Neįsižeidžiau Likimo pokštas kad anglijoje dirbu kvalifikacijos reikalaujantį darbą, o va nuo balandžio mėnesio važiuoju į Lietuvą ūkininkauti pusei metų Užsuksiu ir paimsiu tas lempas, anąkart nespėjai laiku jų parūpinti, taip ir liko. Nematau savo kaltės šitame, juolab kad buvau atvažiavęs ir nupirkau visa kitą ką buvau prašęs.
Anglijoje klimatas yra geras išsaugoti automobilį, Svarbu negyventi prie vandenyno. Anglijoje žiemų nebūna, druską vos kelinti metai pradėjo ant kelių barstyti, ir tai pabarsto pora dienų per metus ir viskas. Visai nėra retenybė druskų nematę ir lediniai kėbulai, Patikėk aš jų mačiau.
Bet aš ne apie tai. Aš apie klaidingai vartojamą terminą "restauracija". Norėjau pabrėžti kad ta vadinama "restauracija" yra geriausiu atveju remontas. Remontas remontui nelygus, bet niekas tikrai nesistengs atstatyti būklės į gamyklinę, o ir jei stengsis, dažnam tai nepavyks. Vien dėl to visada vertę didesnę turės modelis kuris dar yra neremontuotas. O remontuoto už didelius pinigus niekada nepirkčiau, nes deja, dažnu atveju daroma pardavimui arba šiaip atmestinai, dėl kompetencijos stokos. Tai kokia prasmė pirkti jei reikės viską perdaryti?
Skelbimų aptarimas - parduodami autobusėliai
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Kaina yra pardavėjo reikalas, bet ją aptarinėti galima kiek tik nori ir niekas neturėtų dėl to piktintis. Tema ir yra skirta, kad aptarti pardavinėjamus busus.
O det dėl restauravimo / remonto požiūrio iš Donciauz tai visiškai sutinku. Lietuvoj dažnai visiškų nesąmonių autobusiukams pridaro ir restauravimu to vadinti liežuvis neapsiverstų. Bet ir kaina protingai restauruoto daikto tikrai daugiau nei 4k eur būtų. Vistik per porą metų esu Lietuvoj už normalią kainą (11-12k) matęs du gerus T3 kemperius, kuriems nebuvo pridaryta jokių nesąmonių ir kurie turėjo išlaikę originalią išvaizdą, gal net nedažyti.
O det dėl restauravimo / remonto požiūrio iš Donciauz tai visiškai sutinku. Lietuvoj dažnai visiškų nesąmonių autobusiukams pridaro ir restauravimu to vadinti liežuvis neapsiverstų. Bet ir kaina protingai restauruoto daikto tikrai daugiau nei 4k eur būtų. Vistik per porą metų esu Lietuvoj už normalią kainą (11-12k) matęs du gerus T3 kemperius, kuriems nebuvo pridaryta jokių nesąmonių ir kurie turėjo išlaikę originalią išvaizdą, gal net nedažyti.
Dar vienas restauruotas:
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 55936.html
1980 - Westfalia - 2.0 ltr - 69 AG - 51 kW - 20.000 lt
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 55936.html
1980 - Westfalia - 2.0 ltr - 69 AG - 51 kW - 20.000 lt
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Va įdomus variantas restauravimui!
http://www.autogidas.lt/vw-t2-1979-1935233.html
1979 - Westfalia - 12.000 litų - Klaipėda
http://www.autogidas.lt/vw-t2-1979-1935233.html
1979 - Westfalia - 12.000 litų - Klaipėda
Vanagon California
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
cia tas pats kur as buvau idejas pardave ji uz 1000eu
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#24115
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#24115
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda