Ne, nevisur korozija, kas ten nesuprantu tiksliai, rankinio detale matosi sveikaVytas wrote:
Mano maniškis (Vytas)
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Iš Vyto darytų tunelio nuotraukų galima pastebėti, kad labiausiai nukenčia apatinė horizontalioji dalis (grindys). Kiek aukščiau nuo grindų, šoninės sienelės atrodo visai padoriai ir tunelio skersinis išliko visai nepaliestas rūdžių. Viršutinėje nuotraukoje vaizdas taip pat panašus.
Peršasi išvada, kad vidines ertmes būtinai reikia konservuoti, ypač apačioje. Konservuoti žinoma galima labai primityviai ir pigiai, kaip ir senais gerais laikais - naudotu variklio tepalu.
Peršasi išvada, kad vidines ertmes būtinai reikia konservuoti, ypač apačioje. Konservuoti žinoma galima labai primityviai ir pigiai, kaip ir senais gerais laikais - naudotu variklio tepalu.
Esu girdėjęs, kad atidirbtame varikliniame tepale yra sieros, todėl aš naudoju šviežią transmisinį tepalą (patį pigiausią, naudojamą traktoriams). Labai riebus ir neišdžiūsta.Sigis wrote:Iš Vyto darytų tunelio nuotraukų galima pastebėti, kad labiausiai nukenčia apatinė horizontalioji dalis (grindys). Kiek aukščiau nuo grindų, šoninės sienelės atrodo visai padoriai ir tunelio skersinis išliko visai nepaliestas rūdžių. Viršutinėje nuotraukoje vaizdas taip pat panašus.
Peršasi išvada, kad vidines ertmes būtinai reikia konservuoti, ypač apačioje. Konservuoti žinoma galima labai primityviai ir pigiai, kaip ir senais gerais laikais - naudotu variklio tepalu.
Nebūtina, nes rūdžių surišėjas tik apsauginę lyg ir plėvelę sudaro, o tepalas (sako, kad geriausias tam reikalui yra nigrolas atskiestas su žibalu - lengva purkšti purkštuvu, be to žibalas padeda riebalams įsiskverbti į rūdis) įsiskverbia į rūdį ir padaro ją nebeveiklią, kitaip sakant sustabdo korozijos procesą. Tiesa, purškimą reikia daryti po automobilio nudažymo, nes jei ištepsi atidarytas ertmes virinimo procese tai gaisras beveik garantuotas .
Aš taip pat kadaise uždaras ertmes tepiau nigrolu. Praėjus kokiems metams, durų paviršiuje, apatinėje dalyje pastebėjau porą rudų dėmelių, maniau rūdys, bet kažkodėl paviršius neiškilęs ir tik vėliau supratau, kad per mikronines perrūdijusias skylutes prasiskverbė nigrolas ir ta vieta nusispalvino rudai. Įdomiausia pastebėti, kad per 14 metų tos vietos taip ir nebuvo iškeltos rūdžių, o tik pakeitė spalvą.
Šiek tiek apie rūdžių surišėją. Daiktas labai geras, bet ji rekomenduojama tepti ant kiek įmanoma geriau nuvalyto paviršiaus. Tokiose vidinės ertmėse priėjimo galima sakyti visiškai nėra ir belieka tik tepti ar purkšti nedžiūstantį konservantą.Vytas wrote:O pries pilant tepala, gal dar vertetu kokio rudziu surisejo uzpilti?
Užtepus gerokai aprūdijusį paviršių rūdžių surišėju, jis išdžius ir apsaugos tik patį rudžių paviršių, trumpai tariant rūdys veikia kaip sugeriamas popierius ir surišėjo sluoksnelis bus visai neefektingas.