donciuz wrote:Labai paprastas, gana pigus, bet žiauriai naudingas patobulinimas.
1. Relė 99 pakeitusi relę 19 devintoje pozicijoje yra programuojama valytuvų relė. Tai reiškia kad gali pats nusistatyti valytuvų intervalą pirmoje padėtyje.
2. Relė 292 septintoje pozicijoje yra signalas jei paliktos šviesos. Suveikia kai degimas yra išjungtas o šviesos įjungtos. Nereaguoja į dureles, bet vis tiek labai naudingas dalykas. Kažkodėl neveikia jei nėra relės 99. Septinta pozicija saugiklinėje originaliai yra priekinių priešrūkinių šviesų.
Gerai, kad pas tave yra vietos kur sukišti, pas mane ten stovi 65 l dujų balionas, tai aš sumasčiau stiprintuvą įkišti po vairuotojo sėdyne, o papildomą akumą iškelt į nišą variklių skyriuje po kaire fara.
Priekinių stabdžių konversija baigta. Galima suvesti balansą.
1. Galutinis stebulės variantas (tai kas liko iš stabdžių disko).
2. Na ir viskas surinkta. Reikėjo dar šiek tiek pašlifuoti suportų laikiklius kad tiktų. Pravažiuota, išbandyta, veikia.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUMERAŠOMELIETUVIŠKAI! <<----
Kad jau pradejau nuo variklio keitimo neoriginaliu, tai sakau naturalu kad po to seka stabdziai. Prisimenant nuotykius Norvegijos kalnuose, manau kad tiesiog naturalu kad reikejo kazko rimciau.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUMERAŠOMELIETUVIŠKAI! <<----
Nelabai pamenu, kas ten buvo nutike kalnuose. Jei perkaitinejo, tai tas pat nutinka ir pvz Passat B5 ventiliuojamiems diskams. Nieko nepadarysi, tokia jau ta salis. Kiek imanoma reikia stabdyti varikliu ir pats suportas veiktu nesutrikdamas.