T3 registracijos ypatumai

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

As kalbu tik apie perregistravima.
Jei dokumentai isduoti iki 2006m. rugsejo menesio ir nera variklio numerio, tada registruojant tikrai reikes varyti i regitra numeriu sutikrinimui ir tikrai to variklio numerio jie ieskos. Tokia tvarka.
Sakau kaip ant kokio uztaikysi.
Visais atvejais kai variklis yra pakeistas reikia vadovautis galiojancia tvarka ir ekspertize privaloma, nesvarbu i kuria puse pasikeite kubatura ir galia. Taciau is patirties perregistruojant masinas yra buve kad vietoj 1.2 variklio pastatem 1.6 ir niekas nesikabino. Regitros darbuotojas sutikrino numerius, pazvenge kad su ziguliu atvaziavom ir irase 1.6 naujuose dokumentuose. O buvo ir atvejis kai gavom statyti senaji neveikianti varikli atgal kad perrasyti, nes net nejo i kalbas.

Del automobilio stabdziu tai yra visai nesamone. Vienas dalykas yra automobiliu kurie ejo su tais paciais stabdziais per visa varikliu gama. O plius pasak regitros techniniu apziuru stoties darbuotojo nera Lietuvoje kas galetu ivertinti ir sertifikuoti stabdziu efektyvuma. Tad grieztai buvo pasakyta prie stabdziu nelisti :) Taip pat ir prie vairo mechanizmo.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

nustatyti gal ir negali nezinau kaip ten yra bet kad skaiciuoja jie ten stabdzius ir galia procentaliai nuo gamyklines galios tai faktas nes buvo ne vienas straipsnis kazkur parasytas ir regitroi man tai leptelejo. gal nieko jie netikrina tik turi kokias nors savo ale formules ir kai nori prisikabinti pasiskaiciuoja jog virssyja ribas ar dar kas nors
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Taip, tu teisus. Galia ir kubatura gali skirtis tik 30 ir 20% atitinkamai i didesne puse. I mazesne puse procentu neskaiciuoja. Taciau dar karta aiskinu kad stabdziai visiskai ne prie ko.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Jūris
Posts: 554
Joined: 2010 Oct 29 Fri, 23:21
Location: Pan.LT

Post by Jūris »

[[[quote="donciuz"-
-" O plius pasak regitros techniniu apziuru stoties darbuotojo"- ]]]
Regitra ir techninių apžiūrų stotis tai dvi skirtingos organizacijos. :?
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Jūris wrote:[[[quote="donciuz"-
-" O plius pasak regitros techniniu apziuru stoties darbuotojo"- ]]]
Regitra ir techninių apžiūrų stotis tai dvi skirtingos organizacijos. :?
Tikrai taip! Bet nuklydom nuo temos ir pradejom apie stabdzius. O butent toj kontoroj teko dometis apie stabdziu ir vairo mechanizmo pakeitimus. Taigi ka as padariau tiuninga stabdziams tai technikines nebepraeisiu jei kas atkreips demesi. O ekspertizes ir sertifikato stabdziams man niekas neisrasys. Taip kad aklagatvis. Bet velgi cia jau nukrypta nuo temos.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Jūris
Posts: 554
Joined: 2010 Oct 29 Fri, 23:21
Location: Pan.LT

Post by Jūris »

Tuoj gausim įspejimą, juk šioje temoje žmogus klausė kaip T3 iš benzino perregistruoti į dizelį :wink:
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
mindaugasj
Posts: 6
Joined: 2010 Oct 20 Wed, 13:36

Post by mindaugasj »

Dėl legalaus perregistravmo truputį pavėlavote - galima buvo keisti kuro tipą tik iki šių metų lapkričio 1 dienos. Dabar net ekspertizės nedaro. Taip kad lieka isidėti motora ir techničkėje mokėti babkes, arba bandyti pervirinti numerius ir net nesirodyti Regitroje, nes geriausiu atveju po 3 metų atgausi neidentifikuotą metalo laužo krūvą. Taip kad...
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

lietuvoj isvis nesamones su tais visais perreigistravimas ir tt issipisineja is zmoniu nuvaziavau i transkona del savo bolido nes noriu persidaryt is 4 sedimu vietu i 6-7birzai susukti tvarkingai i originalias vietas ir ttt. ant dokumentu pas manes gyvenamasis namas tai gavau toki atsakyma jog gyvenamieji namai buvo daromi ant krovininio automobilio bazes kur originaliai turejo buti 2 sedimos vietos ir negalejo buti numatyta vietu kitiems dirzams.... paaiskino jog butu buves vienas variatas persidaryti tai tipo vezti kazkur i siaulius i kazkokia firma kad jie viska sudetu. tai likau durniaus vietoi nes nejo net i kalbas kad pas manes originaliai 4 vietos ir buvo numatytos originalios vietos kitiems dirzams ... parasiau laiska i vilniaus atstovybe uzklausiau galvojau gal jie bus biski supratingesni ir kazka issiaiskinsiu tai isvis net atsakimo nesulaukiau.
Jūris
Posts: 554
Joined: 2010 Oct 29 Fri, 23:21
Location: Pan.LT

Post by Jūris »

Pas mus stebuklų šalyje, firmos prekiaujančios naujais automobiliais paprasčiausia papirkinėja įstatymų leidėjus,kad tik kuo mažiau būtų įstatymų dėl įvairių auto perdirbimų ir panašiai .O ten kur tikrina perdirbimus tai sėdi konkursus laimėję švogeriai ar kiti giminaičiai su aukštaisiais /kažin ar su techniniais/ ir ko gero motorus ar važiuokles yra mate tik paveiksliukuose.Todėl lietuviai važiuoja pas latvius ,estus ar lenkus kur registruoja savo perdirbtą techniką ir grįžta lietuvon jau su užregistruotu perdirbiniu nes čia jau privaloma registruoti transporto priemonę kuri buvo registruota kurioje nors EU šalyje.Ir ko gero tai kainuoja pigiau finansiškai ir psichologiškai :idea:
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
mindaugasj
Posts: 6
Joined: 2010 Oct 20 Wed, 13:36

Post by mindaugasj »

Dabar perdirbimai ir ekspertizės iš viso porno - jei motoras keistas kad ir i tokiu pačiu kodu, skiriasi tik numeris, teoriskai reikia ekspertizės - o jei motoras įdėtas iš krovininio automobilio ir co2 emisija bus kita... Stebūklų šalis, ta Lietuva. Pas vokietį, į TUV tarnyba su kiek vietų atvažiavai, tiek ir parašys, tiek ir eurų paims. Kartais gerai daro motoro ekspertizę - jei teoriškai neviršijama galia - net nepasivargina variklio dangčio pakelti - pisulką išrašo, litai į kasą ir gero kelio..
Post Reply