VW T2 BUSiukas (Donatas)
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
Bamboocha, -teisingai. Jei ir manęs atmintis neapgauna, tai 4-ių bėgių dėžėje tas stokas kuris junginėja pavaras eina iš galo, kaip ir T2 originalioje greičių dėžėje, o štai 5-ių bėgių dėžė yra prailginta ir "stokas"(geras žodis) eina iš šono. Daug skaičiau, ieškojau..kartais dabar jau viskas painiojasi, tai pasilieku teisę suklysti
O šiaip ar taip darbus atlieku ne aš pats, o meistrai ir sakė, kad 4 bėgių greičių dėžė (kokią mes ir nusprendėme dėti) tilps be problemų, o ir "stokas" lyg ir eina iš galo kaip t2 greičių dėžėje... problem solved
Tiesa iš pradžių ir aš norėjau 5-iabėgės greičių dėžės, bet ten daugiau perdarymų reiktų, kaip kad pažemintus kronšteinus gaminti ir t.t. plius kad 4 bėgiu greičių dėžė ir nors yra lėtesnė, tačiau yra patvaresnė..galop daugiau nei pusmetį praieškojom ir neradom nenudususios 5-iabėgės taip kad radę tinkamą T3 donorą apsistojom ties 4-bėge greičių dėžė ir 1,6TD.. žodžiu kai kurie dalykai susidėlioja savaime..
O šiaip ar taip darbus atlieku ne aš pats, o meistrai ir sakė, kad 4 bėgių greičių dėžė (kokią mes ir nusprendėme dėti) tilps be problemų, o ir "stokas" lyg ir eina iš galo kaip t2 greičių dėžėje... problem solved
Tiesa iš pradžių ir aš norėjau 5-iabėgės greičių dėžės, bet ten daugiau perdarymų reiktų, kaip kad pažemintus kronšteinus gaminti ir t.t. plius kad 4 bėgiu greičių dėžė ir nors yra lėtesnė, tačiau yra patvaresnė..galop daugiau nei pusmetį praieškojom ir neradom nenudususios 5-iabėgės taip kad radę tinkamą T3 donorą apsistojom ties 4-bėge greičių dėžė ir 1,6TD.. žodžiu kai kurie dalykai susidėlioja savaime..