Shpoko T3 Carthago
Pradėta rinkti sankaba. Naudojamas TDI smagratis, TDI diskatorius, bei T3 2,1 diskas. Remiantis patikimais šaltiniais viskas turėtų sutikti puikiai.
Prie to pačio kelios foto iš serijios "Gulėjo patvory seni T3 ratukai"
Ratai platinti 38 mm ir iš J5,5 patapo J7, smėliuoti, bei dažyti milteliniais dažais RAL 9010. Gaila po smėliavimo iš dangtelių nelabai kas liko, tad ieškomas kitas komplektas.
Prie to pačio kelios foto iš serijios "Gulėjo patvory seni T3 ratukai"
Ratai platinti 38 mm ir iš J5,5 patapo J7, smėliuoti, bei dažyti milteliniais dažais RAL 9010. Gaila po smėliavimo iš dangtelių nelabai kas liko, tad ieškomas kitas komplektas.
Last edited by ShpokaZ on 2015 Apr 07 Tue, 21:56, edited 1 time in total.
Autobusėlis gavo dovanų tacho.
Last edited by ShpokaZ on 2014 Jun 01 Sun, 18:16, edited 1 time in total.
Modifikuota turbo. Pasuktos karšta ir šalta dalys taip, kad tepalo padavimas ir nubėgimas būtų vertikaliai. Trumpintas vakumo laikiklis, bei ašelė, kad nesiremtų į bloką.
Last edited by ShpokaZ on 2014 Jun 01 Sun, 18:17, edited 1 time in total.
Pamažu judam į priekį. Pagamintas flanšas-adapteris TDI turbinos tvirtinimui prie T3 kolektoriaus. Su palenkimu artyn bloko, kad tepimas būtų idealiai vertikalus ir turbina pakiltų dar šiektiek aukščiau.
Sekantis žingsnis: Tiesus, nerūdijančio plieno išmetimas, bei interkuleris.
Sekantis žingsnis: Tiesus, nerūdijančio plieno išmetimas, bei interkuleris.
Last edited by ShpokaZ on 2015 Apr 07 Tue, 22:07, edited 3 times in total.