Kažkaip viskas juda labai jau lėtai. Rūdžių surišėjas ir tas labai lėtai džiūsta - pasirodo jis vandens pagrindu ir yra pramoninis. Tačiau kur pradžiuvo, rezultatu esu patenkintas.
Kol dugnas džiūsta, bandau daryti kitus nematomus, tačiau svarbius darbus. Meistrukas buvo atjungęs laidyną nuo galo iki priekio (kadangi tvarkė galinę arką). Dabar mano galvos skausmas kaip viską teisingai sujungti. Laidyną nutempiau iki priekio, o toliau kosmosas, nes schemos painios ir neaiškios.
Gal kas turite patirties ir padėsite man sutaupyti laiko. Iš galo ateina tokie laidai:
1 - Raudonas su balta - storas
2 - raudonas su juoda - storas
3 - juodas/raudonas mamka
4 - pilkas su antgaliu papka
5 - juodas su antgaliu - mamka
6 - žalias - mamka
7 - mėlynas antgalis - papka
8 - pilkas/raudonas - mamka
9 - juodas/žalia - papka
10 - Juodas/baltas - papka
11 - pilkas juodas - mamka
12 - su dviguba jungtimi - iš pradžiu juodas mamka, toliau mėlynas/ balta(lyg) - mamka.
Viską ką pats atjunginėjau - susižymėjau, o čia kai kitas atjunginėjo šiek tiek sudėtinga.
Sunny bug, 1984
Tai pora senesnių schemų, kadaise schemas vaizduodavo paprastai.
Tai ne Meksikoje pagamintų Vabalų schemos, bet laidų spalvos turėtų atitikti.
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-68+69.jpg
http://www.vintagebus.com/wiring/1302_f ... socket.jpg
Tai ne Meksikoje pagamintų Vabalų schemos, bet laidų spalvos turėtų atitikti.
http://www.vintagebus.com/wiring/bug-68+69.jpg
http://www.vintagebus.com/wiring/1302_f ... socket.jpg
Vabalo bako ventiliacijos skiriasi, vienos visai paprastos, kitos labai sudėtingos su slėgio ir anglies filtrų bakeliais. Meksikoje pagamintuose Vabaluose išspręsta rodos labai paprastai, šalia įpylimo gerklės randasi nedidelė atšaka, prie jos prijungta guminė žarnelė kyla į viršų link dangčio briaunos, palei briauną nukeliauja į priešingą bagažinės pusę ir nusileidusi žemyn, šalia atsarginio rato įsikiša į angą, kad benzino garai iškeliautų lauk.
Keli mišrūs pavyzdėliai:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... bostonxpat
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... c&start=20
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=545135
Keli mišrūs pavyzdėliai:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... bostonxpat
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... c&start=20
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=545135
Savaitgalis buvo geltonas . Atrinkti ir sujungti laidai, vabalas užvestas. Likviduotos likusios skylutės, sustiprinta domkrato tvirtinimo vieta, antikorozine danga padengtas dugnas (po kilimėliais). Surinktos priekinės durelės. Dėl vieno lango stiklo teko šiek tiek paprakaituoti ir pagaminti papildomus sustiprinimus. Aišku dar padirbėta prie visokių smulkmenų...
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Darbas juda, bet tempas nera jau toks ir didelis, tiesiog kartais užstringi ties kokia problemele, o laikas tai bėga. Ir šeimyna jau laukia atsinaujinusio vabalo.Sigis wrote:Oho, darbas juda dideliu tempu.
O lango laikiklio kraštams kas atsitiko, nurūdijo?
Taip, laikiklio kraštai parudyję ir susilpnėję, teko daryti sustiprinimus iš aliuminio skardos.
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Kaip ir kasdien, po darbo į garažą, bet šiandien kažkaip nesidirba, todėl nei savęs nei Vabalo neprievartavau. Tiesiog uždėjau atnaujintą (naujai oda aptrauktą) vairą. Pasikrapščiau prie smulkmenų, tačiau didžiają dalį laiko praleidau kažko kažkur beieškodamas.... būna gi tokių dienų.
Taigi pristatau atnaujintą vairą. Fotkinau su telefonu, todėl vaizdas ne per geriausias. Salono sėdynės taip pat bus kaip ir priklauso sunny bug - geltonai juodos, tik vietoje velveto bus automobilinė oda.
Nuotraukose senas vairas, tarpinis variantas ir atnaujintas:
Taigi pristatau atnaujintą vairą. Fotkinau su telefonu, todėl vaizdas ne per geriausias. Salono sėdynės taip pat bus kaip ir priklauso sunny bug - geltonai juodos, tik vietoje velveto bus automobilinė oda.
Nuotraukose senas vairas, tarpinis variantas ir atnaujintas:
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Sveiki, Iškilo klausimas.
Kadangi tiek bagažinės, tiek variklio dangčio juostelės kuriomis buvo prispaudžiamos sandarinimo gumos remonto eigoje buvo pašalintos, norėčiau sužinoti kaip sandarinote šias vabalo vietas. Yra mintis klijuoti langų sandarinimo profilį, tik neaišku kur geriau klijuoti ant pačių dangčiu ar ant kėbulo, kokį profilį geriau pasirinkti, kad vėl neiškiltų korozijos židiniai. O gal kas yra suradęs kitokį šios problemos sprendimo būdą?
Kadangi tiek bagažinės, tiek variklio dangčio juostelės kuriomis buvo prispaudžiamos sandarinimo gumos remonto eigoje buvo pašalintos, norėčiau sužinoti kaip sandarinote šias vabalo vietas. Yra mintis klijuoti langų sandarinimo profilį, tik neaišku kur geriau klijuoti ant pačių dangčiu ar ant kėbulo, kokį profilį geriau pasirinkti, kad vėl neiškiltų korozijos židiniai. O gal kas yra suradęs kitokį šios problemos sprendimo būdą?
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_