TDI montavimas į T3

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
dievs2
Posts: 6
Joined: 2012 Oct 12 Fri, 16:27

Post by dievs2 »

o kaip atliekamas kalibravimas?
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Pats dar to nedariau, bet tokį būdą man pasiūlė anglai forume. Pasijungi diagnostiką per obd2 jungtį ir užkūrus matai realias apsukas. Skydelio kitoje pusėje atseit yra skylutė per kurią atsuktuvėliu pasukioji rezistorių, kol diagnostikos ir tachometro parodymai sutampa.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
dievs2
Posts: 6
Joined: 2012 Oct 12 Fri, 16:27

Post by dievs2 »

naudinga informacija
vejavaikis
Posts: 18
Joined: 2011 Nov 03 Thu, 18:28
Location: Ignalina

Post by vejavaikis »

Paskaicius sia tema turiu keleta pastebejimu. o gal kam ir naudingos info, nes senokai tuo domiuosi. Greiciu dezes tikrai nevienodo stiprumo. tarkim, tikrai zinau kad greiciu deze su indeksu H3 yra stiprinta, bet ji nera greiciausia. Su tdi varikliu kryziuociai dazniausiai stato greiciu deze nuo 2,1 wbx variklio, ji yra greiciausia. Kitas greiciu dezes sprendimo budas yra statyti greiciu deze nuo Renault, senesniu espeisu ir berods nuo 25renuko. Dezes kodas UN1. Ji dazniausiai ir statoma su V8 varikliais. Kas deda porscho varikli, manau deda ir porscho deze, juk variklio ir greiciu dezes padetis kaip ir buse. Statant renuko deze, reik daryt plokste sujungti deze su vw buso dezes kozuchu ir perdaryti granatu tvirtinima. Dar siuo atveju reik traukti varikli i gala apie 7cm, kadangi deze truputi ilgesne, bet tai yra lengviausiais is darbu... Tai pradziai tiek
Nieko tokio
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

O man dar patinka anglai. Kas daro rimtai tas nesismulkina su adapterių darymu. Populiariausioms variklių konversijoms yra prikepta pačių greičių dėžės "kožuchų" (berods lietuviškai vadinama varpu). Ypač aktualu subaru varikliams.
Stipresnių vidurių T3 dėžėms irgi yra pirkti, tačiau kaip sakiau, čia ne tokie galingumai kad reiktų kažką keisti.
Tačiau visa tai apie ką aš šneku kainuoja pinigus. Vien pastatyti pagrindinį veleną atitinkantį golfinę sankabą ir pakeisti guolius man kainavo tiek kiek lietuvoj kainuoja viena ar dvi penkiabėgės dėžės.

Tiesa prisiminiau palyginimui. Kai keičiau vidines granatas, tai pastačiau berods nuo audi S4, kadangi sudėjom palyginimui ir buvo tokios pačios. Koks S4 variklio galingumas? Tai su varganais 66-81kW TDI nėr ką lygint.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
vejavaikis
Posts: 18
Joined: 2011 Nov 03 Thu, 18:28
Location: Ignalina

Post by vejavaikis »

Manau pagrindine beda yra ne dezes stiprumas, bet begiu ilgis. Juk galingesni varikli dedam ne tam kad visus 5 begius per pora simtu metru sujungti, bet tam kad autobuselis greiciau vaziuotu mazesnemis apsukomis.
Nieko tokio
DeividasM
Posts: 36
Joined: 2013 Feb 07 Thu, 14:10

Post by DeividasM »

donciuz wrote:O man dar patinka anglai. Kas daro rimtai tas nesismulkina su adapterių darymu. Populiariausioms variklių konversijoms yra prikepta pačių greičių dėžės "kožuchų" (berods lietuviškai vadinama varpu). Ypač aktualu subaru varikliams.
Stipresnių vidurių T3 dėžėms irgi yra pirkti, tačiau kaip sakiau, čia ne tokie galingumai kad reiktų kažką keisti.
Tačiau visa tai apie ką aš šneku kainuoja pinigus. Vien pastatyti pagrindinį veleną atitinkantį golfinę sankabą ir pakeisti guolius man kainavo tiek kiek lietuvoj kainuoja viena ar dvi penkiabėgės dėžės.

Tiesa prisiminiau palyginimui. Kai keičiau vidines granatas, tai pastačiau berods nuo audi S4, kadangi sudėjom palyginimui ir buvo tokios pačios. Koks S4 variklio galingumas? Tai su varganais 66-81kW TDI nėr ką lygint.
Apie kuria S4 cia kalba eina ? :)
DeividasM
Posts: 36
Joined: 2013 Feb 07 Thu, 14:10

Post by DeividasM »

vejavaikis wrote:Paskaicius sia tema turiu keleta pastebejimu. o gal kam ir naudingos info, nes senokai tuo domiuosi. Greiciu dezes tikrai nevienodo stiprumo. tarkim, tikrai zinau kad greiciu deze su indeksu H3 yra stiprinta, bet ji nera greiciausia. Su tdi varikliu kryziuociai dazniausiai stato greiciu deze nuo 2,1 wbx variklio, ji yra greiciausia. Kitas greiciu dezes sprendimo budas yra statyti greiciu deze nuo Renault, senesniu espeisu ir berods nuo 25renuko. Dezes kodas UN1. Ji dazniausiai ir statoma su V8 varikliais. Kas deda porscho varikli, manau deda ir porscho deze, juk variklio ir greiciu dezes padetis kaip ir buse. Statant renuko deze, reik daryt plokste sujungti deze su vw buso dezes kozuchu ir perdaryti granatu tvirtinima. Dar siuo atveju reik traukti varikli i gala apie 7cm, kadangi deze truputi ilgesne, bet tai yra lengviausiais is darbu... Tai pradziai tiek
Gal zinai kuriuos variklius lengviausiai pritaiko ? Bet porsche ... kakaip nelabai asocijuojasi su ekonomiskumu, ar klystu ? :D
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

DeividasM wrote: Gal zinai kuriuos variklius lengviausiai pritaiko ? Bet porsche ... kakaip nelabai asocijuojasi su ekonomiskumu, ar klystu ? :D
Man įdomu ar klausimą uždavei dėl praktinių ar dėl teoretinių tikslų. :) Kažkaip skamba netikėtinai kad kažkas Lietuvoje gadintų porshe automobilį, kad įdėtų variklį į T3. Na gerai, gal negadintų gero automobilio, bet specialiai ieškotų nepataisomai sugadinto su intensija panaudoti variklį.
Yra žymiai paprastesnių konversijų, lengiau prieinamų donorų su pigesnėmis eksploatacijos sąnaudomis.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
User avatar
PauliusT3
Posts: 428
Joined: 2009 Dec 30 Wed, 19:21

Post by PauliusT3 »

Papasakokit man. Meistrelis sako kam tas interkuleris. Draugelis irgi vazinejas be IC. Mano galva jei konstruktoriai numate ic 1z motorui, tai ji ir reiketu sumontuot?
VW T3 westfalia
Post Reply