Pasvalyje ñ senosios technikos šventė (nuotraukose matyti ir mūsiškiai )
http://verslas.www.delfi.lt/automoto/pasvalyje-senosios-technikos-svente/
VW straipsniai
Delfyje, kaip ir praeitais metais surengtas klasikinių automobilių konkursas, dalyvauja jau du Vabalai, raudonasis 80-tųjų ir žaliasis 73-čiųjų.
Norintys dalyvauti konkurse, paraiškas galės siųsti iki rugpjūčio 18 dienos, vėliau bus įjungtas balsavimas ir bus išrinkti nugalėtojai.
Prasidėjus balsavimui, nepamirškite apsilankyti ir spustelėti ten kur reikia :)
http://auto.delfi.lt/klasikiniu-automobiliu-konkursas-2012/
Norintys dalyvauti konkurse, paraiškas galės siųsti iki rugpjūčio 18 dienos, vėliau bus įjungtas balsavimas ir bus išrinkti nugalėtojai.
Prasidėjus balsavimui, nepamirškite apsilankyti ir spustelėti ten kur reikia :)
http://auto.delfi.lt/klasikiniu-automobiliu-konkursas-2012/
Ričardas kadaise buvo įkėlęs straipsnio nuorodą apie Gintarą, perkeliu nuorodą ir Ričardo tekstą į straipsnių temą, kad nepasimestų.
- Pradedam darytis žinomais. Tai vienam, tai kitam leidiny pasirodo straipsniai apie mūsų klubo narius. Manyčiau, juos reikėtų kaupti vienoje temoje.
http://www.kurjeris.lt/layout/set/print ... u-veisykla
Metuose yra daug atmintinų dienų susijusių su VW istorija, kad datos būrų lengviau pastebimos, įkeliu jas eilės tvarka. Mėgstantiems ką nors švęsti, retsykiais žvilgtelėkite į šį kalendorių (surikiuota pagal dienas):
- Sausio 1 - 1948 m. VW gamyklai ima vadovauti Heinrich Nordhoff;
Sausio 6 - 1899 m. gimė Heinrich Nordhoff;
Sausio 10 - 1980 m., paskutinis kabrioletas, paskutinis Vabalas Vokietijoje (Osnabriukas);
Sausio 19 - 1978 m. paskutinis sedanas Vokietijoje (Emdenas);
Vasaris - 1956 m. pagamintas 500 000 vabalas skirtas eksportui;
Vasario 5 - 1968 m. pagaminta 2 milijonai autobusėlių;
Vasario 17 - 1972 m. pasaulio rekordas 15.007.034 vnt., Vabalas masiškiausias automobilis pasaulyje;
Kovo 1 - 1956 m. autobusėlių gamybos pradžia naujoje gamykloje Hanoveryje;
Kovo 4 - 1950 m. 100 000 Vabalų;
Kovo 8 - 1950 m. pirmasis serijinis T1 autobusėlis;
Gegužė - 1974 m. VW Golf gamybos pradžia;
Gegužės 15 - 1981 m. 20 milijoninis Vabalas, Meksika;
Gegužės 26 - 1938 m. kertinio akmens iškilmės;
Birželio 22 - 1934 m. tarp Porsche biuro ir RDA pasirašyta sutartis sukurti VW prototipą;
Birželio 23 - 1992 m. Meksikoje pagaminamas 21 milijoninis Vabalas;
Liepa - 1941 m. pirmieji serijiniai Vabalai pagaminti VW gamykloje;
Liepa - 2010 m. New Beetle gamybos pabaiga Puebla gamykloje;
Liepos 1 - 1974 m. paskutinis Vabalas gimtojoje Volfsburgo gamykloje;
Liepos 10 - 2019 m. paskutinis Beetle automobilis Puebla gamykloje;
Liepos 11 - 1996 m. Brazilija, paskutinis Vabalas;
Liepos 14 - 1955 m. Karmann Ghia pristatymas (gamybos pradžia rugpjūtyje);
Liepos 15 - 2011 m. Beetle gamybos pradžia Puebla gamykloje;
Liepos 30 - 2003 m. Meksika, paskutinis klasikinis Vabalas;
Rugpjūtis - 1967 m. T2 autobusėlio pristatymas;
Rugpjūtis - 1968 m. VW 411 (Typ 4) pristatymas;
Rugpjūčio 5 - 1955 m. milijoninis Vabalas;
Rugpjūčio 23 - 1993 metais Brazilijos prezidento Itamar Franco pasiūlymu Brazilijoje atnaujinta vabalų gamyba (1993-1996);
Rugpjūčio 25 - 1959 m. pagaminta 500.000 autobusėlių;
