Sveiki kolegos !
Uzmatytas siandien autobuselis, taip suzavejo kad net sustojau pakalbint seimininka senuka viska jis man ispasakojo apie ji, kalbejomes koki pusvalandi uzsivede, sake pamazu pradeda galvot perleist i jaunesnes rankas. Pirmas klausimas mane kamuojantis: kas cia per komplektacija? (nes savininkas teige kad cia "Volkswagen kemperis" ) is toliau pasirode Westfalia, bet priejus arciau paaiskejo, kad tik panasu i tai, stogas atsikelia taip pat kaip Westfalios, taciau jo forma pati kiek skirias, salonas irgi tik panasus, ant galinio dangcio uzrasai "Bus D" ir "Transporter D" ... Galbut kazkas zinote kas cia per egzempliorius ? Prisegu keleta foto :
Salonas, panasu, kad autobuselis stipriai tarnauja seimininkui
Pabaigai: klausimas - zinoma - kiek gali buti toks autobuselis vertas ?
(nenufotkinau is kitos puses, bet kitoj pusej langelis soninis su vadinamom "fortkem" tas toks klasikinis labai, autonominis sildymas dujinis, 1.9 varikliukas, originalus dviraciu/bagazo laikiklis gale, spec stogo bagazine ... )
Įdomios nuotraukos
Vertas tiek, kiek pasiryžęs mokėti už jį potencialus pirkėjas. Jeigu tau tinka bet koks T3 kemperis, tai šis neblogas variantas. Man vienas iš kriterijų- variklis turi atitikti įrašą techniniame pase (kuro rūšis ir darbinis tūris), nes kasmet keliant reikalavimus T.A. ateis diena gražinti į vietą originalią "širdį".
Diskusija manau visai ne vietoje. Sakai varikis 1.9 tai gal originalus benzininis? Konversija tai panasi vos ne i savos gamybos. Man asmeniskai tai baisiai padaryta. Nors del stogo tai sakyciau lyg panasus i Reimo. Kitakart paieskok kur gale ar sone atlieto uzraso. Vertas tai net nezinau kaip pasakyt, realiai tai pagal susidevejimo lygi reik ziuret.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Ejau ratais bet vat ant to stogo taip nieko ir neradau, ten kazkoks lipdukas yra bet taip nusitrynes kad neina suprast kas ten ant jo parasyta isvis, 1.9 variklis dyelinis idetas, pasakojo jis man ka keites ant jo, ten tam bardake daug dezuciu buvo nauju daliu, zodziu matosi kad i technine bukle tikrai negailejes senukas, bet i estetine ... deja ... visas autobuselis perdazytas nemoksu, visi grioveliai uzlyginti, is po siuliu matyt tuoj prades lysti rudys ... zodziu reiketu pilno kebulo remonto tikrai jam, neaisku kas ten dar po tais daais slepiasi ... Senukas kaina pasake 2000 eurudonciuz wrote:Diskusija manau visai ne vietoje. Sakai varikis 1.9 tai gal originalus benzininis? Konversija tai panasi vos ne i savos gamybos. Man asmeniskai tai baisiai padaryta. Nors del stogo tai sakyciau lyg panasus i Reimo. Kitakart paieskok kur gale ar sone atlieto uzraso. Vertas tai net nezinau kaip pasakyt, realiai tai pagal susidevejimo lygi reik ziuret.
Na as irgi taip pradedu manyt... O tarkim jei jis butu Reimo neisdraskytas, tai lyginant su westfalia, vistiek butu nebetas ? Aplamai, apie kokius privalumus kalbi ?donciuz wrote:Kas siūlės užlygintos yra labai blogai. Nelabai vertas tiek. Ne westfalia, privalumų mažai. Variklis neorginalus. kaina jų kyla su laiku, bet manau nevertas 2000Eu
Gal kas iš moderatorių perkeltų šitą diskusiją kur jai vieta?