Na man irgi idomu kodel deze nelaikytu.
Beje esu girdejes keleta varijantu del deziu, deda lenkai vietoj IV begio, krumpleraciu su didesni dantu skaiciu. Arba ima nuo Reno 2,5 varykliu pavaru deze, ten ja biski perdaro ir gaunasi 5 begiu, siaip sios informacijos pilna rusiskuose saituose.
dievs2 wrote:jau senai galvoju apie T3 multivana su TDI motoru. pradejau rinktis informacija. dedant 66kw TDI pvz is golf 3, nieko perdarinet daug nereikia, dedasi senas karteris, turbinos drenazas jungiamas i karteri, deze laiko originali tik vaziuojant 100 jau apsuku 3000 gaunasi.
bet mane labiau domina kaip yra su AHF 81kw varikliu (a4, golf 3-4, passat b4-b5...) ieskojau internete, nieko konkretaus neradau. noreciau lengvai pacipuoti, gal parinkti didesne turbina ar panasiai. tada deze jau tikrai nelaikys. tai didziausias klausimas ir yra ka su ja daryti? taikyti nuo kazko kito, bet nuo ko? stiprinti ta pacia? noretusi ir ilgesniu 4,5 begiu kad neskriaudziant motoro vaziuoti kokia 120.
klausimas visiems, gal kas galit patarti koki patikima gera meistra kuris apsiimtu is atvaryto-vaziuojancio automobilio su varykliu 1.9TDI 81kw viska "sukisti" i VW T3 ?
dabar stovi 1.9TD
butu gerai, kad veiksmas butukur nors netoli Vilniaus, bet neproblema kur ir toliau.
81 kw siulyciau atsisakyti, nes praktika tokia kad turbina uzpilama tepalais pavazinejus statesniais kalnais/nuokalnemis. kas vyksta tiksliai nepasakysiu. tdi su 66 kw yra optimaliausias variantas.
PauliusT3 wrote:81 kw siulyciau atsisakyti, nes praktika tokia kad turbina uzpilama tepalais pavazinejus statesniais kalnais/nuokalnemis. kas vyksta tiksliai nepasakysiu. tdi su 66 kw yra optimaliausias variantas.
o tai kaip tada man neuzpila turbinos vazinejant 1.9TD 55kw......?
Siūlau visiems diskusijos dalyviams dar kart pasiskaityti savo pranešimus
Dėl dėžės kažkas kažką girdėjo, troleibuse pokalbį nuklausė.... Variklis turbiną tepalu užpila.... Ar ne juokinga?
Dėžė laikys bet kuri. Visos jos vienodai stiprios. Tik skirtingai greitos. Pilna projektų ir su V8 varikliais ir viskas ten sėkmingai laiko. Jei vis tik norisi dėžę "patiuninguoti", tai yra pirkti ir stipresnių krumpliaračių, ir su kitokiu perdavimu.
Turbina tepalą iš variklio gauna po spaudimu, tai apie kokį užpylimą čia galim šnekėti? Greičiau į kalną važiuojant gali būti tepalo badas, nes karterio sandara šiek tiek kitokia, bet ir tai vargu. Labiau aktualu yra grįžtančio tepalo nubėgimas, bet viskas išsprendžiama jei yra noras ir $$$.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUMERAŠOMELIETUVIŠKAI! <<----
tai gal uzpila del to kad drenazo nepadaro i karteri? http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 27191.html
sitas zmogus turi tris tokius t3. visi su 81kw varikliu. jis ir sake kad 1,6 nelaiko deze, nusibodo perrinkinet tai pabande nuo 1,7, su kuria kol kas sekmingai vazineja.
deivi, vat to zmogaus ir pasiteirauk, kaip su turbos uzpylimais. nebent dabar jau ka issprende. pries pora metu snekejau su meistru, kuris dejo jam sita 81 kw motora, problemos nebuvo issprestos.