VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]
1-3. Kalėdos šiemet atėjo anksčiau. Angliškam forume užtikau skelbimą, kad žmogus dovanoja. Ne taip jau ir toli nuo manęs, tai šiandien nulėkiau ir pasiėmiau. Grįžęs namo konstravau
Aišku sutampius ir normaliai pritvirtinus turėtų atrodyt neblogai. Priedo dar yra užuolaidų komplektas.
4. Pastebėjau kad pradėjo vėl pelyti stogas (nenuostabu kai tiek drėgmės). Tai ta proga nuėmiau brezentą sulopymui, ir geriau prieisiu viską išvalyt.
5. Taip pat suruošiau partiją detalių smėliavimui ir milteliniam dažymui.
Aišku sutampius ir normaliai pritvirtinus turėtų atrodyt neblogai. Priedo dar yra užuolaidų komplektas.
4. Pastebėjau kad pradėjo vėl pelyti stogas (nenuostabu kai tiek drėgmės). Tai ta proga nuėmiau brezentą sulopymui, ir geriau prieisiu viską išvalyt.
5. Taip pat suruošiau partiją detalių smėliavimui ir milteliniam dažymui.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Kaip tik gavau partiją dalių iš vokietijos. Labai gera parduotuvė, yra labai daug ko. Kai ko net jau nesitiki kad galima rasti. http://www.vwbusshop.de/
Kainos žinoma europinės, tačiau surinkau sąrašą smulkmenų kad siuntimas nesikandžiotų.
Taigi paėmiau medžiagos tentui sulopyti, tinkliuko nuo uodų (pas mane buvo suplyšęs), pilkos dirbtinės odos, juodas apdailas priekiniams statramsčiams, stoglangio mechanizmą ir rankenėlę, žarną vandens bako užpylimui, visokių plastmasiukų.
Kainos žinoma europinės, tačiau surinkau sąrašą smulkmenų kad siuntimas nesikandžiotų.
Taigi paėmiau medžiagos tentui sulopyti, tinkliuko nuo uodų (pas mane buvo suplyšęs), pilkos dirbtinės odos, juodas apdailas priekiniams statramsčiams, stoglangio mechanizmą ir rankenėlę, žarną vandens bako užpylimui, visokių plastmasiukų.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
1. Šiandien atsiėmiau nudažytas detales. Gražiai padarė.
2. Taip pat pradėjau ištaisyti kai kuriuos nedadarymus. Pagaminau oro temperatūros daviklio vamzdį.
Buvo toks (golfinio vamzdyno nuopjova).
3. Dalys.
4. Po valandėlės pjaustymo ir šlifavimo gavosi toks.
5. Pakeičiau daugumą šlangų juodomis silikoninėmis.
Naujasis uždaras oro filtras pagaliau bus pajungtas į originalų oro paėmimą statramstyje vietoj pigaus kuris ėmė orą (kartu su visom šiukšlėm) iš už galinio rato variklio skyriuje.
2. Taip pat pradėjau ištaisyti kai kuriuos nedadarymus. Pagaminau oro temperatūros daviklio vamzdį.
Buvo toks (golfinio vamzdyno nuopjova).
3. Dalys.
4. Po valandėlės pjaustymo ir šlifavimo gavosi toks.
5. Pakeičiau daugumą šlangų juodomis silikoninėmis.
Naujasis uždaras oro filtras pagaliau bus pajungtas į originalų oro paėmimą statramstyje vietoj pigaus kuris ėmė orą (kartu su visom šiukšlėm) iš už galinio rato variklio skyriuje.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
1. Su turbinos keitimo darbais nepasisekė. Nuėmus turbiną paaiškėjo neatitikimas. Nors abi yra nuo to pačio AHU variklio, bet senoji nuo golf, naujoji nuo Passat. Tvirtinimo prie kolektoriaus skylės yra atvirkščios.
2. Pergręžti skylių adapteryje nesigauna, tad nusprendėm sukeisti karštas dalis. Prieš tai senoji keliaus smėlio procedūroms, matavimams ir galbūt tekinimui, nes kol kas centrinis diametras šiek tiek per mažas ir naujoji sparnuotė prasisuka, bet šiek tiek kabina korpusą.
3. Šaltosios dalys taip pat ne visai vienodos, tad teks šiek tiek pamodifikuoti.
4. O čia dalis turbinų kapinyno garaže
P.S. Turiu žinutę tiems kas tvirtina jog turbina kabo žemiau tepalo lygo. Tai yra visiška nesąmonė. Padarėm eksperimentą: variklyje tepalo pripylėm vos vos auščiau tepalo normos. Tada atsukom tepalo grįžtamą vamzdelį nuo turbinos. Siurprizas - niekas neišbėgo! Palenkus vamzdelį gerus 5-7 cm pradėjo lašėti tepalas. Taigi turbinos kelti nereikia. Ką reikia padaryti tai atleisti turbinos šaltos ir karštos dalių varžtus, atlaisvinti kasetę ir pasukti ją apie savo ašį taip, kad išleidimas atsirastų žemiausiame taške. Tada aišku nuvesti tiesią gražią žarną į karterį. Nuotraukas pateiksiu kai surinksim.
2. Pergręžti skylių adapteryje nesigauna, tad nusprendėm sukeisti karštas dalis. Prieš tai senoji keliaus smėlio procedūroms, matavimams ir galbūt tekinimui, nes kol kas centrinis diametras šiek tiek per mažas ir naujoji sparnuotė prasisuka, bet šiek tiek kabina korpusą.
3. Šaltosios dalys taip pat ne visai vienodos, tad teks šiek tiek pamodifikuoti.
4. O čia dalis turbinų kapinyno garaže
P.S. Turiu žinutę tiems kas tvirtina jog turbina kabo žemiau tepalo lygo. Tai yra visiška nesąmonė. Padarėm eksperimentą: variklyje tepalo pripylėm vos vos auščiau tepalo normos. Tada atsukom tepalo grįžtamą vamzdelį nuo turbinos. Siurprizas - niekas neišbėgo! Palenkus vamzdelį gerus 5-7 cm pradėjo lašėti tepalas. Taigi turbinos kelti nereikia. Ką reikia padaryti tai atleisti turbinos šaltos ir karštos dalių varžtus, atlaisvinti kasetę ir pasukti ją apie savo ašį taip, kad išleidimas atsirastų žemiausiame taške. Tada aišku nuvesti tiesią gražią žarną į karterį. Nuotraukas pateiksiu kai surinksim.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Prie ko čia kalnai? Kokie dar turbinos užpylimai? Visiškas briedas. Nepyk, bet tamsta konkrečiai nusišnekėjai.PauliusT3 wrote:Automobilis turbut vazineja tik lygiomis autostradomis, jokiu kalnu kalneliu. Neuzsipila turbina tepalu vaziuojant lygiais keliais. Teisingai, problemos prasideda kalnuose.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Sugrįžo turbinos karštoji dalis iš smėliavimo. To pakako kad sparnuotė tilptų laisvai. Taip pat išpjovė tarpines iš vario plokštės tarp kolektoriaus ir adapterio ir adapterio ir turbinos. Turbina surinkta ir užmontuota. Parsivariau busą namo.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----