Aš manau kad apsieisiu be remkomplektų. Pačių cilindriukų gumos dar originalios ir tikrai geros. Nuvaliau ir galima būtų apgauti kad naujos. O va kreipiančiųjų jau paskilinėję, nors ir ne kiauros, bet anas pritaikysiu.
O šiaip pirkti remkomplektų tikrai yra. Tiek anglų ebay, tiek vokiečiuose radau. Manau ir Lietuvoj tikrai ne problema.
VW Vanagon T3 Westfalia California [donciuz]
Kadangi viena draugė tik ką įkėlė į Facebook'ą, tai pasidalinsiu ir su jumis
Komentarą prie jos cituoju:
"And that's what you call being creative!!! if you need to go then you need to go, don't ya? just make sure you have music, GPS and speedometer working what else do you need except great company! "
Taigi, praeitą sekmadienį draugas paprašė pavežėti mašinos pirkti. Aišku sutikau, tik paprašiau keletos minučių susirinkti mašiną kad važiuotų, nes kaip tik prie jos krapščiausi ir šiek tiek buvau išardęs. Tai štai kokį vaizdą jie išvydo atvykę. Taip paruoštas automobilis įveikė ~230km kelionę.
Komentarą prie jos cituoju:
"And that's what you call being creative!!! if you need to go then you need to go, don't ya? just make sure you have music, GPS and speedometer working what else do you need except great company! "
Taigi, praeitą sekmadienį draugas paprašė pavežėti mašinos pirkti. Aišku sutikau, tik paprašiau keletos minučių susirinkti mašiną kad važiuotų, nes kaip tik prie jos krapščiausi ir šiek tiek buvau išardęs. Tai štai kokį vaizdą jie išvydo atvykę. Taip paruoštas automobilis įveikė ~230km kelionę.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Stabdžių komplektas jau kaip ir surinktas. Suportai nusmėliuoti ir nudažyti milteliniu būdu. Senieji diskai nutekinti ir padarytos stebulės ant kurių užsimaus naujieji diskai. Ryt pakeisiu guolius, susuksiu smeiges ir bandysiu taikyti į vietą.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Šios dienos reportažas iš garažo:
1. Pakeičiau guolius naujose stebulėse. Surinkau atgal stabdžių suportų gumeles.
2. Senieji stabdžiai laikinai buvo nuimti ir pamatuoti naujieji. Išsiaiškinta kad dar šį bei tą reikės patobulinti:
1. Pakeičiau guolius naujose stebulėse. Surinkau atgal stabdžių suportų gumeles.
2. Senieji stabdžiai laikinai buvo nuimti ir pamatuoti naujieji. Išsiaiškinta kad dar šį bei tą reikės patobulinti:
- 1. Prasriegti naujuosius suportų laikiklius. Dabartinės 12mm skylės turėtų priimti M14x1.25 varžtus.
2. Praplatinti esamas tvirtinimų ant mašinos skyles po ~1mm į šonus ir nušlifuoti tam tikras vietas.
3. Nutekinti stebulės paviršių 5mm. Todėl nebereikės išnešti suporto į išorę, o ratų išnešimas pasikeis ne +7mm o tik +2mm.
4. Nutekinti stebulės centrą iki 57.1mm tam kad galima būtų užmauti centravimo žiedus Mersedeso ratams su centrine skyle 66.6mm.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 143
- Joined: 2012 Mar 23 Fri, 14:20
- Location: Kaunas
Laidai laidai...
Šiandien po darbo kovojau ir kišau viską po sėdyne, optimizavau laidus, bet kaip matosi nelabai dar pasisekė. Kita vertus nemažai visko aš ten sukišau. Taigi turinys po sėdyne:
1. Du garso stiprintuvai
2.Žemo dažnio kolonėlė ("subwooferis")
3. Akumuliatoriaus kroviklis, kuris veikia automatiškai pajungus 220V į kemperio įvadą
4. 12V-220V 150W konverteris, nešiojamo kompiuterio ar pan. krovikliams
5. Mašinos kompiuteris (ECU)
6. Papildomas 12V lizdas
7. Galybė laidų jungiančių visus šiuos prietaisus
Tiesa, nusibodo kovoti su pečiuku esančiu po sėdyne. Senasis leido - pakeičiau. Naujas leido per kranelio tarpinę - pakeičiau tarpinę, užsandarinau. Dabar vėl bala. Nusibodo... Kyla mintys jį pašalinti, jo vietoje įtaisyti pvz autonominį šildytuvą. Ką patarsit?
Šiandien po darbo kovojau ir kišau viską po sėdyne, optimizavau laidus, bet kaip matosi nelabai dar pasisekė. Kita vertus nemažai visko aš ten sukišau. Taigi turinys po sėdyne:
1. Du garso stiprintuvai
2.Žemo dažnio kolonėlė ("subwooferis")
3. Akumuliatoriaus kroviklis, kuris veikia automatiškai pajungus 220V į kemperio įvadą
4. 12V-220V 150W konverteris, nešiojamo kompiuterio ar pan. krovikliams
5. Mašinos kompiuteris (ECU)
6. Papildomas 12V lizdas
7. Galybė laidų jungiančių visus šiuos prietaisus
Tiesa, nusibodo kovoti su pečiuku esančiu po sėdyne. Senasis leido - pakeičiau. Naujas leido per kranelio tarpinę - pakeičiau tarpinę, užsandarinau. Dabar vėl bala. Nusibodo... Kyla mintys jį pašalinti, jo vietoje įtaisyti pvz autonominį šildytuvą. Ką patarsit?
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Labai paprastas, gana pigus, bet žiauriai naudingas patobulinimas.
1. Relė 99 pakeitusi relę 19 devintoje pozicijoje yra programuojama valytuvų relė. Tai reiškia kad gali pats nusistatyti valytuvų intervalą pirmoje padėtyje.
2. Relė 292 septintoje pozicijoje yra signalas jei paliktos šviesos. Suveikia kai degimas yra išjungtas o šviesos įjungtos. Nereaguoja į dureles, bet vis tiek labai naudingas dalykas. Kažkodėl neveikia jei nėra relės 99. Septinta pozicija saugiklinėje originaliai yra priekinių priešrūkinių šviesų.
1. Relė 99 pakeitusi relę 19 devintoje pozicijoje yra programuojama valytuvų relė. Tai reiškia kad gali pats nusistatyti valytuvų intervalą pirmoje padėtyje.
2. Relė 292 septintoje pozicijoje yra signalas jei paliktos šviesos. Suveikia kai degimas yra išjungtas o šviesos įjungtos. Nereaguoja į dureles, bet vis tiek labai naudingas dalykas. Kažkodėl neveikia jei nėra relės 99. Septinta pozicija saugiklinėje originaliai yra priekinių priešrūkinių šviesų.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----