Beje, kuo skiriasi carthago nuo westfalia? Nes viduje tai lentukė su westfalia-werke yra ir numeriukas iškaltas.donciuz wrote:Sveikas prisistatęs.
Visų pirma, labai gražus "CARTHAGO", ne Westfalia.
Klausimus prašom į studiją, bandysim atsakyt.
Shpoko T3 Carthago
Carthago ir Westfalia tai yra skirtingos kontoros, kurios perdarinėjo autobusėlius į kemperius.Žinoma jų yra dar dideliausias sąrašas.
Dabar dėl dėžių, tai pas mane saloj galima nusipirkti pagrindinę porą su 4.11 perdavimu. Kainuoja nemažai. Jei norėsi galėsiu atsiųsti nuorodas į įvairias parduotuves kur pats viską pirkau darydamas TDI konversiją. Pas mane patį penkiabėgė ir realus (GPS matuotas) max greitis yra kiek virš 135km/h. Kiek skaičiau diskusijas yra ir keturbėgių kur perdavimas yra toks pats kaip penkiabėgių. Tad turint galingą variklį keisti dėžę neapsimoka jei perdavimas geras. Viską atsakys google kai žinosi savo dėžių kodus. Jei ką galėsiu paieškoti lentelę, kur surašyti visi įmanomi kodai ir perdavimai.
Grįžtant prie turbinos, tai originaliai pas 1.6TD ji tikrai nekabo žemiau tepalo lygio. Pas mane dabar taip pat lyg nekabo žemiau. Tačiau būtina užtikrinti gerą tepalo nubėgimą. Padarėm hibrindinį vamzdelį iš dviejų, tačiau reiks pakeisti, nes šiek tiek rasoja tepalu per virinimo siūlę.
Gal gali padaryti ir įkelti daugiau salono, variklio (iš viršaus ir apačios) foto. Įdomu pažiūrėti į techninius sprendimus ir galėsim diskutuoti toliau.
Dabar dėl dėžių, tai pas mane saloj galima nusipirkti pagrindinę porą su 4.11 perdavimu. Kainuoja nemažai. Jei norėsi galėsiu atsiųsti nuorodas į įvairias parduotuves kur pats viską pirkau darydamas TDI konversiją. Pas mane patį penkiabėgė ir realus (GPS matuotas) max greitis yra kiek virš 135km/h. Kiek skaičiau diskusijas yra ir keturbėgių kur perdavimas yra toks pats kaip penkiabėgių. Tad turint galingą variklį keisti dėžę neapsimoka jei perdavimas geras. Viską atsakys google kai žinosi savo dėžių kodus. Jei ką galėsiu paieškoti lentelę, kur surašyti visi įmanomi kodai ir perdavimai.
Grįžtant prie turbinos, tai originaliai pas 1.6TD ji tikrai nekabo žemiau tepalo lygio. Pas mane dabar taip pat lyg nekabo žemiau. Tačiau būtina užtikrinti gerą tepalo nubėgimą. Padarėm hibrindinį vamzdelį iš dviejų, tačiau reiks pakeisti, nes šiek tiek rasoja tepalu per virinimo siūlę.
Gal gali padaryti ir įkelti daugiau salono, variklio (iš viršaus ir apačios) foto. Įdomu pažiūrėti į techninius sprendimus ir galėsim diskutuoti toliau.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
nu man irgi buvo tas pats klausimas su gryztamu. i karteri ar i bloka i bloka biski per aukstai o i karteri biski irgi man nei sis nei tas nes kai pilnas karteris tepalo neisivaizduoju kokiu budu samatioku jis gali subegt ten. tas pats variantas kaip su tualetu nuleidi vandeni bet tualete vistiek jo yra nes vamzdziai eina su lyg tuo lygiu. tai manau ir is turbinos neisbega o pasiliek slangoi gryztamoi ties tuo lygiu kiek yra karteryje. nu bet man dar neuzsilenke lygtais niekas nors nubegimas padarytas i karteri nor ne taip ir daug pravaziavau .
Geras palyginimas su tualetu. Tualete sifonas padarytas specialiai, kad vanduo užsiliktų (ir nesmirdėtų). Būtent tas pats sifonas gaunasi kai pajungta į bloką, nes skylė bloke yra panašiai lygyje su turbina. O va pajungus į karterį ir padarius tolygų nuolydį tepalas neužsilaikys. Pakaks nors ir nedidelio aukščių skirtumo ir tepalas nutekės. Kitų variantų nėra. Arba perdaryti išmetimo kolektorių ir kelti turbiną aukštyn.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----