Viena galiu pasakyti, kad čia NE westfalia. Čia yra Carthago perdarytas multivanas. Tiek apie vieną kontorą tiek apie kitą kontorą googlėje galima rasti daug info.
m-plate duomenys išsišifruoja taip (jei nuotruka būtų geresnė ir matyčiau privalumų kodus, parašyčiau daugiau):
Model : Type 2 (T3) mod. 253 - Kombi, cargo door right, LHD
Chassis number: WVWzzz25 z JH033447
Serial number: 033 447
Modelyear: 1988
Planned production date: Thursday, 29 October 1987
Number for production planning: (temporary serial number) 0411
Type of engine: Turbo Diesel - 1588cc (JX), 51 kW (70 bhp DIN)
Type of transmission: ABH - Manual 4-speed gearbox
Destination: Germany, Nienburg
Dabar dėl westfalia ženkliuko... Westfalia šalia gatavų kemperių dar prekiavo atskirai spintelių rinkiniais skirtais perdaryti paprastus autobusėlius patiems. (Tikrą westfalią atskirsi pagal plokščias lubas, kaip matom pas tave lubos gaubtos). Taigi manau ir ženkliukas galėjo būti iš ten.
Dėl turbinos, na ji pas tave kabo žemai, bet mano manymu vis tiek yra šiek tiek aukščiau tepalo lygio. Aš palikau originalų 1.6 TD išmetimo kolektorių ir pas mane vaizdas toks:
(į tą baisų vamzdelį nekreipti dėmesio, jis bus pakeistas)
Shpoko T3 Carthago
Gal ką nors sudomins mano parduodami ratukai:
http://www.autogidas.lt/lorinser-rs80-n ... 53068.html
Rastafkės centruojasi. Priekinės 8 mm storio, prisisuka kiaurai su spec. ilgesniais varžtais (padaryta, kad neliestų amortizatoriaus). Galinės 18 mm storio, prisisuka su originaliomis veržlėmis prie būgno, o prie jų sukasi ratas su spec. ilgesniais varžtais.
Dėl kainos dar pasiderėsim. Sau ieškau kažko labiau oldschool'iškesnio.
http://www.autogidas.lt/lorinser-rs80-n ... 53068.html
Rastafkės centruojasi. Priekinės 8 mm storio, prisisuka kiaurai su spec. ilgesniais varžtais (padaryta, kad neliestų amortizatoriaus). Galinės 18 mm storio, prisisuka su originaliomis veržlėmis prie būgno, o prie jų sukasi ratas su spec. ilgesniais varžtais.
Dėl kainos dar pasiderėsim. Sau ieškau kažko labiau oldschool'iškesnio.
Turiu dvi dėžes DY ir 8E. Su DY viskas aišku. Pas 8E stovi 4,86 reduktorius. Kaip manote ar verta skersti šią dėžę, imti lauk reduktorių ir bandyti dėti sau ar dar pasiieškoti dėžės su 4,57 reduktoriumi? Gal kasnors turite tokią dėžę? Kodai jų buvo 4D, ABB, DK, DP, DT, AAP, AAR, ASL, AST, AKE, AKG. (pagal: http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... fo/gbx.htm ) Beje, ką manote apie automato reduktoriaus pritaikymą 4,09 arba net 3,74??
1. Keturbėgė DY
2. Penkiabėgė 8E
1. Keturbėgė DY
2. Penkiabėgė 8E
Gal ką žinote apie šio žmogaus darbus dėl dėžės ilginimo? Gal forumietis? http://www.autogidas.lt/volkswagen-tran ... 35614.html
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
man teko su juo kalbet tai labai idomus kazkoks nekonkretus viena kart viena sako kita kart kita. numerius ideda bet kokius buvo idejas kazkoki numeri tai skambinau ir prisiskambinau i kazkokia ligonine sakau reik deze remontuot tai kazkokia mergina sako atsiprasom bet mes tik zmones remontuojam poto kita kart ziuriu kitas numeris tas kur db idetas tai tada jau jam prisiskambinau.
Pabendravęs su šiuo žmogumi išsiaiškinau, kad reduktoriai man tinka tik nuo keturbėgių dėžių, tad paieška susiaurėja iki 4D, ABB, DK, DP, DT dėžių. Plius imti iš mano dėžės 7, o iš kitos keturbėgės pvz. AOJ 29 ir daryti 29/7 kas lygu 4.14, taippat negalima (optimistas). Pas jį yra 29/6 (4,83) pora, kurią įdėtų man už ~ 700 pinigų (pora + darbas), kas man atrodo kolkas didoka. Tad jei kas turite keturbėgę su 32/7 (4,57) ar bet reduktorių, tikrai paimsiu (galiu mainyti į savo turimą penkiabėgę), nes per žiemą šitą reikalą labai norėčiau susitvarkyti.