rast daugiau info apie pati vabala. Su kitu draugu varikli norim tiesiog "pereit" ir paleist i darba :)
Toliau sektu "savi varikliai... Bus matyt. Liko "tik" surinkt atgal :) kiek iki siol apziurejom tai teks keist svaistiklius, kliba kail seni dantys...

ikelsiu ir daugiau nuotrauku veiksmui begant :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Variklio surinkimas stovi vietoj, bet veiksmo netruksta.

Sudalyvavau kasmetinese vabalu lenktynese kartingu trasoje. Siais metais gerokai modifikaves vaziuokle bei ratus. Viskas praejo sauniai. Namo parsiveziau apdovanojima originaliu varikliu klaseje uz greiciausiai iveikta rata. Pirmas apdovanojimas pastatytas i lentyna 8)

Savaitgaliui prabegus lauke technine apziura ir "sertifikavimas". Kadangi pakeiciau i reguliuojamus amortizatorius, nuzeminau vabala, pakeiciau stabdzius bei uzdejau kitokiu matmenu ratus su tarpinem saibom, tai reikejo praeit vienkartine patikra, kad pakeitimai butu irasyti i vabalo technini pasa.
Viskas praejo sklandziai. Dokumentu susnis praverte. Vabalas buvo "autorizuotas" viesiesiems keliams :) Dabar galiu vazinet be baimes kad sustabdys ir nukabins numerius.

Vakar atlikau sioki toki visazisto darba:) Tiksliai nezinau kodel, bet uzsimaniau ir igyvendinau. Mano nuomone vabalui priduoda sioki toki ekstra retro "atspalvi"...
->didesnė
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Įdomu, kaip Norvegijos eismo saugumo pareigūnai reaguotų į geltonus stiklus, tikiuosi tiesiog nieko nesakytų, į tokio amžiaus automobilius galima žiūrėti atlaidžiai :)

Peržiūrėjau visas senas vabalines nuotraukas, jų tarpe ir spalvotas, bet neradau nei vienos su gelsvais stiklais, matyt gelsvi stiklai buvo leidžiami tik priešrūkiniuose žibintuose. Paįvairinimui keli 60-tųjų nuotraukų pavyzdžiai:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Ta tureciau suzinoti birzelio 25d., tada varysiu vabala i periodine technine apziura. Pagyvensim pamatysim.

As girdejau jog geltonos lempos kilo is prancuzu... Nezinau kiek tai tiesos.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

TA praejo be klaidu. Geltoni zibintai neuzkliuvo. Norvegijos istatymai leidzia zibintam turet baltos arba geltonos spalvos sviesa. Xenonai - atskira kalba, ten tas zydrumas irgi apribotas ju kiek zinau...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Sezonas baigtas siem metam. Susumavus jis ne toks ir prastas:

- geriausias rezultatas ziedineje trasoje (originalu klase)
- geriausias rezultatas drag'o lenktynese (originalu klase)
- techniniai vaziuokles pakeitimai irasyti i technini vabalo pasa.
- galybe nuvaziuotu km su sypsena veide!

I kelia siais metais gal dar ir isvaziuosiu, bet tik trumpiem pasivazinejimam.

Siuo metu vabalas stovi garaze be sedyniu bei kilimu. Atkeliavo garso izoliacija ir po sezono "gyvo garso" nusprendziau grizt prie komforto. Iki siol vabalas buvo tik skardiniu dugnu, be bitumo izoliacijos. Vabalu intensyviai naudojomes visa sezona, tad siek tiek ramybes pravers. Planuoju issiklijuot viska kas slypi po kilimais ir panelem...

Arteju ir link naujos "sirdies". Jei pasaulio neuzgrius dar viena ekonomine krize tai dar siais metais galesiu pristatyt susni nauju "poniu" :) Kadangi originalu klasej laurai nuskinti, tai reikia kilt i kita klase... ;)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Naujo variklio belaukiant uzsiemiau garso izoliacija.

Pradzioj paruosiamieji darbai pries klijuojant garzo izoliacija. Pakelus kilimus uz galines sedynes ir ties galiniu langu radau originalia garso izoliacija, deja ji 70% buvo atsokus. Tad salinu viska ir montuosiu is naujo, kitaip nebus gero rezultato.

Beje, kas liecia terminologija, tai klijuojamas bitumas mazina skardu vibracija, tad vadinti tai garso izoliacija gal ir klaidinga, bet vibruojanti skarda ir kelia garsa... Painiava:)
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Aš asmeniškai nemėgstu prilydomo bitumo, nes jis sensta ir kietėja, atrodo gražiai, o kas dedasi po juo, tai visiškai neaišku. Gal kažkur patenka vandens ir viskas ten kiaurai rūdyja :?:

Man geriau nudažyta ir vašku permatomu padengta, tada ramu :).
Žinoma garso izoliacijos jokios :(
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

1-2. Kad laikas neprailgtu.

Sudetis:

Type 4 variklio blokas
71mm vw alkuninis velenas (is 2l variklio), isbalansuotas
vw svaistikliai, pasverti ir suvienodinti
215mm smagratis su sankaba (teks siek tiek pagriaust greiciu dezej kad itilptu, bet bus isspresta...)
103mm AA cilindrai, nauji
JE stumuokliai
1800cc galvos su 42 x 35 mm vostuvais, nauji vostuvu "deklai" (nezinau tikslaus pavadinimo, bet vamzdeliai kuriuose "sedi" voztuvai).
9.5:1 kompresija
Web 86b kumstelinis velenas su pakelikais.
CSP vertikalus ausinimas su padavimu i sildymo sistema
75 amp generatorius
naujas 009 paskirtytpjas (reprodukcija)
Weber 44mm IDF karburatoriai, nauji


Ismetimo sistema dar renkuosi, bet tai bus arba Vintage Speed arba CSP Phyton.

Kaip ir minejau, tikiuos iki nauju metu varikli nusivezt pas tiuninguotojus, kad tiksliai sureguliuotu degima, kuro misini bei pamatuoutu AG. Jei dievai mano pusej tai tikiuos bent jau 120AG.
Kumstelinis velenas pasirinktas su mintim jog jis tiks ir isforsavus galvas (didesni vostuvai, praplatintos isiurbimo ir ismetimo angos) bei ideti didesni karburatoriai. Cia tolimesniai ateiciai...
Post Reply