As kalbu tik apie perregistravima.
Jei dokumentai isduoti iki 2006m. rugsejo menesio ir nera variklio numerio, tada registruojant tikrai reikes varyti i regitra numeriu sutikrinimui ir tikrai to variklio numerio jie ieskos. Tokia tvarka.
Sakau kaip ant kokio uztaikysi.
Visais atvejais kai variklis yra pakeistas reikia vadovautis galiojancia tvarka ir ekspertize privaloma, nesvarbu i kuria puse pasikeite kubatura ir galia. Taciau is patirties perregistruojant masinas yra buve kad vietoj 1.2 variklio pastatem 1.6 ir niekas nesikabino. Regitros darbuotojas sutikrino numerius, pazvenge kad su ziguliu atvaziavom ir irase 1.6 naujuose dokumentuose. O buvo ir atvejis kai gavom statyti senaji neveikianti varikli atgal kad perrasyti, nes net nejo i kalbas.
Del automobilio stabdziu tai yra visai nesamone. Vienas dalykas yra automobiliu kurie ejo su tais paciais stabdziais per visa varikliu gama. O plius pasak regitros techniniu apziuru stoties darbuotojo nera Lietuvoje kas galetu ivertinti ir sertifikuoti stabdziu efektyvuma. Tad grieztai buvo pasakyta prie stabdziu nelisti Taip pat ir prie vairo mechanizmo.
T3 registracijos ypatumai
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
nustatyti gal ir negali nezinau kaip ten yra bet kad skaiciuoja jie ten stabdzius ir galia procentaliai nuo gamyklines galios tai faktas nes buvo ne vienas straipsnis kazkur parasytas ir regitroi man tai leptelejo. gal nieko jie netikrina tik turi kokias nors savo ale formules ir kai nori prisikabinti pasiskaiciuoja jog virssyja ribas ar dar kas nors
Tikrai taip! Bet nuklydom nuo temos ir pradejom apie stabdzius. O butent toj kontoroj teko dometis apie stabdziu ir vairo mechanizmo pakeitimus. Taigi ka as padariau tiuninga stabdziams tai technikines nebepraeisiu jei kas atkreips demesi. O ekspertizes ir sertifikato stabdziams man niekas neisrasys. Taip kad aklagatvis. Bet velgi cia jau nukrypta nuo temos.Jūris wrote:[[[quote="donciuz"-
-" O plius pasak regitros techniniu apziuru stoties darbuotojo"- ]]] Regitra ir techninių apžiūrų stotis tai dvi skirtingos organizacijos.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 6
- Joined: 2010 Oct 20 Wed, 13:36
Dėl legalaus perregistravmo truputį pavėlavote - galima buvo keisti kuro tipą tik iki šių metų lapkričio 1 dienos. Dabar net ekspertizės nedaro. Taip kad lieka isidėti motora ir techničkėje mokėti babkes, arba bandyti pervirinti numerius ir net nesirodyti Regitroje, nes geriausiu atveju po 3 metų atgausi neidentifikuotą metalo laužo krūvą. Taip kad...
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
lietuvoj isvis nesamones su tais visais perreigistravimas ir tt issipisineja is zmoniu nuvaziavau i transkona del savo bolido nes noriu persidaryt is 4 sedimu vietu i 6-7birzai susukti tvarkingai i originalias vietas ir ttt. ant dokumentu pas manes gyvenamasis namas tai gavau toki atsakyma jog gyvenamieji namai buvo daromi ant krovininio automobilio bazes kur originaliai turejo buti 2 sedimos vietos ir negalejo buti numatyta vietu kitiems dirzams.... paaiskino jog butu buves vienas variatas persidaryti tai tipo vezti kazkur i siaulius i kazkokia firma kad jie viska sudetu. tai likau durniaus vietoi nes nejo net i kalbas kad pas manes originaliai 4 vietos ir buvo numatytos originalios vietos kitiems dirzams ... parasiau laiska i vilniaus atstovybe uzklausiau galvojau gal jie bus biski supratingesni ir kazka issiaiskinsiu tai isvis net atsakimo nesulaukiau.
Pas mus stebuklų šalyje, firmos prekiaujančios naujais automobiliais paprasčiausia papirkinėja įstatymų leidėjus,kad tik kuo mažiau būtų įstatymų dėl įvairių auto perdirbimų ir panašiai .O ten kur tikrina perdirbimus tai sėdi konkursus laimėję švogeriai ar kiti giminaičiai su aukštaisiais /kažin ar su techniniais/ ir ko gero motorus ar važiuokles yra mate tik paveiksliukuose.Todėl lietuviai važiuoja pas latvius ,estus ar lenkus kur registruoja savo perdirbtą techniką ir grįžta lietuvon jau su užregistruotu perdirbiniu nes čia jau privaloma registruoti transporto priemonę kuri buvo registruota kurioje nors EU šalyje.Ir ko gero tai kainuoja pigiau finansiškai ir psichologiškai
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
-
- Posts: 6
- Joined: 2010 Oct 20 Wed, 13:36
Dabar perdirbimai ir ekspertizės iš viso porno - jei motoras keistas kad ir i tokiu pačiu kodu, skiriasi tik numeris, teoriskai reikia ekspertizės - o jei motoras įdėtas iš krovininio automobilio ir co2 emisija bus kita... Stebūklų šalis, ta Lietuva. Pas vokietį, į TUV tarnyba su kiek vietų atvažiavai, tiek ir parašys, tiek ir eurų paims. Kartais gerai daro motoro ekspertizę - jei teoriškai neviršijama galia - net nepasivargina variklio dangčio pakelti - pisulką išrašo, litai į kasą ir gero kelio..