Vienintelę metuose dieną ñ balandžio 1-ąją ñ galime meluoti kiek tik leidžia laki fantazija ir nesulauksime jokių priekaištų.
Išdaigų ir juoko diena nuo seno yra minima ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Manyta, kad Ñjeigu tą dieną nieko neprigausi, tau bus nelaimingi metaiì. Užtat tądien visi verčiasi per galvas stengdamiesi sukurpti kuo įtikinamesnį melą ir taip šmaikščiai apmauti savo bičiulį ar giminaitį. Juk taip norisi smagiai sušukti: ÑAprilius!ì
Iki kitų metų "Apriliaus!"
Vytenis
Didžioji Vabalų šventė 2013 (gegužės 24-26 d.)
Vakar grupė klubo entuziastų Vyto sodyboje surengė talką, ruošėm būsimosios šventės vietą.
Pagaliau sušilus orams atsirado galimybė pradėti paruošiamuosius darbus, darbo daug, bet diena nepraėjo veltui.
Apie tai - vakar darytų nuotraukų reportaže:
>> https://picasaweb.google.com/Pavasarinė-talka-Vyto-sodyboje-2013
Pagaliau sušilus orams atsirado galimybė pradėti paruošiamuosius darbus, darbo daug, bet diena nepraėjo veltui.
Apie tai - vakar darytų nuotraukų reportaže:
>> https://picasaweb.google.com/Pavasarinė-talka-Vyto-sodyboje-2013
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Savo ruožtu, aš taip pat noriu padėkoti visiems, kurie rado laiko ir noro padirbėti šventės sodyboje. Buvo labai smagu ir linksma
Sekanti talka organizuojama gegužės 11 d. Laukia žolės pjovimo, kiemo ir patalpų valymo bei dažymo darbai. Tad labai kviečiame visus galinčius atvykti su atitinkamais įrankiais ir prisidėti prie talkos!
Sekanti talka organizuojama gegužės 11 d. Laukia žolės pjovimo, kiemo ir patalpų valymo bei dažymo darbai. Tad labai kviečiame visus galinčius atvykti su atitinkamais įrankiais ir prisidėti prie talkos!
Nuo registracijos pradžios praėjo dvi savaitės, kaip ir įprasta, skelbiame prisiregistravusių dalyvių sąrašą.
Dabar užregistruoti 38 dalyviai ir 16 automobilių.
Vardas, dalyvių skaičius, automobilis, pageidaujamas numeris ir nuvažiuotas atstumas:
Dabar užregistruoti 38 dalyviai ir 16 automobilių.
Vardas, dalyvių skaičius, automobilis, pageidaujamas numeris ir nuvažiuotas atstumas:
- 1. Linas - 4 - V'67 - 67 - 110
2. Anatolijus - 3 - V'96 - 96 - 140
3. Erdvilas - 3 - V'83 - 1 - 90
4. Erminijus - 4 - NB'00 - x - 133
5. Markas - 3 - V'73 - 69 - 107
6. Aigars - 2 - V'82 - 50 - 200
7. Vytautas - 1 - V'72 - 23 - 100
8. Aurimas - 2 - KG'74 - x - 120
9. Arūnas - 2 - A'87 - x - 120
10. Aleksandras - 2 - V'84 - 33 - 130
11. Rimantas - 2 - V'57 - 57 - 120
12. Vytenis - 2 - x''71 - x - 115
13. Vadims - 4 - V'72 - x - 200
14. Taras - 1 - x'68 - 21 - 900
15. Karolis - 2 - V'72 - 72 - 150
16. Ričardas - 1 - V'83 - 40 - 97,8
Vytas atsiuntė įdomią nuotrauką, šiandien jis besidarbuodamas savo sodyboje ir valydamas duobę, iškasė ratlankį. Didžiausia tikimybė, kad tai Moskvič 400-401 ratlankis, šiuos ratlankius Moskvičiai paveldėjo nuo Opelio, o prieškaryje būtent tokius pačius ratlankius iki 1952 metų naudojo ir Vabalai. Ratlankio dydis turėtų būti 3,00x16.
Vadinasi Vyto sodyboje VW dvasia tvyro nuo seniausiųjų laikų, mums belieka tik pratęsti šią teigiamą įkrovą :)
1. Nuotraukoje Opel Olympia (1939 m.), jam pritvirtinti būtent tokie patys ratlankiai.
2. 1938 metai, KdF-Wagen, tokie patys ratlankiai.
Vadinasi Vyto sodyboje VW dvasia tvyro nuo seniausiųjų laikų, mums belieka tik pratęsti šią teigiamą įkrovą :)
1. Nuotraukoje Opel Olympia (1939 m.), jam pritvirtinti būtent tokie patys ratlankiai.
2. 1938 metai, KdF-Wagen, tokie patys ratlankiai.
Kaip įprasta skelbiame naujai prisiregistravusius dalyvius.
Dabar užregistruoti 68 dalyviai ir 26 automobiliai.
Vardas, dalyvių skaičius, automobilis, pageidaujamas numeris ir nuvažiuotas atstumas:
Dabar užregistruoti 68 dalyviai ir 26 automobiliai.
Vardas, dalyvių skaičius, automobilis, pageidaujamas numeris ir nuvažiuotas atstumas:
- 17. Saulius - 3 - V'77 - 77 - 100
18. Vaidas - 5 - V'75 - x - 116
19. Wojcech - 4 - V'73 - 61 - 850
20. Linas - 2 - NB'02 - 7 - 150
21. Sigitas - 2 - V'71 - 6 - 130
22. Igor - 3 - x'67 - 14 - 810
23. Semen - 2 - x'64 - 2 - 823
24.Žilvinas - 4 - V'74 - x - 180
25. Bronius - 3 - A'77 - 77 - 155
26. Vygintas - 2 - A'69 - 22 - 55