VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]
Šiandien gavau komplektą rankenų. Nekokios estetinės būklės, tačiau visos puikiai veikia ir svarbiausia rakinasi tuo pačiu raktu. Taigi užvedimo spynelę pakeisiu, o kitas išardysiu ir pakeisiu širdeles mano senose rankenose. Darbo eigos reportažas vėliau.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Žadėtasis reportažas:
1 dalis. Durelių spynų remontas
Darbui reikės poros atsuktuvų, smulkaus plaktuko, replyčių, ylos ar kito smailaus plono daikto, WD40 ir kibiro kantrybės
1. Spynos cilindrą išimame smailiu plonu daiktu iškaldami kaištį. Nuimame svirtelę ir spyruoklę ir cilindras tiesiog išsitraukia.
2. Ištrauktas cilindras dažniausiai atrodo maždaug taip. Visas prirūgęs ir užstrigęs. Panaudojus smailą atsuktuvėlį ištraukiami liežuvėliai ir spyruoklytės. Nuotraukoje mano senoji spyna. Rankena buvo geresnės būklės tad sumaniau sukeisti cilindrus. Matome iš 7 liežuvėlių sveiki tik trys o ir tie patys beviltiškai sudilę.
3-4. O čia veikiantis cilindras, jau išvalytas ir paruoštas dėjimui atgal į rankeną. Kai raktas ištrauktas, visi liežuvėliai tolygiai išlindę. Kai raktas įkištas visi liežuvėliai tolygiai suspausti.
5. O čia vairuotojo durų veikiantis cilindras kuris stringa. Liežuvėliai yra matę gyvenimo ir stipriai išdilę ir nors jie vaikšto lengvai, tačiau yra netolygiai išlindę. Rankenoje taip pat atsirado rievės. Dėl to ši spyna atsirakindavo bet kokiu raktu. Įdėjus į gerą rankeną tenka gerokai pamiklinti raktą kol įmanoma pasukti. Po kiek laiko ji vėl atsirakintų bet kokiu raktu.
Rankeną surenkame atvirkštine tvarka negu išardėm.
Bus daugiau...
1 dalis. Durelių spynų remontas
Darbui reikės poros atsuktuvų, smulkaus plaktuko, replyčių, ylos ar kito smailaus plono daikto, WD40 ir kibiro kantrybės
1. Spynos cilindrą išimame smailiu plonu daiktu iškaldami kaištį. Nuimame svirtelę ir spyruoklę ir cilindras tiesiog išsitraukia.
2. Ištrauktas cilindras dažniausiai atrodo maždaug taip. Visas prirūgęs ir užstrigęs. Panaudojus smailą atsuktuvėlį ištraukiami liežuvėliai ir spyruoklytės. Nuotraukoje mano senoji spyna. Rankena buvo geresnės būklės tad sumaniau sukeisti cilindrus. Matome iš 7 liežuvėlių sveiki tik trys o ir tie patys beviltiškai sudilę.
3-4. O čia veikiantis cilindras, jau išvalytas ir paruoštas dėjimui atgal į rankeną. Kai raktas ištrauktas, visi liežuvėliai tolygiai išlindę. Kai raktas įkištas visi liežuvėliai tolygiai suspausti.
5. O čia vairuotojo durų veikiantis cilindras kuris stringa. Liežuvėliai yra matę gyvenimo ir stipriai išdilę ir nors jie vaikšto lengvai, tačiau yra netolygiai išlindę. Rankenoje taip pat atsirado rievės. Dėl to ši spyna atsirakindavo bet kokiu raktu. Įdėjus į gerą rankeną tenka gerokai pamiklinti raktą kol įmanoma pasukti. Po kiek laiko ji vėl atsirakintų bet kokiu raktu.
Rankeną surenkame atvirkštine tvarka negu išardėm.
Bus daugiau...
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Antra dalis:
Bagažinės dangčio ir slankiojamų durų spynų remontas.
1. Bagažinės spynos širdelė išsiima panašiai kaip ir durelių. Iškalamas kaištis ir išsitraukia.
2. Slankiojamų durų rankena turi mažą varžtelį, kurio dažnai nesimato, nes būna užrūgęs. Iš keturių namo turimų rankenų, dviejose pavyko išsukti, vienoje buvo jau seniau išgręžta ir įkaltas metalinis kaištis kurio nepavyko išimti. Iš keturių tesugebėjau išardyti vieną.
3. Pasiskleidžiau viską ką turiu ir surinkau tiek komplektų kiek reikėjo kad visos spynos rakintųsi vienu raktu. Spyruoklytes taip pat surinkau geriausias.
Užvedimo spynelę tiesiog pakeičiau, nes ji puikiai veikė tad jos ardyti nereikėjo. Viską surinkau, viskas veikia kaip priklauso.
Bagažinės dangčio ir slankiojamų durų spynų remontas.
1. Bagažinės spynos širdelė išsiima panašiai kaip ir durelių. Iškalamas kaištis ir išsitraukia.
2. Slankiojamų durų rankena turi mažą varžtelį, kurio dažnai nesimato, nes būna užrūgęs. Iš keturių namo turimų rankenų, dviejose pavyko išsukti, vienoje buvo jau seniau išgręžta ir įkaltas metalinis kaištis kurio nepavyko išimti. Iš keturių tesugebėjau išardyti vieną.
3. Pasiskleidžiau viską ką turiu ir surinkau tiek komplektų kiek reikėjo kad visos spynos rakintųsi vienu raktu. Spyruoklytes taip pat surinkau geriausias.
Užvedimo spynelę tiesiog pakeičiau, nes ji puikiai veikė tad jos ardyti nereikėjo. Viską surinkau, viskas veikia kaip priklauso.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
Tegul tie meistrai atsako į klausimą kodėl originaliai pas 1.6td taip žemai turbo kabo? Greičiausiai nekelsiu aukštyn, tiesiog bus užtikrintas lengvas tepalo išbėgimas. Aš naudoju 1.6td išmetimo kolektorių, ne tdi. Ai žodžiu kai bus dedama padarysiu foto su paaiškinimais kas ir kodėl.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Suprantu, bet kiek čiupinėjau naująją turbiną, tai panašu kad jei dėti taip kaip yra, tai tepalo padavimas gaunasi iš apačios, išleidimas iš viršaus. Apžiūrėjus turbiną primečiau kad atleidus varžtus laikančius karštąją dalį galima pasukti taip kad pajungimai atsidurtų būtent ten kur reikia. Šaltąją dalį panašu taip pat pavyktų perstatyt pasukus. Vamzdelius naujus turiu. Didelio diametro išleidimas jungsis tiesiai į karterį. Taigi nematau kodėl turėtų būti blogai. O kad tepalo lygis yra žemiau turbinos tai esu 100% garantuotas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----