Mano maniškis (Vytas)

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Labai neblogas budas uzkonservuoti rudis, tai nigrolo ir movilio misinys. Beje, visai neblogai butu uztepti ir jau nudazytas vietas, kurios dazniausiai rudyja. Santykui mazdaug 2/1, visa sita mase uzkaitinama ir pripurskiama ar tepama i visas ertmes, kai viskas isdziusta gaunasi visai nebloga elastinga plevele, pats tai dariau ne vienai masinai ir rezultatu likau patenkintas.
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Labai didelis ACIU uz gerus patarimus. Bandysiu pasinaudoti visais :)
tik vidaus nelabai teptuku patepsi, reikes purksti, tik su kuom..... :?:
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Keletas vaizdų iš mano naujai gautų dalių.
Naujos grindys, grindys yra pagamintos su galinėmis atramomis, todėl senųjų jau nebeprireiks.
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Naujos amortizatorių kojos, jos leis reguliuoti priekinės pakabos aukštį.
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Šiandien taip pat išėmiau galinius torsionus.
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Torsionų dangtelio guminės tarpinės ir vidinės torsionų erdvės.
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

1. Vieną torsiono strypą jau ''apkandžiojo kandys'', teks rimtai gruntuoti rimtomis priemonėmis.
2-3. Dar reikia kažkaip ištraukti torsionus, gal yra minčių, kaip juos išimti?
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Išardžiau galinių stabdžių būgnus, kaladėlių tarpelio reguliatoriai nepataisomai surūdiję. Bandysiu juos dar gaivinti, bet vilties nedaug :(.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vytas wrote:Dar reikia kažkaip ištraukti torsionus, gal yra minčių, kaip juos išimti?
Torsiono galva bus kiek prirūdijusi, dėl to gali tekti pavargti. 1200 ar 1300-ųjų Vabalų torsionai trumpesni ir turi priekyje kiaurymę, per ją būna nesunku išstumti torsioną.
Arūnas buvo rimtai įklimpęs su šia problema, ardydamas savo 1956-ųjų Vabalą, bet iškrapštyti pavyko, paskambink Arūnui, jis pakomentuos plačiau.

Prieš dešimtmetį kelių metų bėgyje keliems Vabalams Lietuvoje lūžo vienas iš galinių torsionų. Paprastai jie lūžta, kai kurioje nors vietoje jis būna stipriai paveiktas korozijos. Grūdintas plienas būna trapus kaip stiklas ir iškarto lūžta. Įdomiausia buvo tai, kad iš tų trijų Vabalų, du buvo 1303 ir vienas 1302, šie modeliai turi vienodus torsionus. Neteko girdėti, kad lūžtų 1200 Vabalo torsionas.
Įdomi detalė. VW 1500 Automatic, VW 1302 ir 1303 Vabalų galiniai torsionai buvo 12 cm ilgesni už kitų Vabalų torsionus. Dėka to, galinė pakaba buvo minkštesnė.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dar šiek tiek.
Dėdamas torsionus atgal, nesumaišyk pusių, torsionų galuose turi būti įspaudai R ir L.
Įstatant juos atgal, dugną reikia pastatyti visiškai horizontaliai ir kampamačio pagalba pakabos švytuokles įstatyti ypatingai tiksliai, tai yra 20º30' ±50'.
50 sekundžių yra labai arti vieno laipsnio, vadinasi abu torsionus turėsi įstatyti mažiau nei 1º tikslumu.
Arūnas taip pat išiminėjo savo Vabalo torsionus, tik dabar nepamenu, ar juos atgal įdėjo tuo pačiu gamyklos nustatytu kampu, ar kampą šiek tiek padidino.
(pabaigai ñ paprastų Vabalų torsionų kampas 17º30' ±50', nes torsionai trumpesni ir kietesni).
Post Reply