Gatvėje pamačiau...
Gražios nuotraukos, kaip čia dabar be komentarų :)
Jei nerimtai, tai pirmasis egzempliorius visai neįdomus, kažkokia 1972-73-čių metų vonia su brezentiniu stogu :)
Antrasis variantas įdomesnis, Fiat 500 K Giardiniera (su lietuviškais numeriais:). Žvilgtelėjau į Vikipediją, gamintas 1960-1977 metais. Bet pati įdomiausia detalė, kad durys atsidaro į priekį, kai vėlesnieji Fiat 500 modeliai gaminti su įprastomis durimis, atsidarančiomis į galą.
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500
Jei nerimtai, tai pirmasis egzempliorius visai neįdomus, kažkokia 1972-73-čių metų vonia su brezentiniu stogu :)
Antrasis variantas įdomesnis, Fiat 500 K Giardiniera (su lietuviškais numeriais:). Žvilgtelėjau į Vikipediją, gamintas 1960-1977 metais. Bet pati įdomiausia detalė, kad durys atsidaro į priekį, kai vėlesnieji Fiat 500 modeliai gaminti su įprastomis durimis, atsidarančiomis į galą.
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500
Kiubelio vaizdas įspūdingas, viskas sukomplektuota ir išbaigta. Tik vienas neatitikimas, iš išvaizdos jis visai kaip ir 1943-čių metų, tik tokie balti gabaritiniai žymėjimai sparnų kampuose naudoti iki 1942 metų. Gal automobilį naudojo kokiuose filmavimuose, matyt taip ir atsirado tie gabaritai.
1. Dar sudomino daikčiukas tiesiai virš kuro angos. Perkračiau visas įmanomas nuotraukas, bet niekur tokio nemačiau, įdomu, kas čia per daiktas. Laikiklius kulkosvaidžiams tvirtinti naudojo VW amfibijose, bet ten buvo padaryta paprasčiau.
2. Kiubelis gale turi kablį, toks taip pat labai retai pasitaiko, skirtas patrankoms vežioti ar šiaip bet ką timptelėti.
1. Dar sudomino daikčiukas tiesiai virš kuro angos. Perkračiau visas įmanomas nuotraukas, bet niekur tokio nemačiau, įdomu, kas čia per daiktas. Laikiklius kulkosvaidžiams tvirtinti naudojo VW amfibijose, bet ten buvo padaryta paprasčiau.
2. Kiubelis gale turi kablį, toks taip pat labai retai pasitaiko, skirtas patrankoms vežioti ar šiaip bet ką timptelėti.