Rugpjūčio 27 - 1971 m. į JAV eksportuota 5 milijonai VW automobilių;
Rugsėjo 1 - 1961 m. VW 1500 (Typ 3) bei Typ 34 Karmann Ghia pristatymas;
Rugsėjo 3 - 1875 m. Ferdinando Porsche gimimo diena;
Rugsėjo 15 - 1965 m. 10 milijonų Vabalų;
Rugsėjo 16 - 1938 m. rugsėjo 16 dieną ankstesnis bendrovės pavadinimas ''Gezuvor'' pakeistas į ''Volkswagenwerk GmbH'';
Rugsėjo 19 - 1909 m. Ferry Porsche gimimo diena;
Spalis - 1972 m. per dieną pagaminama daugiau kaip 5000 Vabalų (dalių kiekis viename automobilyje 5115 vnt.);
Spalio 2 - 1962 m. milijoninis autobusėlis (Hanoveris);
Spalio 9 - 1954 m. 100 000 T1 autobusėlių;
Spalio 10 - 1936 m. 50.000 kilometrų bandymų keliui startavo prototipai VW3;
Lapkričio 12 - 1949 m., VW gamyklos vadovas Heinz Nordhoff spaudos atstovams oficialiai pristatė VW Transporter prototipus ir pasiruošimą autobusėlio masinei gamybai;
Gruodis - 1962 m. per dieną pagaminama 3330 Vabalų;
Gruodžio 4 - 1961 m. 5 milijonai Vabalų;
Gruodžio 18 - 2013 m. Brazilijoje pagaminamas paskutinis antros kartos autobusėlis.
Gruodžio 23 - 2005 m. Brazilijoje pagaminamas paskutinis oru aušinamas autobusėlis;
Gruodžio 28 - 1957 m. Volfsburge pagaminamas 2 milijoninis Volkswagenas;
- 1875 m. rugsėjo 3 d. gimė Ferdinandas Porsche;
1899 m. sausio 6 d. gimė Heinrich Nordhoff;
1909 m. rugsėjo 19 d. gimė Ferry Porsche;
1934 m. birželio 22 d. tarp Porsche biuro ir RDA pasirašyta sutartis sukurti VW prototipą;
1936 m. spalio 10 d. 50.000 kilometrų bandymų keliui startavo prototipai VW3;
1938 m. gegužės 26 d. VW gamyklos kertinio akmens ceremonija;
1938 m. rugsėjo 16 dieną ankstesnis bendrovės pavadinimas ''Gezuvor'' pakeistas į ''Volkswagenwerk GmbH'';
1941 m. liepa, pirmieji serijiniai Vabalai pagaminti VW gamykloje;
1948 m. sausio 1 d. VW gamyklai ima vadovauti Heinrich Nordhoff;
1949 m. lapkričio 12 d. VW gamyklos vadovas Heinz Nordhoff spaudos atstovams oficialiai pristatė VW Transporter prototipus ir pasiruošimą autobusėlio masinei gamybai;
1950 m. kovo 4 d. 100 000 Vabalų;
1950 m. kovo 8 d. pirmasis serijinis T1 autobusėlis;
1954 m. spalio 9 d. 100 000 T1 autobusėlių;
1955 m. liepos 14 d. Karmann Ghia pristatymas (gamybos pradžia rugpjūtyje);
1955 m. rugpjūčio 5 d. milijoninis Vabalas;
1956 m. vasaris, pagamintas 500 000 vabalas skirtas eksportui;
1956 m. kovo 1 d. autobusėlių gamybos pradžia naujoje gamykloje Hanoveryje;
1957 m. gruodžio 28 d. Volfsburge pagaminamas 2 milijoninis Volkswagenas;
1959 m. rugpjūčio 25 d. pagaminta 500.000 autobusėlių;
1961 m. rugsėjo 1 d. VW 1500 (Typ 3) bei Typ 34 Karmann Ghia pristatymas;
1961 m. gruodžio 4 d. 5 milijonai Vabalų;
1962 m. spalio 2 d. milijoninis autobusėlis (Hanoveris);
1962 m. gruodis, per dieną pagaminama 3330 Vabalų;
1965 m. rugsėjo 15 d. 10 milijonų Vabalų;
1967 m. rugpjūtis, T2 autobusėlio pristatymas;
1968 m. vasario 5 d. pagaminta 2 milijonai autobusėlių;
1968 m. rugpjūtis, VW 411 (Typ 4) pristatymas;
1971 m. rugpjūčio 27 d. į JAV eksportuotas 5 milijoninis VW automobilis;
1972 m. vasario 17 d. pasaulio rekordas 15.007.034 vnt., Vabalas masiškiausias automobilis pasaulyje;
1972 m. spalis, per dieną pagaminama daugiau kaip 5000 Vabalų (dalių kiekis viename automobilyje 5115 vnt.);
