Sveiki,
nutariau ir as pristatyti Jums savo augintini. Jis gimes 1996 metais su 1,6 varikliu, ipurskimu ir katalizatoriumi. Tais paciais metais buvo atplukdytas i Vokietija ir ten vazinejosi. Mazdaug po 10 metu jis atsirado Lietuvoje ir visiskai atsitiktinai leidosi ivaikinamas. Nuo pirmosios registracijos Lietuvoje gavo varda Benito.
Iskart po ivaikinimo prasidejo pirmuju ligu gydymai - subyrejusi greiciu deze (pirmaja pavara iskart mesdavo lauk). Po ilgu paiesku ir Aruno pagalbos, nusprendeme jam pakeisti is 1,6 greiciu dezes i 1,3 greiciu deze. Taigi Benito igavo dar daugiau dinamikos nei turejo
1. 2007 ziema Benito keite savo isvaizda - priekiniai sparnai sveiciami, o galiniai vaziuoja pas Aruna
2. Ir jau 2007 metu vasara Benito igavo dabartine savo isvaizda ir tai buvo ivertinta merginu
Dar karta aciu Arunui uz pagalba!
Benito - tiesiog meksikonas
Dėkoju Martynui už forumo pagyvinimą ir pridėsiu šiek tiek nuo savęs.
Kai Martynas pirko šį Vabalą, jis buvo jau nemažai nuvažiavęs ir gerokai apšepęs. Tam, kad atstatyti Vabalą, Martynui teko investuoti nemažą sumą pinigų. Vabalą teko palopyti ir perdažyti, tačiau rezultatas buvo nuostabus.
Kelios Martyno Vabalo nuotraukos iš arčiau:
Kai Martynas pirko šį Vabalą, jis buvo jau nemažai nuvažiavęs ir gerokai apšepęs. Tam, kad atstatyti Vabalą, Martynui teko investuoti nemažą sumą pinigų. Vabalą teko palopyti ir perdažyti, tačiau rezultatas buvo nuostabus.
Kelios Martyno Vabalo nuotraukos iš arčiau:
Re: Benito - tiesiog meksikonas
Aciu labai Sigi uz papildyma!
Taigi tesiu trumpa pasakojima apie Benito.
2008 metu vasara, beburzgiant Vilniaus gatvemis, bei stebint praeiviu sypsenas, vabaliukas pradejo garsiai "kalti". Garsai labai nemalonus, rodes, kad variklis visiskai "uzkale".
1. Kaip veliau paaiskejo, siu metu (1996) vabaliukai turi hidraulinius voztuvu klapanelius, kurie susidevejo ir tapo labai minksti, todel varikliukas pradejo labai stipriai burgzti.
2-3. Bet kad juos pamatyti teko varikliuka isardyti. As pats tokiems darbams gabus nesu, todel teko surasti servisiuka, o kaip jau zinote, tai sunku padaryti. Isardzius ir pamacius siuos klapanelius, iskilo sunkumu su ju radimu. Na, man neisdave, kur rado, bet sake, kad jei reikes, tai dar ras.
Serviso kontaktinis asmuo: Virgis 868744530
Sio serviso zmones su vabalais jau patirties turi, nes kazkada man greiciu deze keite, dabar dar ir varikliuka isrinko, ir profilaktiskai pakeitus indeklus, vel surinks. Pridedu kelias variklio nuotraukas.
4-7. Keli vamzdeliai buvo va sitaip apauge... visus 8 naujus gavau is Aruno
O profesionalu noreciau klustelti. Paskutineje nuotraukoje panasu, kad galima reguliuoti, nors yra hidrauliniai voztuvu klapaneliai, kurie turetu tai atlikti. Surenkant varikli, nustatomas koks nors tarpas?
Taigi tesiu trumpa pasakojima apie Benito.
2008 metu vasara, beburzgiant Vilniaus gatvemis, bei stebint praeiviu sypsenas, vabaliukas pradejo garsiai "kalti". Garsai labai nemalonus, rodes, kad variklis visiskai "uzkale".
1. Kaip veliau paaiskejo, siu metu (1996) vabaliukai turi hidraulinius voztuvu klapanelius, kurie susidevejo ir tapo labai minksti, todel varikliukas pradejo labai stipriai burgzti.
