Dar reikes ieskot generatoriaus kronsteino ir kelt generatoriu i virsu, jej neklystu sitam variantui tinka 1.6 arba 1.9 generatoriaus kronsteinas ir galima statyt genera su kronsteinu nuo seno variklio, aisku viska reikia sutikrint.
O pala pala. Variklis lygiai tiek pat pasviręs ir golfe ir pasate ir audinėj... Busike jis pasviręs ŽYMIAI labiau. Jei statysi nekeisdamas pasvirimo, tai pirma, neužsidarys variklio dangtis, antra nesujungsi su greičių dėže. Arba aš kažkaip ne taip supratau. Na jei nesunku dėk čia foto iš darbų eigos kai ji prasidės, o mes jau kritikuosim (konstruktyviai)
VW T3 Westfalia California
---->> FORUMERAŠOMELIETUVIŠKAI! <<----
Na kartery tikrai reiktu pakeisti nes buse zymiai daugiau pasvires, del turbinos montavimo tai as dejau antro golfo 1,6td ismetimo kolektoriu ir turbina tada buna ne apacioj o virsuj labai puikiai susijunge viskas ir nereikia to chronsteino perdarineti.
papasakokit kame beda. variklis su greiciu deze sujungti, variklio laikikliai nuo seno TD (pats variklis 1Z), greiciu deze AAP su dyzeliniu kozuchu, keistas velenelis. smagratis, sankabos komplektas nauji nuo tdi golfo. beda. greiciu deze per ilga. kame reples?
edit: dabar visaip sukam galvas, kad vamzdziai ant kuriu laikos variklis gali skirtis. visko gali but kad autobuselis kazkada buvo benzininis...
tai nori pasakyt kad variklis atsistojo ne vietoje? greiciu deze negali buti per ilga... Kai pats kaunietis, kreipkis, prileksiu su savo arba uzsuk i svecius pasilyginsi ir pasiziuresi kaip pas mane padaryta.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUMERAŠOMELIETUVIŠKAI! <<----
as norvegijoj ties poliariniu ratu viska daro samdomas zmogus. bet aciu uz pasiulyma. jei galetu, gal privaziuotu mano meistrelis. jis pasiskambins jei ner problemos?
Bendzino greiciu deze stovi kitaip. Apsuk greiciu dezes pagalve kur tvirtinasi prie kebulo ir tiks. Zinoma naudok tvirtinima nuo senos greiciu dezes nes bendzino greiciu deze stovi zemiau.