1974 m. gegužė, VW Golf gamybos pradžia;
1974 m. liepos 1 d. paskutinis Vabalas gimtojoje Volfsburgo gamykloje;
1978 m. sausio 19 d. paskutinis sedanas Vokietijoje (Emdenas);
1980 m. sausio 10 d. paskutinis kabrioletas, paskutinis Vabalas Vokietijoje (Osnabriukas);
1981 m. gegužės 15 d. 20 milijoninis Vabalas, Meksika;
1992 m. birželio 23 d. Meksikoje pagaminamas 21 milijoninis Vabalas;
1993 m. rugpjūčio 23 d. Brazilijos prezidento Itamar Franco pasiūlymu Brazilijoje atnaujinta vabalų gamyba (1993-1996);
1996 m. liepos 11 d. Brazilija, paskutinis Vabalas;
2003 m. liepos 30 d. Meksika, paskutinis Vabalas;
2005 m. gruodžio 23 d. Brazilijoje pagaminamas paskutinis oru aušinamas autobusėlis;
2010 m. liepa, New Beetle gamybos pabaiga Puebla gamykloje;
2011 m. liepos 15 d. Beetle gamybos pradžia Puebla gamykloje;
2013 m. gruodžio 18 d. Brazilijoje pagaminamas paskutinis antros kartos autobusėlis;
2019 m. liepos 10 d. paskutinis Beetle automobilis Puebla gamykloje.
Tiems, kas roges ruošia vasarą, o ratus žiemą - dar ne vėlu pasigaminti
1. 1963-čių metų amerikiečių žurnalo Popular Mechanics nedidelė reklama - laikiklis valtims ar statybinėms medžiagoms vežiotis:
>> 1963.11. Popular Mechanics - Carrier for the Beetle
2-5. 1966-tų metų, to paties žurnalo straipsnis ir brėžiniai, kaip pasigaminti panašų laikiklį, skirtą universaliems tikslams ir papildomi brėžiniai sudedamai vabalinei kuprinei:
>> 1966.08. Popular Mechanics - Big Load Carriers for Beetles
1. 1963-čių metų amerikiečių žurnalo Popular Mechanics nedidelė reklama - laikiklis valtims ar statybinėms medžiagoms vežiotis:
>> 1963.11. Popular Mechanics - Carrier for the Beetle
2-5. 1966-tų metų, to paties žurnalo straipsnis ir brėžiniai, kaip pasigaminti panašų laikiklį, skirtą universaliems tikslams ir papildomi brėžiniai sudedamai vabalinei kuprinei:
>> 1966.08. Popular Mechanics - Big Load Carriers for Beetles
Reklaminis straipsnis išspausdintas 1974-tų metų Popular Mechanics žurnale.
Gamintojai iš Kalifornijos už 300 dolerių siūlo įsigyti turistinę dvivietę vabalinę palėpę - Bug House.
Pagrindas pagamintas iš stiklo audinio, tinka visiems Vabalams, gręžti nieko nereikia, konstrukciją uždėti ant Vabalo stogo tetrunka kelias minutes.
Tai nailono ir vamzdelių konstrukcija, palapinės angos užsisega užtrauktukais. Išskleisti palapinę trunka 7 minutes.
>> 1974.01. - Popular Mechanics - Bug House for your bug
Gamintojai iš Kalifornijos už 300 dolerių siūlo įsigyti turistinę dvivietę vabalinę palėpę - Bug House.
Pagrindas pagamintas iš stiklo audinio, tinka visiems Vabalams, gręžti nieko nereikia, konstrukciją uždėti ant Vabalo stogo tetrunka kelias minutes.
Tai nailono ir vamzdelių konstrukcija, palapinės angos užsisega užtrauktukais. Išskleisti palapinę trunka 7 minutes.
>> 1974.01. - Popular Mechanics - Bug House for your bug
Manau palapinė kompaktiškai susilanksto pati į save ir užima vietos ne daugiau nei standartinė stogo bagažinė. Šiais laikais yra pirkti tokių stogo bagažinių - palapinių.Žinoma gal ne vabalams ir kainuoja nemažai, tačiau taip nesunkiai galima lengvąjį automobilį paversti kemperiu. Mano draugas net mėgino tokią pasigaminti.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----