2-3. Bet kad juos pamatyti teko varikliuka isardyti. As pats tokiems darbams gabus nesu, todel teko surasti servisiuka, o kaip jau zinote, tai sunku padaryti. Isardzius ir pamacius siuos klapanelius, iskilo sunkumu su ju radimu. Na, man neisdave, kur rado, bet sake, kad jei reikes, tai dar ras.
Serviso kontaktinis asmuo: Virgis 868744530
Sio serviso zmones su vabalais jau patirties turi, nes kazkada man greiciu deze keite, dabar dar ir varikliuka isrinko, ir profilaktiskai pakeitus indeklus, vel surinks. Pridedu kelias variklio nuotraukas.
4-7. Keli vamzdeliai buvo va sitaip apauge... visus 8 naujus gavau is Aruno
O profesionalu noreciau klustelti. Paskutineje nuotraukoje panasu, kad galima reguliuoti, nors yra hidrauliniai voztuvu klapaneliai, kurie turetu tai atlikti. Surenkant varikli, nustatomas koks nors tarpas?
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
voztuvu reguliavimas
Dzo_Marija o gal galetum kaip nors atpinti? nes man dabar aktualu butu susireguliuoti! Gal kas nors esat, kur literaturoje uzregejes, kaip ten turi buti 1996 metu meksikonuose....
Nuotraukas ir tekstą perkėliau iš www.1600i.de
ACD variklio vožtuvų reguliavimas
Reguliuoti pradedama nuo pirmo cilindro.
Pradžioje reguliuojamas išmetimo vožtuvas (A):
Atlaisvinkite veržlę (2) ir reguliavimo varžtą (1) pasukite taip, kad varžtas tik prisiglaustų.
Priglaudus reguliavimo varžtą (1), įsukite 1,5 karto. Dabar užfiksuokite veržlę (2).
Lygiai taip pat sureguliuokite įėjimo vožtuvą (E).
Toliau lygiai taip pat reguliuokite II, III ir IV cilindrus.
Nuotraukos:
I. Cilindrų galvos detalizacija:
1 - reguliavimo varžtas; 2 ñ užveržimo veržlė;
A - išmetimo vožtuvas; E - įleidimo vožtuvas.
II. 1 - hidraulinis vožtuvų stūmiklis; 2 - stūmiklio strypas; 3 ñ strypo vamzdelis; 4 - perdavimo svirtis;
5 - vožtuvo stiebas; 6 ñ užveržimo veržlė; 7 - reguliavimo varžtas; 8 ñ paskirstymo velenėlis.
ACD variklio vožtuvų reguliavimas
Reguliuoti pradedama nuo pirmo cilindro.
Pradžioje reguliuojamas išmetimo vožtuvas (A):
Atlaisvinkite veržlę (2) ir reguliavimo varžtą (1) pasukite taip, kad varžtas tik prisiglaustų.
Priglaudus reguliavimo varžtą (1), įsukite 1,5 karto. Dabar užfiksuokite veržlę (2).
Lygiai taip pat sureguliuokite įėjimo vožtuvą (E).
Toliau lygiai taip pat reguliuokite II, III ir IV cilindrus.
Nuotraukos:
I. Cilindrų galvos detalizacija:
1 - reguliavimo varžtas; 2 ñ užveržimo veržlė;
A - išmetimo vožtuvas; E - įleidimo vožtuvas.
II. 1 - hidraulinis vožtuvų stūmiklis; 2 - stūmiklio strypas; 3 ñ strypo vamzdelis; 4 - perdavimo svirtis;
5 - vožtuvo stiebas; 6 ñ užveržimo veržlė; 7 - reguliavimo varžtas; 8 ñ paskirstymo velenėlis.
Įprastiems karbiuratoriniams varikliams vožtuvų tarpelis turi būti 0,15 mm, o ACD varikliuose priglaudus reguliavimo varžtą, jį reikia įsukti dar 1,5 apsisukimo.
Štai originalusis tekstas anglų kalboje iš www.1600i.de:
Slacken the locking nut (2) and turn the adjustment screw (1) until the screw just touches the rocker arm. Now tighten that screw by a further 1 Ω turns and tighten-up the locking nut.
Štai originalusis tekstas anglų kalboje iš www.1600i.de:
Slacken the locking nut (2) and turn the adjustment screw (1) until the screw just touches the rocker arm. Now tighten that screw by a further 1 Ω turns and tighten-up the locking nut.