VW T1 '67 metų
taip ir zadu daryti, nuvalysiu su smeliasrove viena detale ir iskart gruntuosiu, nes tik truputi pabandziau pasmeliuoti ir ant kitos dienos metalas aprudijo. tik idomu, pries gruntuojant epoksidiniu gruntu, ar reikia sutepti rudziu suriseju, ar paciam epoksidiniam grunte yra antikoroziniu elementu? suvirintoms vietoms nusipirkau purskiamo cinko ir siules juo padengsiu pries gruntuojant. o lietuvoj autobusiukas turetu pasirodyti, kai bus baigti dazymo darbai, turbut pavasari. reikes ieskoti kas aptrauktu salona, nes vidu nepaliksiu originalu, noriu pasidaryti daugiau kempingini varianta, kad keliaut butu patoguSigis wrote:Tikrai įspūdinga, sveikinu. Tikiuosi Nerijus atvyks į Lietuvą pasisvečiuoti su savo autobusėliu.
Lietuvoje esančių Mindaugo ir Ganso autobusėliai yra su langais, tokie vadinami VW Kombi. Nerijaus autobusėlis be langų - oficialus pavadinimas VW Kastenwagen (vok.) arba Delivery Van.
Nedidelis patarimas, kai nuvalysite smėliu, kiek įmanoma greičiau gruntuokite, nes klimatas drėgnas ir žaibiškai viskas apsitraukia rūdimis. Gruntuoti geriausia epoksidiniu gruntu.
Tiksliai nežinau, ar galima tepti rudžių surišėju prieš gruntuojant epoksidiniu gruntu, paprastai epoksidiniu gruntu dengia visai pliką geležį. Manau geriau netepti rudžių surišėjo, tada gruntas geriau sukibs su metalo paviršiumi. Jeigu su smėliasrove metalo paviršius nuvalytas idealiai, tuomet rūdžių surišėjo tikrai nereikia.
Rudžių surišėjas žinoma labai geras dalykas, bet pasitaiko prastų gamintojų, be to, reikia laikytis technologijos. Sutepus negalima laikyti vėjuotoje ar saulėtoje aplinkoje, aplinka turi būti kiek įmanoma drėgnesnė, tada surišėjas taip greitai neišdžiūva ir cheminė reakcija įvyksta iki galo (paviršius turi pajuoduoti). Surišėjo reakcija vyksta apie parą laiko, dažyti geriau po paros.
Dar apie epoksidinį gruntą. Šis gruntas pasidengia vienalyte plėvele ir neturi porų, dėl to per mikro plyšius nepatenka drėgmė ir oras. Tačiau turi vieną blogą savybę - jis nėra elastingas ir jei padengiama per storai, gali trūkinėti. Vėliau mikro įtrūkimuose gali prisiveisti ir ''kandžių''.
Rudžių surišėjas žinoma labai geras dalykas, bet pasitaiko prastų gamintojų, be to, reikia laikytis technologijos. Sutepus negalima laikyti vėjuotoje ar saulėtoje aplinkoje, aplinka turi būti kiek įmanoma drėgnesnė, tada surišėjas taip greitai neišdžiūva ir cheminė reakcija įvyksta iki galo (paviršius turi pajuoduoti). Surišėjo reakcija vyksta apie parą laiko, dažyti geriau po paros.
Dar apie epoksidinį gruntą. Šis gruntas pasidengia vienalyte plėvele ir neturi porų, dėl to per mikro plyšius nepatenka drėgmė ir oras. Tačiau turi vieną blogą savybę - jis nėra elastingas ir jei padengiama per storai, gali trūkinėti. Vėliau mikro įtrūkimuose gali prisiveisti ir ''kandžių''.
darbai sustoje buvo, issinuomavau dabar dideli garaza ir vel tesiu darbus. iskilo siokiu tokiu problemu. pasirodo mano busiukas yra dauztas du kartus, ir po pirmojo karto labai blogai islygintas, spakliaus kalnai uzkrauti, linkusios durys per puse. vairuotojo puseje stogas palinkes ant 1,5 cm. duru stoike sulankstyta ir sedus zemyn, blyna gaves matosi nebloga, dabar ieskau vairuotojo dureliu ir galesiu toliau tampyt kebula. taip pat ieskau galingo kompresoriaus smeliavimui, nes maniskis per silpnas
Nerijus rodos rimtai darbuojasi, galima sakyti vyksta pavyzdinis atstatymas.
Vaizdas priminė panašų atvejį, šiame 1966 metų autobusėlio restauravimo variante:
http://precisioncarrestoration.com/1966-vw-bus/
->didesnė
Vaizdas priminė panašų atvejį, šiame 1966 metų autobusėlio restauravimo variante:
http://precisioncarrestoration.com/1966-vw-bus/
->didesnė